Gaaf als camper!quote:Op woensdag 19 september 2007 11:34 schreef TNA het volgende:
[..]
Het was ongeveer dit model:
[afbeelding]
Zelfs als een ambulance door een flitser gepakt is moeten ze kunnen aantonen dat ze op weg waren naar een spoedklus.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:15 schreef TNA het volgende:
er zullen weinig agenten zijn die een ambulance aanhouden die met 120 km/h door een rood licht scheurt![]()
Jazeker!quote:Op woensdag 19 september 2007 11:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar was het ook in die kleur?
Voor flitsers moet je even oppassenquote:Op woensdag 19 september 2007 11:55 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Zelfs als een ambulance door een flitser gepakt is moeten ze kunnen aantonen dat ze op weg waren naar een spoedklus.
kan wel, maar dan natuurlijk wel je middelvinger erbij opsteken terwijl je de ondergaande zon tegemoet rijdt.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:26 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik betwijfel of je er "ambulance" op mag laten staan... Dat schept namelijk wel bepaalde verwachtingen. Stel, er is een ongeluk ergens, en jij rijdt langs... Dan kan je het niet maken om door te rijden ...
quote:
Misschien moeten remlof en de oom van avw1982 een keer samen op vakantie als ambulance-brandweer-campermaatjes?quote:Op woensdag 19 september 2007 11:55 schreef avw1982 het volgende:
Mijn oom heeft een oude brandweerauto omgebouwd tot camper en rijdt daar oook vrolijk in rond. Hij heeft er wel gele zwaailichten op omdat blauwe niet mochten. De sirene werkt wel gewoon. Tijdens de keuring mag het niet werken dus even de draadjes losmaken en daarna gewoon weer vastmaken.
quote:Op woensdag 19 september 2007 12:00 schreef wise het volgende:
[..]
kan wel, maar dan natuurlijk wel je middelvinger erbij opsteken terwijl je de ondergaande zon tegemoet rijdt.
Op zich wel een mooie kans om hem eens flink van z'n krukkie te schoppenquote:Op woensdag 19 september 2007 12:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kom jij bij die stomme dwerg in het programma, nee, dáár zit je op te wachten
Ja cool, dan gaat er misshien wel iemand doodquote:Op woensdag 19 september 2007 11:32 schreef Evenveel het volgende:
[..]
Wat cool als jij dan de korste bocht hebt en niet een echte ambulance hebt
En dan stoppen, zeggen "zo, dat ziet er niet best uit man; ik hoop dat er snel hulp komt" en dan doorrijden?quote:Op woensdag 19 september 2007 11:26 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik betwijfel of je er "ambulance" op mag laten staan... Dat schept namelijk wel bepaalde verwachtingen. Stel, er is een ongeluk ergens, en jij rijdt langs... Dan kan je het niet maken om door te rijden ...
Hebben ze gelijk weer een promofilmpje voor de komende 3 wekenquote:Op woensdag 19 september 2007 12:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat klinkt dan wel weer erg aantrekkelijk
Altijd erg leuk als we een ambu afleveren en er is onderweg een ongeluk gebeurd jaquote:Op woensdag 19 september 2007 11:26 schreef RemcoDelft het volgende:
Gezien het plaatje in je Fotoboek zou ik je sowieso geen ambulance toevertrouwenquote:Op woensdag 19 september 2007 13:15 schreef Dangel het volgende:
[..]
Altijd erg leuk als we een ambu afleveren en er is onderweg een ongeluk gebeurd ja
Dit is eenkloontje omdat mn baas niet hoeftte weten dat ik FOK!quote:Op woensdag 19 september 2007 13:20 schreef TNA het volgende:
[..]
Gezien het plaatje in je Fotoboek zou ik je sowieso geen ambulance toevertrouwen
quote:Op woensdag 19 september 2007 11:32 schreef Evenveel het volgende:
[..]
Wat cool als jij dan de korste bocht hebt en niet een echte ambulance hebt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |