jij bent zo'n grapjas die op msn zo gaat zeggenquote:Op maandag 8 oktober 2007 01:13 schreef netnord het volgende:
Wat HANGT er aan de lijn, n00ber!
quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:09 schreef B_BOY het volgende:
* B_BOY werkt bij de hockeyclub achter de bar. en daar belle ze altijd van het anp ofzo om de uitslagen te weten van de gespeelde wedstrijden zodat deze gepubliceerd kunnen worden.gister belde ze dus ook.
en ik neem op met : "Hockeyclub het kromme stokje met mij"
Die kerel van het ANP zo, die stick is toch altijd krom??
ik zo WTF?!?!?!
hij zo WTF?!?!!?!?!?
ik zo 3-1 voor prinsenbeek
hij zo *tuut tuut*
MSN? Microsoft Network? Ah, Windows Live Messenger bedoelt u!quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:27 schreef Hijacking het volgende:
[..]
jij bent zo'n grapjas die op msn zo gaat zeggen
;D;:d::D!!!! jij hebt een komma vergeten :;D:d;:D:D!!
quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:03 schreef Hijacking het volgende:
een slechte grap die ik wel eens bij onze oosterburen uitvoer
Ik : Wat hanger er aan de lijn ;D;d;:D ;:! ? ? ?/
Duitser : Was ?![]()
ik :d;:D:D :d::! :!:!;: :Fd;;D; d;:D; D;TG::$R:e ;D;:D :d;:D ;d;D;d D:
![]()
![]()
![]()
: ;dD:
;d: D
![]()
Dat kan alleen een Fin zeggenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:30 schreef LangeTabbetje het volgende:
Ik vroeg laatst aan een Fin die in het hoge noorden woont. Wat doen jullie als het nu 24 uur licht is in de zomer ? "We fish and we fuck" zei de goede man.
Aha, wat doen jullie dan in de winter als het 24 uur donker is ? "We dont fish".
Aaaaah, dat is zo schattig.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:12 schreef Klaagbak het volgende:
Na de studiebeurs waren paar vrienden en ik nog in de stad wezen lopen, en toen gingen we een broodje halen bij "Broodje Ben() ". En daar kon je ook versgeperste Jus d'orange halen. En die ben ging de sinasappels doormidden snijden en toen sneed hij zich bijna in zijn vingers. Dus ik zei: Pas op hè meneer, we willen geen bloedsinasappelsap!
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:30 schreef LangeTabbetje het volgende:
Ik vroeg laatst aan een Fin die in het hoge noorden woont. Wat doen jullie als het nu 24 uur licht is in de zomer ? "We fish and we fuck" zei de goede man.
Aha, wat doen jullie dan in de winter als het 24 uur donker is ? "We dont fish".
"Die is al zo oud dat ie een baard heeft."quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:51 schreef DarkMinded het volgende:
laatst zag ik ergens deze:
Helaas gaat de cursus ´Omgaan met teleurstellingen´ vanavond niet door![]()
Voor goede grappen moet je ook niet in dit topic zijn heurquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Die is al zo oud dat ie een baard heeft."
De cursus Rietdekken gaat niet door...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:51 schreef DarkMinded het volgende:
laatst zag ik ergens deze:
Helaas gaat de cursus ´Omgaan met teleurstellingen´ vanavond niet door![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |