quote:Op woensdag 19 september 2007 13:46 schreef pinquit het volgende:
zijn die niet vreselijk stug en zwaar renz?
De eerste buitenschoentjes die wij hadden waren van Difrax, die hingen gewoon in het rek bij de DA drogist. Die hadden ook flexibele zooltjes. Ik vond ze handig en ze kostten ook geen kapitaal.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:47 schreef YPPY het volgende:
Vanaf wanneer zijn jullie schoenen gaan kopen? Anna zet nu pas wat voorzichtige stapjes, dus we hebben nog even. Over een maandje moeten we wel op zoek denk ik.
Ik heb ze nooit vast gehad nee, heb de kindermaatjes zelfs nog nooit in de winkels gezien. Waar hebben ze die dan? Behalve die winkel in Rotterdam dan... Zou het sowieso wel fijn vinden ze even in het echt te kunnen zien, voordat ik ze zou bestellen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:48 schreef Luchtbel het volgende:
Tex, ik vind kleine Dr Martens ook leuk maar heb je ze wel eens vast gehad? Ik vind ze namelijk echt zwaar voor kinderenschoentjes en zou ze daarom niet kopen. Ik ben wel echt een trut hoor met die dingendus misschien ligt het daar aan.
Die zijn echtquote:Op woensdag 19 september 2007 19:13 schreef Jelief het volgende:
Deze heb ik gezien bij de dolcis, ik ga even overleggen hier of we deze gaan kopen voor Emma.
[afbeelding]
Ik liet ze gisteravond ook aan Emma zien (ze wilde niet slapen) en zij vond ze ook wel mooi.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:18 schreef Fuente het volgende:
[..]
Die zijn echtMooi!
En ik ben gek op die mini martins, wij hebben laatst ook al eens gekeken voor Saartje, maar toch nog maar ff wachten. Echt heel erg leuk Renz!
Helaas, ze waren Saartje veel te breed, echt jammer want ze zijn heel erg leuk!quote:Op woensdag 19 september 2007 19:13 schreef Jelief het volgende:
Deze heb ik gezien bij de dolcis, ik ga even overleggen hier of we deze gaan kopen voor Emma.
[afbeelding]
ow dan hoop ik maar dat emma ineens brede voeten heeftquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:42 schreef Fuente het volgende:
[..]
Helaas, ze waren Saartje veel te breed, echt jammer want ze zijn heel erg leuk!
Ik hoop het ook voor jequote:Op vrijdag 21 september 2007 22:18 schreef Jelief het volgende:
[..]
ow dan hoop ik maar dat emma ineens brede voeten heeft
Waarom niet?quote:Op zaterdag 22 september 2007 09:57 schreef LadyS het volgende:
Amber wil haar nieuwe schoenen niet meer aan
Het bleek aanstellerij te zijn, want toen ik met Dora-sokken aankwam, trok ze meteen haar sandalen uit en haar nieuwe schoenen aanquote:
quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:26 schreef LadyS het volgende:
[..]
Het bleek aanstellerij te zijn, want toen ik met Dora-sokken aankwam, trok ze meteen haar sandalen uit en haar nieuwe schoenen aan
Ze gaf trouwens geen reden, alleen maar: "dat wil ik niet"
kickersquote:Op maandag 24 september 2007 21:24 schreef _Ingrid_ het volgende:
Mooie laarzen LB!
Kjim heeft brede voeten, is er een merk die daarvoor geschikt is?
Nooit van gehoord. Zal eens op googlen.quote:
Elefanten is niet meer te koop bij de speciaalzaak, omdat de productie ervan gestopt is. De oude collecties worden verkocht bij Van Haren, vandaar de goedkope prijzen in vergelijking met vroeger.quote:Op maandag 24 september 2007 22:17 schreef Jelief het volgende:
Ingrid, Van Haren heeft ook elefanten in de collectie, zijn daar wat goedkoper dan bij de speciaalzaak.
Nee, nog niet geweest. Kan daar wel eens langsgaan om op te meten. Denk dat die dat beter kunnen dan scapino.quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:40 schreef Noli. het volgende:
Ingrid ben je al 's bij Mennega geweest, die hebben toch ook kinderschoenen? Dat is volgens mij ook wel een zaak waar ze schoenen in breedtematen verkopen.
Als Kim echt brede voeten heeft en buiten de reguliere breedtemaat (meestal breedtemaat 3) valt, dan heb je bijna altijd de pech dat als je echt goed stevige en passende schoenen wilt je toch meer voor een paar schoenen neer moet tellen.
Ik mag dit weekend waarschijnlijk weer op jacht voor Wilyan.. Voor hem mogen we er bijna wel van uitgaan dat we tussen de 80 en 120 euro kwijt zijn voor een paar schoenen.
De laatste keer dat zijn voeten in de breedte op zijn gemeten had hij maat 5 en de (speciaal)zaak waar we toen waren had maat 5 1/2 als meest brede maat.
deze schoen, maar dan donkerblauw en waarbij t witte beige van kleur was hadden ze in Hilversum en Overvecht ook voor ¤ 14,95quote:Op maandag 24 september 2007 15:19 schreef Spuuglokje het volgende:
Lois, bij de C&A hier hadden ze die blauwe helemaal niet. Wel een soort dat er heel erg op leek, maar dan in andere kleuren. Dan was dat witte goudkleurig met een roze randje onder/om het goud, en de schoen zelf was donkerbruin. En de binnenkant van de schoen was roze. Die waren er wél in maat 29. En ze waren 14,95 euro.
Geen succes in Rotterdam. Morgen is Rijswijk aan de beurtquote:Op maandag 24 september 2007 21:09 schreef m@x het volgende:
Wow, hebben ze die laarzen toevallig ook in maat 40 en dan voor hele dikke kuiten ?
Ik kijk morgen wel even voor je in Rotterdam en als ze ze daar niet hebben dan kan ik woensdag even voor je in Rijswijk kijken.
Je bent een schatquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:11 schreef m@x het volgende:
[..]
Geen succes in Rotterdam. Morgen is Rijswijk aan de beurt
Sorry Lois, ze waren er in Rijswijk ook niet meer. Mijn moeder kijkt morgen ook nog even voor je bij haar in de buurt en dan zijn de opties eigenlijk een beetje uitgeputquote:
Ik wil hier ook wel even kijken voor je?quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:52 schreef Lois het volgende:
Leuk zijn ze LadyS
Helaas, de Marietjeschoenen bij C&A zijn er in Amsterdam alleen in kleine maatjesEva heeft toch echt groter dan maat 23 en die hadden ze nooit gehad aldus mevrouw C&A
![]()
Begint de uitverkoop dan al? Dan wacht ik ook nog ffquote:Op maandag 1 oktober 2007 09:19 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Wacht nog een maandje of anderhalf en je hebt een paar leuke laarsjes in de uitverkoop.
Dat is ook wel weer zo. We wachten voorlopig af. Idd, zo koud is het nu niet. Tnx.quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:19 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Ingrid ik zou me niet zo heel druk maken. Die schoenen zijn toch prima. Gewoon een lekkere wintersok of majo aan en dan gaat het prima met die schoenen. Tja tenzij het heel erg koud is, maar dat is voorlopig nog niet aan de orde denk ik. Wacht nog een maandje of anderhalf en je hebt een paar leuke laarsjes in de uitverkoop.
Ik vind Wilyans geoksen erg gaaf. En die laarsjes van Hanne zijn ook heel erg leuk. Goeie smaak hebben je kinderen Noli![]()
Wat hebben ze daar leuke spullenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:12 schreef Lois het volgende:
Ik zag zoiets handigs net in een online winkel, dat moet ik echt even delen.
Hiermee kun je zelf de schoenmaat meten van je kind, thuisBriljant vind ik het, ik frutsel vaak met kartonnen omtrekjes als ik laarsjes of pantoffeltjes ga kopen, maar dit is veel handiger.
[ afbeelding ]
Verkrijgbaar bij Jako-o
Een feest der herkenning dit verhaalquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:23 schreef k_i_m het volgende:
Mijn wederhelft en ik zijn bij deze echt gek geworden. Althans, ik ben gek, en hij stemde toe
.
Ik moést ze hebben, als eerste schoentjes.
[ afbeelding ]
.
.
.
En nu moet ik ze steeds uit het doosje halen en aan de strikjes frunniken en ze weer in het doosje doen en ernaar kijken, en ze weer uit het doosje halen en aan de strikjes frunniken, etc. etc..
Afgeprijsd? #@$)*(#@$()$#@@_$#@$*32quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:11 schreef bixister het volgende:
aaah!!! toe!
[edit]o wacht ik heb 't al opgezocht.![]()
![]()
ze waren gelukkig wel afgeprijsd!
[/edit]
Ja doe maar!! Maak maar es een foto, kleertjes uitstallen is leuk!!!quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:12 schreef k_i_m het volgende:
Ehm, dat is zo'n 5 kratten en een aantal tassen en het beslaat inmiddels de gehele hoek van de slaapkamer. Ik zal morgen eens kijken of het uit te stallen is op het bed, en anders als het kamertje klaar is om in te richten
.
ook al eentje die op grote voet leeftquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:54 schreef poemojn het volgende:
Juliette heeft ook maat 20,5 ETGrappig. Wij zijn uiteindelijk ook in een speciaalzaak geslaagd (wel hier in de stad). Dolcis had nu een nieuwe collectie, buitenschoentjes voor 40 euro, maar omdat haar maat daar niet gemeten kon worden (dat ging bij Myrthe al niet goed
) heb ik toch maar verder gekeken. Nu heeft ze paars/roze veterschoentjes (van Twins), maat 21. Dus ze kan weer even vooruit.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:18 schreef Stiemie het volgende:
Leuke schoentjes zeg allemaal hier! Die rode van Jelief vind ik erg leuk. En die stoere donkerbruine van Pinquit.
Linde heeft nog niet echt schoentjes nodig, maar tegen de kou buiten draagt ze van die leren zachte slofjes.
Voor komend voorjaar/zomer (ligt eraan hoe snel haar voetjes groeien) hebben we deze gekocht van difrax:
[ afbeelding ]
Vond ze voor 10 euro echt te lief om te laten liggen
Bedankt voor de tip! Heb ze snel nog even bij haar aangepast, maar ze zijn nog heeel erg ruim, dus we moeten helaas nog even wachten.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:06 schreef bixister het volgende:
[..]die had ik ook voor Anna, let goed op dat je ze Linde regelmatig past, de onze vielen extreem klein t.o.v. de maat die erop vermeld stond.
echt waar joh, dat was ik helemaal vergeten.quote:Op zondag 23 december 2007 09:25 schreef owlet het volgende:
Ik heb ze van Bix overgekocht voor Ronja maar ze hebben al die tijd in de kast gestaan omdat ze nog echte bolle kruip-voetjes had.
quote:Ik zal ze nu eens passen, hopelijk zijn ze niet te klein!
edit: ze passen![]()
Oh oeps.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:57 schreef Jelief het volgende:
LB maat 23.
In de meeste schoentjes zit een los zooltje die haal ik er dan uit en dan bekijk ik de afdruk van haar voet in het zooltje.quote:Op maandag 24 december 2007 10:52 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ze past dr schoentjes nu nog goed trouwens. Maar hoe weet je wanneer schoenen te klein worden. Behalve dan dat je ze niet meer aankrijgt.
Kim heeft ondertussen nieuwe schoentjes. Uitverkoop bij scapino. Dus zelfs 2 paar. Zal morgen foto zoeken.quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:11 schreef pinquit het volgende:
Ingrid; als kim vaak met koude voetjes uit haar schoenen komt, kunnen ze ook wat aan de kleine kant zijn.
dat was bij ons ook het geval
ja is ook zo heb ik niet bij stil gestaanquote:Op donderdag 3 januari 2008 20:39 schreef poemojn het volgende:
Evenstar, voor haar lengte lijkt het me eigenlijk wel een normale schoenmaat. Tenminste ik schat dat Juliette ook zo lang is (kledingmaat 80/86). Misschien slaat ze straks ineens een maat over.
....quote:We are happy to ship all over the world. We charge a flat shipping rate of $20 per international order. This includes all taxes and fees.
quote:
Ja, ik ook!quote:Op zondag 2 maart 2008 20:10 schreef PM-girl het volgende:
Texelonia, wat een superleuke sandaaltjes!![]()
Die wil ik ook!!
ik vind ze leuk! maarre... hoe weet je zo zeker welke maat hij dan heeft?quote:Op zondag 2 maart 2008 20:30 schreef Meimeltje het volgende:
Hihi Menicole. Ik hield ook niet van sandalen, maar het is toch wel handig voor ze heMaar idd geen sokken in aan doen
Ze zijn leuk Texelonia!
Deze heb ik voor Kyllian deze zomer:
[ afbeelding ]
ik vind dat ook altijd zo lastig..quote:Op zondag 2 maart 2008 22:29 schreef bixister het volgende:
[..]
ik vind ze leuk! maarre... hoe weet je zo zeker welke maat hij dan heeft?
Die oranje van Naturino? Ik denk het niet, ze zijn 2 jaar oud. Ze hebben nu wel andere die er een beetje op lijken.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:42 schreef appelsap het volgende:
Wat een schattige sandaaltjes Tex, die zou ik ook wel willen! Verkopen ze die nog ergens?
quote:Op zondag 2 maart 2008 22:20 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ja, ik ook!
Misschien kunnen we de verzendkosten delen?
Hm vond die oranje toch leuker! Maar viel te verwachten na 2 jaar.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:33 schreef texelonia het volgende:
[..]
Die oranje van Naturino? Ik denk het niet, ze zijn 2 jaar oud. Ze hebben nu wel andere die er een beetje op lijken.
[ afbeelding ]
Ze hebben ze ook in navy en tan.
Ze zijn inmiddels te bestellen bij die winkel in R'dam, maar ze gaan maar tot maat 25quote:Op zondag 2 maart 2008 15:17 schreef texelonia het volgende:
Ik ben verliefd op deze sandaaltjes. Ze heten ook nog 'Noah' dus nu móet ik ze hebben uiteraard.
quote:Op zondag 2 maart 2008 22:29 schreef bixister het volgende:
[..]
ik vind ze leuk! maarre... hoe weet je zo zeker welke maat hij dan heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:07 schreef pinquit het volgende:
zulke lieve bloemetjes schoenen zijn zo vreselijk leuk onder een stoere 3kwartsspijkerbroek met een lief truitje erop![]()
![]()
![]()
ik vind ze heel leuk hoor KD!
zon broek of zo een bijv, met deze of deze![]()
![]()
volgende keer wil ik ook een meisje
![]()
![]()
![]()
Dat laatste kregen wij idd als advies in de kinderschoenenspeciaalzaak. Het is nu nog te koud weer voor open schoenen. Verder hangt het ook af van hoe je kind speelt en beweegt. Zit Brent vaak met z'n voeten ergens in, tegenaan of onder. Of kruipt 'ie ook met z'n schoenen aan. Met dat soort dingen zou je ook rekening moeten houden bij je keuze. Aldus de mevrouw in de speciaalzaak.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:12 schreef RockabeIIa het volgende:
Wat een leuke schoentjes van Max, pinquit.
Ik zoek nog leuke voor Brent. Hij is weer bijna toe aan nieuwe. Nu heeft ie van die primigi stampertjes, ze lijken op bergschoenen. Ik weet eigenlijk niet zo goed of ik nu het beste voor een dichte schoen of voor een open schoen kan gaan... Dicht? En dan een open schoentje tzt kopen als het beter weer is?
de eerste ligt hier in de kast.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:30 schreef Lishe het volgende:
Die 2e heeft mijn meisjes-meisje. En Hello Kitty vind ik ook onweerstaanbaar, net als de my little pony's.
ik probeer me met tekenfilmfiguren te beperken tot ondergoed, sokken en pyama's. Werkt als een prima compromis. Alleen hello kitty staat hier op shirts.
hm hier wel.quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:00 schreef Jelief het volgende:
Daar heb ik al eens gekeken maar dan niet de 'echte' wandelschoenen.
erg hè?quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:23 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh snoopy wat een leuke schoenen hebben ze daar!
[ afbeelding ]!!
elk nadeel hep zijn voordeelquote:
quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:13 schreef snoopy het volgende:
M@x, ik heb een site voor je gevonden!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 april 2008 10:25 schreef m@x het volgende:
[..]Ik kende hem al. Maar Kai mag niet meer zulke schoenen. Kai heeft straks de duurste schoenen van heel OUD. Ze kosten ongeveer 1200 euro en ze zijn niet eens met bladgoud bekleed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |