ik wou het net typenquote:Op donderdag 20 september 2007 08:55 schreef jna het volgende:
Kunnen we Mourinho niet naar Ajax laten komen
Hij heeft wel de arrogantie die bij Ajax past
ernstig ik las het, dit kan toch nietquote:Op donderdag 20 september 2007 09:17 schreef HeatWave het volgende:
PSV heeft nu al meer verdiend dan Ajax al zouden we de UEFA winnen.
Wat een triestighied.... Ajax, ooit een trotse club.. "We gaan naar Zagreb om de schade te beperken".
Val dood hond...
Triest inderdaad. Maar eigenlijk wel realistischquote:Op donderdag 20 september 2007 09:17 schreef HeatWave het volgende:
PSV heeft nu al meer verdiend dan Ajax al zouden we de UEFA winnen.
Wat een triestighied.... Ajax, ooit een trotse club.. "We gaan naar Zagreb om de schade te beperken".
Val dood hond...
Ja, dat is het trieste, het is realistisch. Dat kan toch verdomme niet?quote:Op donderdag 20 september 2007 09:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
Triest inderdaad. Maar eigenlijk wel realistisch.
Babel had de voorkeur op linksbuiten en Sneijder op tien. Op het moment dat Perez vertrok kon men hem dus geen basisplaats garanderen, 1+1=2.quote:Op donderdag 20 september 2007 09:08 schreef HeatWave het volgende:
Ach man, niet houdbaar, gelul. 1 keer het aangeleerde scheldwoord (hij is geen Nederlander, hij vloekt thuis vast gewoon Deens) Kankerneger wat ie waarschijnlijk ook maar van iemand heeft opgepikt en HtC kan niet meer met hem werken.
Ik baal gewoon van al die spelers die hier mislukt zijn en gisteren en eergisteren gewoon WEL Cl speelden, wat een mega falen de laatste jaren...
Vanavond, leuk een schijtpotje UEFA, waarbij we verdomme groen en geel schijten omdat we tegen het ohzo grote Zagreb moeten.
heerlijk.. nee, echt...
Zou wel echt vet zijnquote:Op donderdag 20 september 2007 08:55 schreef jna het volgende:
Sneu, inderdaad. Maar hij verwoord wel hoe ik me ook voel. Ik probeerde mezelf er ook snel over heen te zetten, maar ik heb me dinsdag en gisteren op zitten vreten toen die Champions League tune weer op de buis kwam. Wat had het mooi geweest om er weer bij te zijn..quote:Op donderdag 20 september 2007 00:44 schreef Nashje het volgende:
[..]
Sneu voor die kerel. Hopelijk maakt ie Ajax gewoon kampioen en heeft ie alsnog een geweldig afscheidsjaar gehad.
Als jij even een of andere oliemagnaat belt die zijn pensioengeld in Ajax pompt.quote:Op donderdag 20 september 2007 08:55 schreef jna het volgende:
is maar goed ook. als je elke wedstrijd verliest doet dat ook pijn hoorquote:Op donderdag 20 september 2007 09:24 schreef Suijk het volgende:
Wat had het mooi geweest als we aan de CL hadden meegedaan? Ik zie werkelijk geen enkele ploeg meedoen waar ik het gevoel van heb dat we daar van hadden kunnen winnen.
wat dacht je van Klaas, die smeert hem ook aan het einde van het seizoenquote:Op donderdag 20 september 2007 09:30 schreef HeatWave het volgende:
En hoe is het beeld op de toekomst? Alleen maar slechter..... echt iedereen die nu nog een beetje talent heeft is al bezig met een andere club lijkt me. Davids, Stam stoppen zeker. Heitinga is weg volgend jaar.
Vang dat maar eens op als we het verlies van 1 speler niet eens kunnen opvangen.
Lijkt me wel, misschien zelfs wel in de winterstop. Echt die paar spelers die wel gewoon goed zijn moeten zich toch opvreten om bij dit zooitje brandhout te moeten spelen??quote:Op donderdag 20 september 2007 09:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
wat dacht je van Klaas, die smeert hem ook aan het einde van het seizoen
Volgend jaar wordt het helemaal feest natuurlijkquote:Op donderdag 20 september 2007 09:30 schreef HeatWave het volgende:
En hoe is het beeld op de toekomst? Alleen maar slechter..... echt iedereen die nu nog een beetje talent heeft is al bezig met een andere club lijkt me. Davids, Stam stoppen zeker. Heitinga is weg volgend jaar.
Vang dat maar eens op als we het verlies van 1 speler niet eens kunnen opvangen.
hou eens opquote:Op donderdag 20 september 2007 09:34 schreef Badabingea het volgende:
Misschien dat Stekelenburg ook wel aan iets nieuws toe is?
yep.. eenschquote:Op donderdag 20 september 2007 09:34 schreef Badabingea het volgende:
Misschien dat Stekelenburg ook wel aan iets nieuws toe is?
nou nou nou hou die rustquote:Op donderdag 20 september 2007 09:38 schreef Jnk18 het volgende:
las net die kut opmerking van Ten cate met zn schadebeperking.... ROT SNEL OP Kutneger!
Realistisch wel. Wat slik jij?quote:Op donderdag 20 september 2007 09:39 schreef Camplo het volgende:
Boeiend dat ze weggaan. We kicken gewoon een rel en blijven zolang doorgaan tot die achterlijke beleidsbepalers en masse oprotten.
En dan zetten we er echte Ajax iconen neer.
Als er volgend jaar inderdaad zo'n gigantische leegloop komt, is dat het enige wat Ajax nog een beetje kan redden inderdaad.quote:Op donderdag 20 september 2007 09:33 schreef Badabingea het volgende:
We hebben een suikeroom nodig.
eeh hallo.. doe ff normaalquote:Op donderdag 20 september 2007 09:38 schreef Jnk18 het volgende:
las net die kut opmerking van Ten cate met zn schadebeperking.... ROT SNEL OP Kutneger!
Ik ben het met je eens. Hoe spijtig ook, lijkt dit de realiteit.quote:Op donderdag 20 september 2007 09:50 schreef Camplo het volgende:
Maar goed, ik hoop op een 0-0 of 1-1 vanavond.
Overwinning geloof ik niet in.
met Ajax is het tegenwoordig het tegenovergestelde als wat men denkt, lijkt het wel.quote:Op donderdag 20 september 2007 09:50 schreef Camplo het volgende:
Maar goed, ik hoop op een 0-0 of 1-1 vanavond.
Overwinning geloof ik niet in.
Ik wil ook op een stoeltje zitten en godverdomme eens zien dat Ajax gewoon CL waardig is.quote:Op donderdag 20 september 2007 09:59 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Baal ervan dat ik het niet kan zien gvd..
Ik kan het ook niet zienquote:Op donderdag 20 september 2007 09:59 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Baal ervan dat ik het niet kan zien gvd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |