Heerlijk maar steeds als ik denk een minderjarig meisje opgepikt te hebben dan blijkt ze toch meerderjarig.. Tyfus kleine jappenquote:Op woensdag 19 september 2007 12:50 schreef eer-ik het volgende:
Ph, hoe is het in japan?
of ze hebben een piem0lquote:Op woensdag 19 september 2007 12:55 schreef Phedo het volgende:
[..]
Heerlijk maar steeds als ik denk een minderjarig meisje opgepikt te hebben dan blijkt ze toch meerderjarig.. Tyfus kleine jappen
dit is een kutkloon he?quote:Op woensdag 19 september 2007 12:50 schreef eer-ik het volgende:
Ph, hoe is het in japan?
daar wil ik niet over praten..quote:
heul nietquote:
hoezoquote:Op woensdag 19 september 2007 13:00 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vind phedo echt een zieke kloon
Zeikerdquote:Op woensdag 19 september 2007 13:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zal nog eens wat voor je doen
ik ookquote:Op woensdag 19 september 2007 13:00 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vind phedo echt een zieke kloon
je trapte er wel in1~!!einsquote:
het was heel lief hoorquote:Op woensdag 19 september 2007 13:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zal nog eens wat voor je doen
mijne ookquote:Op woensdag 19 september 2007 13:09 schreef Muck het volgende:
[..]
het was heel lief hoor
maar ik had al een roze icon, en blauw is heel stiekem mijn lievelingskleur
sjawel, maar daarom is het nog niet leukquote:
dan is dat blauw toch mooiquote:
quote:Op woensdag 19 september 2007 13:12 schreef eer-ik het volgende:
als je verkouden bent en je spreekt pheno uit, zeg je ook phedo
Je vind het een belediging voor echte pedo's?quote:Op woensdag 19 september 2007 13:13 schreef Memento-Mori het volgende:
kan die kloon niet gewoon weggeflikkerd worden door een FA ofzo? het is toch een andere user zwart maken vind ik, en een user die dat nergens aan te danken heeft
.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:13 schreef Memento-Mori het volgende:
kan die kloon niet gewoon weggeflikkerd worden door een FA ofzo? het is toch een andere user zwart maken vind ik, en een user die dat nergens aan te danken heeft
je let ook niet op he lieverdquote:
ik was heel liefdevol boterhammetjes voor mijn kids aan het maken...quote:Op woensdag 19 september 2007 13:16 schreef Muck het volgende:
[..]
je let ook niet op he lieverd
die heeft Houniet gemaakt net
ha ha haquote:Op woensdag 19 september 2007 13:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je vind het een belediging voor echte pedo's?![]()
kun je dat ook voor mij doen?quote:Op woensdag 19 september 2007 13:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik was heel liefdevol boterhammetjes voor mijn kids aan het maken.....maar hij is echt vet...
![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 13:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je vind het een belediging voor echte pedo's?![]()
Muck it!quote:Op woensdag 19 september 2007 13:12 schreef Muck het volgende:
[..]
dan is dat blauw toch mooi
allemaal blij
liefdevol boterhammetjes maken...??...tuurlijk...quote:Op woensdag 19 september 2007 13:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
kun je dat ook voor mij doen?![]()
liefquote:Op woensdag 19 september 2007 13:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik was heel liefdevol boterhammetjes voor mijn kids aan het maken....
nou houniet, je hoort hetquote:.maar hij is echt vet...![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 13:20 schreef Muck het volgende:
[..]
lief
[..]
nou houniet, je hoort het
ik vind hem ook tof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |