één trui verzonnen?quote:Op woensdag 19 september 2007 13:13 schreef 2live het volgende:
[..]
Hij heeft samen met een vriend een trui verzonnen, nou ja een beetje nagemaakt, knap toch?![]()
Ik vrees dat H&L nu 'n beetje voor lul gaan staan. DOB wil natuurlijk geen ruzie met de rest, dus ze zullen wel alles ontkennen wat Lieke heeft gezegd?quote:Op woensdag 19 september 2007 13:19 schreef Clank het volgende:
Daar komt DOB.
Klopt, ik verwacht oorlog in de tentquote:Op woensdag 19 september 2007 13:20 schreef pullup het volgende:
Dat is de eerste keer dat ik iedereen enthousiast heb gezien hier vanwege de komst van DOB![]()
Maar dat was het begin van een hele kledinglijn....nou ja het had gekund.quote:
Ja dat denk ik ook. Zeg jij dit nou alleen maar of heeft ze dit al gezegd? Op zo'n manier praten is verwarrendquote:Op woensdag 19 september 2007 13:22 schreef beequeen het volgende:
Bianca ontkracht alles, ze heeft niets tegen Lieke gezegd, ze zou nooit slecht over Amanda praten.
Dat heeft Bianca inmiddels gedaan.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:21 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vrees dat H&L nu 'n beetje voor lul gaan staan. DOB wil natuurlijk geen ruzie met de rest, dus ze zullen wel alles ontkennen wat Lieke heeft gezegd?
Oh, toch. Nou dat dacht ik alquote:Op woensdag 19 september 2007 13:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat heeft Bianca inmiddels gedaan.
Vast een roze trui....quote:Op woensdag 19 september 2007 13:21 schreef 2live het volgende:
[..]
Maar dat was het begin van een hele kledinglijn....nou ja het had gekund.
Een echte Dennisoriginal, 100%.![]()
Dreams of Beauty...quote:
wat moet je anders met een zwakbegaafde hystyrica die je niet kwijt wil ???quote:Op woensdag 19 september 2007 13:32 schreef beequeen het volgende:
De FEBO heeft zijn excuus aangeboden omdat Lieke zonder stemming meemocht? Het moet niet gekker worden![]()
Ongeloofelijk wat een slappelingen daar zitten tegenwoordig.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:32 schreef beequeen het volgende:
De FEBO heeft zijn excuus aangeboden omdat Lieke zonder stemming meemocht? Het moet niet gekker worden![]()
dit is nu een beeld van iemand die het niet meer trektquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |