abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53317442
quote:
Op donderdag 20 september 2007 00:52 schreef Jasza het volgende:

[..]

Ga je die blauwe ff de tering inslaan?
Nee, ik ga een ME paard in zn reet neuken
Geef mij maar Amsterdam
pi_53317475
http://www.youtube.com/watch?v=O-jn7BGoWYA&mode=related&search=

Gekkenwerk, Boban kickt ook ff een ME gast
pi_53317483
quote:
Op donderdag 20 september 2007 01:21 schreef Bullebak het volgende:

[..]

Nee, ik ga een ME paard in zn reet neuken
Eindelijk iets nuttigs
  donderdag 20 september 2007 @ 08:55:26 #154
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_53319448
Kunnen we Mourinho niet naar Ajax laten komen

Hij heeft wel de arrogantie die bij Ajax past
Jawel, je keek.
  donderdag 20 september 2007 @ 08:55:54 #155
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_53319456
Natuurlijk is het zonde om Perez bepalend te zien zijn voor PSV, maar voor Ajax was hij op dat moment gewoon niet houdbaar.
Perez wilde gegarandeerd een basisplaats en die kon niet gegeven worden zolang Sneijder en Babel bij Ajax bleven.
Perez heeft vorig jaar bij Ajax ook laten zien dat hij vooral in invalbeurten tijdens belangrijke wedstrijden zijn meerwaarde toont, maar dat hij nu al op de bank start bij PSV zegt natuurlijk ook wel iets......
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  donderdag 20 september 2007 @ 09:07:24 #156
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_53319638
quote:
Op donderdag 20 september 2007 00:44 schreef Nashje het volgende:

[..]

Sneu voor die kerel. Hopelijk maakt ie Ajax gewoon kampioen en heeft ie alsnog een geweldig afscheidsjaar gehad.
triest inderdaad
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_53319653
Ach man, niet houdbaar, gelul. 1 keer het aangeleerde scheldwoord (hij is geen Nederlander, hij vloekt thuis vast gewoon Deens) Kankerneger wat ie waarschijnlijk ook maar van iemand heeft opgepikt en HtC kan niet meer met hem werken.

Ik baal gewoon van al die spelers die hier mislukt zijn en gisteren en eergisteren gewoon WEL Cl speelden, wat een mega falen de laatste jaren...

Vanavond, leuk een schijtpotje UEFA, waarbij we verdomme groen en geel schijten omdat we tegen het ohzo grote Zagreb moeten .

heerlijk.. nee, echt...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_53319678
quote:
Op donderdag 20 september 2007 08:55 schreef BoNi het volgende:
Natuurlijk is het zonde om Perez bepalend te zien zijn voor PSV, maar voor Ajax was hij op dat moment gewoon niet houdbaar.
Perez wilde gegarandeerd een basisplaats en die kon niet gegeven worden zolang Sneijder en Babel bij Ajax bleven.
Perez heeft vorig jaar bij Ajax ook laten zien dat hij vooral in invalbeurten tijdens belangrijke wedstrijden zijn meerwaarde toont, maar dat hij nu al op de bank start bij PSV zegt natuurlijk ook wel iets......
En zijn reactie na afloop.... Toch doet het wel pijn om het goed te zien spelen daar.. Maarja doe je niks aan... Vind sowieso dat psv het middenveld en aanval aardig voor elkaar heeft.... Lekker veel nederlanders ook... Maar als je onze trainer dan hoort zeggen, dat hij de schade wil beperken....
Ajax!!
pi_53319720
Ja ik had Perez nu toch ook wel erg graag hier gezien. Nog voor een prikkie verkocht ook en wij zitten nu zonder 'bepaler'. Heb alleen nu geen zin om weer helemaal gefrustreerd te raken om Ajax. Maarja vanavond mag ik waarschijnlijk weer. En toch heb ik een vrij goed gevoel over vanavond.
pi_53319781
quote:
Op donderdag 20 september 2007 08:55 schreef jna het volgende:

Dat zou echt fout zijn haha

Kunnen we het NK "wie-kunnen-we-nog-meer-de-schuld-geven-behalve-onszelf" organiseren
pi_53319784
Mourinho ontslagen, laten we hem naar Amsterdam halen, misschien winnen we dan eindelijk weer eens iets.
pi_53319795
PSV heeft nu al meer verdiend dan Ajax al zouden we de UEFA winnen .

Wat een triestighied.... Ajax, ooit een trotse club.. "We gaan naar Zagreb om de schade te beperken".

Val dood hond...
Get woke, go broke!
  donderdag 20 september 2007 @ 09:17:28 #163
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_53319796
quote:

ik wou het net typen
quote:
Op donderdag 20 september 2007 09:17 schreef HeatWave het volgende:

Wat een triestighied.... Ajax, ooit een trotse club.. "We gaan naar Zagreb om de schade te beperken".

Val dood hond...
ernstig ik las het, dit kan toch niet
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_53319851
quote:
Op donderdag 20 september 2007 09:17 schreef HeatWave het volgende:

Val dood hond...
Triest inderdaad. Maar eigenlijk wel realistisch .
pi_53319886
quote:
Op donderdag 20 september 2007 09:20 schreef Nashje het volgende:

[..]

Triest inderdaad. Maar eigenlijk wel realistisch .
Ja, dat is het trieste, het is realistisch. Dat kan toch verdomme niet?

Wat een stelletje incompetente prutsers, die hebben Ajax gewoon vermoord. Maar wel een mooi aandeelhoudersrapport .
Get woke, go broke!
  donderdag 20 september 2007 @ 09:21:51 #166
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_53319888
wedden dat we gaan winnen vanavond. zondag winnen we ook, 1-2 en dan hoor je er niemand meer over
  donderdag 20 september 2007 @ 09:22:04 #167
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_53319893
quote:
Op donderdag 20 september 2007 09:08 schreef HeatWave het volgende:
Ach man, niet houdbaar, gelul. 1 keer het aangeleerde scheldwoord (hij is geen Nederlander, hij vloekt thuis vast gewoon Deens) Kankerneger wat ie waarschijnlijk ook maar van iemand heeft opgepikt en HtC kan niet meer met hem werken.

Ik baal gewoon van al die spelers die hier mislukt zijn en gisteren en eergisteren gewoon WEL Cl speelden, wat een mega falen de laatste jaren...

Vanavond, leuk een schijtpotje UEFA, waarbij we verdomme groen en geel schijten omdat we tegen het ohzo grote Zagreb moeten .

heerlijk.. nee, echt...
Babel had de voorkeur op linksbuiten en Sneijder op tien. Op het moment dat Perez vertrok kon men hem dus geen basisplaats garanderen, 1+1=2.

Inderdaad zonde om te zien dat er spelers op het hoogste niveau spelen die bij Ajax niet uit de verf zijn gekomen, maar heb je ook gekeken naar het aantal spelers dat juist dankzij Ajax op dit niveau kan spelen...?

Dat het momenteel minder gaat met Ajax lijkt me compleet duidelijk en dat we er dus vanuit moeten gaan dat we niet zomaar even over Dinamo heen walsen lijkt me ook geen discussie waard.

Verder is het gewoon een verschil tussen een halfvol en halfleeg glas hoe je er tegenaan kijkt.....
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_53319912
quote:

Zou wel echt vet zijn . Topcoach. Maar da's gewoon onmogelijk lijkt me.
pi_53319920
quote:
Op donderdag 20 september 2007 00:44 schreef Nashje het volgende:

[..]

Sneu voor die kerel. Hopelijk maakt ie Ajax gewoon kampioen en heeft ie alsnog een geweldig afscheidsjaar gehad.
Sneu, inderdaad. Maar hij verwoord wel hoe ik me ook voel. Ik probeerde mezelf er ook snel over heen te zetten, maar ik heb me dinsdag en gisteren op zitten vreten toen die Champions League tune weer op de buis kwam. Wat had het mooi geweest om er weer bij te zijn.. .

Het doet gewoon zoveel méér pijn dan vorig jaar. Vorig jaar deden we af als een incident. Dit jaar zouden we niet dezelfde fout maken. Maar nee, Slavia Praag was over twee wedstrijden te sterk voor Ajax. En dan treden we vanavond weer aan in het B-toernooi van Europa, en vertelt Henk ten Cate ons doodleuk dat we de schade beperkt moeten houden tegen Dinamo Zagreb. Dit is toch allemaal niet te verteren?

Ajax is een subtopper.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_53319934
quote:

Als jij even een of andere oliemagnaat belt die zijn pensioengeld in Ajax pompt.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_53319936
Wat had het mooi geweest als we aan de CL hadden meegedaan? Ik zie werkelijk geen enkele ploeg meedoen waar ik het gevoel van heb dat we daar van hadden kunnen winnen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_53319984
Ach mannen kom op! Wat maakt het voetbal nou uit bij AJAX NV?

- WIJ zijn een transparante club, toch meneer Jaakke?
- WIJ hebben geen mensen uit het voetbal nodig in de organisatie, toch meneer Fontein?

En als we het wel over voetbal hebben..

- WIJ moeten de schade beperkt houden als we tegen de kampioen van fucking Kroatie spelen, toch meneer ten Cate?
- WIJ hebben er alles aan gedaan om de spelersgroep intact te houden (*kuch* schaduwlijst *kuch*), toch meneer van Geel?

Maar ondertussen.. in de afgelopen tig jaar maar 1x kampioen geworden.. Europees 1x de kwartfinale in de CL gehaald.. UEFA Cup was een drama..

MAAR WACHT! Er is meer...

We hebben dan natuurlijk WEL de JCS en de KNVB Beker gewonnen..

Nou.. over halfvolle en halflege glazen gesproken.. volgens mij ist wel duidelijk
  donderdag 20 september 2007 @ 09:27:44 #173
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_53319996
quote:
Op donderdag 20 september 2007 09:24 schreef Suijk het volgende:
Wat had het mooi geweest als we aan de CL hadden meegedaan? Ik zie werkelijk geen enkele ploeg meedoen waar ik het gevoel van heb dat we daar van hadden kunnen winnen.
is maar goed ook. als je elke wedstrijd verliest doet dat ook pijn hoor
pi_53319999
Nee, we zijn die club geworden die de schade beperkt wil houden in uitwedstrijden en lekker uit een counter mogen hopen op een doelpunt.
pi_53320036

Ajax blaast even niet meer hoog van de toren. De Amsterdammers missen zoveel spelers en zijn zo matig in vorm dat coach Henk ten Cate geen gewaagde uitspraken doet in de aanloop naar de uitwedstrijd tegen Dinamo Zagreb.

De lijst aan afwezigen voor het UEFA Cup-duel is indrukwekkend. Ten Cate kan geen beroep doen op Edgar Davids, Leonardo, Kennedy Bakircioglu, Laurent Delorge, Nicolae Mitea, Jurgen Colin, Robbert Schilder en Edgar Manucharyan.

'Het lijkt me dus duidelijk dat we de schade beperkt willen houden', legde Ten Cate uit aan het ANP. De geplaagde trainer van Ajax kan wel beschikken over Urby Emanuelson en Albert Luque, die voldoende hersteld zijn van fysieke klachten.

En kopen ho maar...
nee het team is sterk zat en voldoende bezet.
JOHNNY HEITINGA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')