quote:Op woensdag 19 september 2007 13:46 schreef pinquit het volgende:
zijn die niet vreselijk stug en zwaar renz?
De eerste buitenschoentjes die wij hadden waren van Difrax, die hingen gewoon in het rek bij de DA drogist. Die hadden ook flexibele zooltjes. Ik vond ze handig en ze kostten ook geen kapitaal.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:47 schreef YPPY het volgende:
Vanaf wanneer zijn jullie schoenen gaan kopen? Anna zet nu pas wat voorzichtige stapjes, dus we hebben nog even. Over een maandje moeten we wel op zoek denk ik.
Ik heb ze nooit vast gehad nee, heb de kindermaatjes zelfs nog nooit in de winkels gezien. Waar hebben ze die dan? Behalve die winkel in Rotterdam dan... Zou het sowieso wel fijn vinden ze even in het echt te kunnen zien, voordat ik ze zou bestellen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:48 schreef Luchtbel het volgende:
Tex, ik vind kleine Dr Martens ook leuk maar heb je ze wel eens vast gehad? Ik vind ze namelijk echt zwaar voor kinderenschoentjes en zou ze daarom niet kopen. Ik ben wel echt een trut hoor met die dingendus misschien ligt het daar aan.
Die zijn echtquote:Op woensdag 19 september 2007 19:13 schreef Jelief het volgende:
Deze heb ik gezien bij de dolcis, ik ga even overleggen hier of we deze gaan kopen voor Emma.
[afbeelding]
Ik liet ze gisteravond ook aan Emma zien (ze wilde niet slapen) en zij vond ze ook wel mooi.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:18 schreef Fuente het volgende:
[..]
Die zijn echtMooi!
En ik ben gek op die mini martins, wij hebben laatst ook al eens gekeken voor Saartje, maar toch nog maar ff wachten. Echt heel erg leuk Renz!
Helaas, ze waren Saartje veel te breed, echt jammer want ze zijn heel erg leuk!quote:Op woensdag 19 september 2007 19:13 schreef Jelief het volgende:
Deze heb ik gezien bij de dolcis, ik ga even overleggen hier of we deze gaan kopen voor Emma.
[afbeelding]
ow dan hoop ik maar dat emma ineens brede voeten heeftquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:42 schreef Fuente het volgende:
[..]
Helaas, ze waren Saartje veel te breed, echt jammer want ze zijn heel erg leuk!
Ik hoop het ook voor jequote:Op vrijdag 21 september 2007 22:18 schreef Jelief het volgende:
[..]
ow dan hoop ik maar dat emma ineens brede voeten heeft
Waarom niet?quote:Op zaterdag 22 september 2007 09:57 schreef LadyS het volgende:
Amber wil haar nieuwe schoenen niet meer aan
Het bleek aanstellerij te zijn, want toen ik met Dora-sokken aankwam, trok ze meteen haar sandalen uit en haar nieuwe schoenen aanquote:
quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:26 schreef LadyS het volgende:
[..]
Het bleek aanstellerij te zijn, want toen ik met Dora-sokken aankwam, trok ze meteen haar sandalen uit en haar nieuwe schoenen aan
Ze gaf trouwens geen reden, alleen maar: "dat wil ik niet"
kickersquote:Op maandag 24 september 2007 21:24 schreef _Ingrid_ het volgende:
Mooie laarzen LB!
Kjim heeft brede voeten, is er een merk die daarvoor geschikt is?
Nooit van gehoord. Zal eens op googlen.quote:
Elefanten is niet meer te koop bij de speciaalzaak, omdat de productie ervan gestopt is. De oude collecties worden verkocht bij Van Haren, vandaar de goedkope prijzen in vergelijking met vroeger.quote:Op maandag 24 september 2007 22:17 schreef Jelief het volgende:
Ingrid, Van Haren heeft ook elefanten in de collectie, zijn daar wat goedkoper dan bij de speciaalzaak.
Nee, nog niet geweest. Kan daar wel eens langsgaan om op te meten. Denk dat die dat beter kunnen dan scapino.quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:40 schreef Noli. het volgende:
Ingrid ben je al 's bij Mennega geweest, die hebben toch ook kinderschoenen? Dat is volgens mij ook wel een zaak waar ze schoenen in breedtematen verkopen.
Als Kim echt brede voeten heeft en buiten de reguliere breedtemaat (meestal breedtemaat 3) valt, dan heb je bijna altijd de pech dat als je echt goed stevige en passende schoenen wilt je toch meer voor een paar schoenen neer moet tellen.
Ik mag dit weekend waarschijnlijk weer op jacht voor Wilyan.. Voor hem mogen we er bijna wel van uitgaan dat we tussen de 80 en 120 euro kwijt zijn voor een paar schoenen.
De laatste keer dat zijn voeten in de breedte op zijn gemeten had hij maat 5 en de (speciaal)zaak waar we toen waren had maat 5 1/2 als meest brede maat.
deze schoen, maar dan donkerblauw en waarbij t witte beige van kleur was hadden ze in Hilversum en Overvecht ook voor ¤ 14,95quote:Op maandag 24 september 2007 15:19 schreef Spuuglokje het volgende:
Lois, bij de C&A hier hadden ze die blauwe helemaal niet. Wel een soort dat er heel erg op leek, maar dan in andere kleuren. Dan was dat witte goudkleurig met een roze randje onder/om het goud, en de schoen zelf was donkerbruin. En de binnenkant van de schoen was roze. Die waren er wél in maat 29. En ze waren 14,95 euro.
Geen succes in Rotterdam. Morgen is Rijswijk aan de beurtquote:Op maandag 24 september 2007 21:09 schreef m@x het volgende:
Wow, hebben ze die laarzen toevallig ook in maat 40 en dan voor hele dikke kuiten ?
Ik kijk morgen wel even voor je in Rotterdam en als ze ze daar niet hebben dan kan ik woensdag even voor je in Rijswijk kijken.
Je bent een schatquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:11 schreef m@x het volgende:
[..]
Geen succes in Rotterdam. Morgen is Rijswijk aan de beurt
Sorry Lois, ze waren er in Rijswijk ook niet meer. Mijn moeder kijkt morgen ook nog even voor je bij haar in de buurt en dan zijn de opties eigenlijk een beetje uitgeputquote:
Ik wil hier ook wel even kijken voor je?quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:52 schreef Lois het volgende:
Leuk zijn ze LadyS
Helaas, de Marietjeschoenen bij C&A zijn er in Amsterdam alleen in kleine maatjesEva heeft toch echt groter dan maat 23 en die hadden ze nooit gehad aldus mevrouw C&A
![]()
Begint de uitverkoop dan al? Dan wacht ik ook nog ffquote:Op maandag 1 oktober 2007 09:19 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Wacht nog een maandje of anderhalf en je hebt een paar leuke laarsjes in de uitverkoop.
Dat is ook wel weer zo. We wachten voorlopig af. Idd, zo koud is het nu niet. Tnx.quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:19 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Ingrid ik zou me niet zo heel druk maken. Die schoenen zijn toch prima. Gewoon een lekkere wintersok of majo aan en dan gaat het prima met die schoenen. Tja tenzij het heel erg koud is, maar dat is voorlopig nog niet aan de orde denk ik. Wacht nog een maandje of anderhalf en je hebt een paar leuke laarsjes in de uitverkoop.
Ik vind Wilyans geoksen erg gaaf. En die laarsjes van Hanne zijn ook heel erg leuk. Goeie smaak hebben je kinderen Noli![]()
Wat hebben ze daar leuke spullenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:12 schreef Lois het volgende:
Ik zag zoiets handigs net in een online winkel, dat moet ik echt even delen.
Hiermee kun je zelf de schoenmaat meten van je kind, thuisBriljant vind ik het, ik frutsel vaak met kartonnen omtrekjes als ik laarsjes of pantoffeltjes ga kopen, maar dit is veel handiger.
[ afbeelding ]
Verkrijgbaar bij Jako-o
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |