Nee, ik ga een ME paard in zn reet neukenquote:Op donderdag 20 september 2007 00:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ga je die blauwe ff de tering inslaan?![]()
Eindelijk iets nuttigsquote:Op donderdag 20 september 2007 01:21 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Nee, ik ga een ME paard in zn reet neuken![]()
triest inderdaadquote:Op donderdag 20 september 2007 00:44 schreef Nashje het volgende:
[..]
Sneu voor die kerel. Hopelijk maakt ie Ajax gewoon kampioen en heeft ie alsnog een geweldig afscheidsjaar gehad.
En zijn reactie na afloop.... Toch doet het wel pijn om het goed te zien spelen daar.. Maarja doe je niks aan... Vind sowieso dat psv het middenveld en aanval aardig voor elkaar heeft.... Lekker veel nederlanders ook... Maar als je onze trainer dan hoort zeggen, dat hij de schade wil beperken....quote:Op donderdag 20 september 2007 08:55 schreef BoNi het volgende:
Natuurlijk is het zonde om Perez bepalend te zien zijn voor PSV, maar voor Ajax was hij op dat moment gewoon niet houdbaar.
Perez wilde gegarandeerd een basisplaats en die kon niet gegeven worden zolang Sneijder en Babel bij Ajax bleven.
Perez heeft vorig jaar bij Ajax ook laten zien dat hij vooral in invalbeurten tijdens belangrijke wedstrijden zijn meerwaarde toont, maar dat hij nu al op de bank start bij PSV zegt natuurlijk ook wel iets......
quote:Op donderdag 20 september 2007 08:55 schreef jna het volgende:
Kunnen we Mourinho niet naar Ajax laten komen
Hij heeft wel de arrogantie die bij Ajax past
ik wou het net typenquote:Op donderdag 20 september 2007 08:55 schreef jna het volgende:
ernstig ik las het, dit kan toch nietquote:Op donderdag 20 september 2007 09:17 schreef HeatWave het volgende:
PSV heeft nu al meer verdiend dan Ajax al zouden we de UEFA winnen.
Wat een triestighied.... Ajax, ooit een trotse club.. "We gaan naar Zagreb om de schade te beperken".
Val dood hond...
Triest inderdaad. Maar eigenlijk wel realistischquote:Op donderdag 20 september 2007 09:17 schreef HeatWave het volgende:
PSV heeft nu al meer verdiend dan Ajax al zouden we de UEFA winnen.
Wat een triestighied.... Ajax, ooit een trotse club.. "We gaan naar Zagreb om de schade te beperken".
Val dood hond...
Ja, dat is het trieste, het is realistisch. Dat kan toch verdomme niet?quote:Op donderdag 20 september 2007 09:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
Triest inderdaad. Maar eigenlijk wel realistisch.
Babel had de voorkeur op linksbuiten en Sneijder op tien. Op het moment dat Perez vertrok kon men hem dus geen basisplaats garanderen, 1+1=2.quote:Op donderdag 20 september 2007 09:08 schreef HeatWave het volgende:
Ach man, niet houdbaar, gelul. 1 keer het aangeleerde scheldwoord (hij is geen Nederlander, hij vloekt thuis vast gewoon Deens) Kankerneger wat ie waarschijnlijk ook maar van iemand heeft opgepikt en HtC kan niet meer met hem werken.
Ik baal gewoon van al die spelers die hier mislukt zijn en gisteren en eergisteren gewoon WEL Cl speelden, wat een mega falen de laatste jaren...
Vanavond, leuk een schijtpotje UEFA, waarbij we verdomme groen en geel schijten omdat we tegen het ohzo grote Zagreb moeten.
heerlijk.. nee, echt...
Zou wel echt vet zijnquote:Op donderdag 20 september 2007 08:55 schreef jna het volgende:
Sneu, inderdaad. Maar hij verwoord wel hoe ik me ook voel. Ik probeerde mezelf er ook snel over heen te zetten, maar ik heb me dinsdag en gisteren op zitten vreten toen die Champions League tune weer op de buis kwam. Wat had het mooi geweest om er weer bij te zijn..quote:Op donderdag 20 september 2007 00:44 schreef Nashje het volgende:
[..]
Sneu voor die kerel. Hopelijk maakt ie Ajax gewoon kampioen en heeft ie alsnog een geweldig afscheidsjaar gehad.
Als jij even een of andere oliemagnaat belt die zijn pensioengeld in Ajax pompt.quote:Op donderdag 20 september 2007 08:55 schreef jna het volgende:
is maar goed ook. als je elke wedstrijd verliest doet dat ook pijn hoorquote:Op donderdag 20 september 2007 09:24 schreef Suijk het volgende:
Wat had het mooi geweest als we aan de CL hadden meegedaan? Ik zie werkelijk geen enkele ploeg meedoen waar ik het gevoel van heb dat we daar van hadden kunnen winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |