één trui verzonnen?quote:Op woensdag 19 september 2007 13:13 schreef 2live het volgende:
[..]
Hij heeft samen met een vriend een trui verzonnen, nou ja een beetje nagemaakt, knap toch?![]()
Ik vrees dat H&L nu 'n beetje voor lul gaan staan. DOB wil natuurlijk geen ruzie met de rest, dus ze zullen wel alles ontkennen wat Lieke heeft gezegd?quote:Op woensdag 19 september 2007 13:19 schreef Clank het volgende:
Daar komt DOB.
Klopt, ik verwacht oorlog in de tentquote:Op woensdag 19 september 2007 13:20 schreef pullup het volgende:
Dat is de eerste keer dat ik iedereen enthousiast heb gezien hier vanwege de komst van DOB![]()
Maar dat was het begin van een hele kledinglijn....nou ja het had gekund.quote:
Ja dat denk ik ook. Zeg jij dit nou alleen maar of heeft ze dit al gezegd? Op zo'n manier praten is verwarrendquote:Op woensdag 19 september 2007 13:22 schreef beequeen het volgende:
Bianca ontkracht alles, ze heeft niets tegen Lieke gezegd, ze zou nooit slecht over Amanda praten.
Dat heeft Bianca inmiddels gedaan.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:21 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vrees dat H&L nu 'n beetje voor lul gaan staan. DOB wil natuurlijk geen ruzie met de rest, dus ze zullen wel alles ontkennen wat Lieke heeft gezegd?
Oh, toch. Nou dat dacht ik alquote:Op woensdag 19 september 2007 13:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat heeft Bianca inmiddels gedaan.
Vast een roze trui....quote:Op woensdag 19 september 2007 13:21 schreef 2live het volgende:
[..]
Maar dat was het begin van een hele kledinglijn....nou ja het had gekund.
Een echte Dennisoriginal, 100%.![]()
Dreams of Beauty...quote:
wat moet je anders met een zwakbegaafde hystyrica die je niet kwijt wil ???quote:Op woensdag 19 september 2007 13:32 schreef beequeen het volgende:
De FEBO heeft zijn excuus aangeboden omdat Lieke zonder stemming meemocht? Het moet niet gekker worden![]()
Ongeloofelijk wat een slappelingen daar zitten tegenwoordig.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:32 schreef beequeen het volgende:
De FEBO heeft zijn excuus aangeboden omdat Lieke zonder stemming meemocht? Het moet niet gekker worden![]()
dit is nu een beeld van iemand die het niet meer trektquote:
Klopt.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:40 schreef Clank het volgende:
Amanda verbergt haar wangen in haar handen omdat Huub zegt dat ze rode vlekken krijgt..
als dat zou kunnen graagquote:Op woensdag 19 september 2007 13:42 schreef snkr-xxx het volgende:
wat een ontzettend stuk vreten is die amanda... ik hoop echt dat ze die kut kop lekker kaalscheren
Ik heb de foto's gezien, er stonden in totaal 5 modellen.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:44 schreef schatje het volgende:
Hoeveel mensen er hebben meegedaan aan de visagiewedstrijd is niet ter sprake gekomen.
Jaap wordt parra, hij denkt dat Lieke mee mocht om uit te rusten, Brian is het daar mee eens.quote:
Ja en dan wat? Wat heeft deze info voor zin. Lieke is mee geweest en niks is meer terug te draaien. Jaap is nu dus aan het stoken. Hij wil de woede voor Huub en Lieke in stand houden. Dat zal Brian toch ook wel door hebben..Jaap is bang...heel bang..quote:Op woensdag 19 september 2007 13:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap wordt parra, hij denkt dat Lieke mee mocht om uit te rusten, Brian is het daar mee eens.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 19 september 2007 13:55 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ja en dan wat? Wat heeft deze info voor zin. Lieke is mee geweest en niks is meer terug te draaien. Jaap is nu dus aan het stoken. Hij wil de woede voor Huub en Lieke in stand houden. Dat zal Brian toch ook wel door hebben..Jaap is bang...heel bang..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |