quote:Op woensdag 19 september 2007 11:26 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik betwijfel of je er "ambulance" op mag laten staan... Dat schept namelijk wel bepaalde verwachtingen. Stel, er is een ongeluk ergens, en jij rijdt langs... Dan kan je het niet maken om door te rijden ...
Ik betwijfel of je er "ambulance" op mag laten staan... Dat schept namelijk wel bepaalde verwachtingen. Stel, er is een ongeluk ergens, en jij rijdt langs... Dan kan je het niet maken om door te rijden ...
Zelfde regel als personenauto's lijkt me, van rechts komt voor, en die met de kortste bocht mag als eerste afslaan.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:28 schreef Evenveel het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als er twee ambulances met zwaailichten en sirenes elkaar tegenmoet komen op een kruizing? Wie heeft er dan voorrang?
Wat cool als jij dan de korste bocht hebt en niet een echte ambulance hebtquote:Op woensdag 19 september 2007 11:30 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Zelfde regel als personenauto's lijkt me, van rechts komt voor, en die met de kortste bocht mag als eerste afslaan.
Het was ongeveer dit model:quote:Op woensdag 19 september 2007 11:32 schreef Nembrionic het volgende:
Waarschijnlijk is het zo'n gare, oude witte ambulance. Als je daar lichten op zet(wat natuurlijk sowieso niet mag) zal geen enkele agent twijfelen of 'ie echt is hoor
je kunt het ook niet maken om de gewonde in te laden en vervolgens door te rijden naar de appie om een paar ons half om half gehakt en een banketletter te halen...quote:Op woensdag 19 september 2007 11:26 schreef RemcoDelft het volgende:
Maar was het ook in die kleur?quote:Op woensdag 19 september 2007 11:34 schreef TNA het volgende:
[..]
Het was ongeveer dit model:
[afbeelding]
Gaaf als camper!quote:Op woensdag 19 september 2007 11:34 schreef TNA het volgende:
[..]
Het was ongeveer dit model:
[afbeelding]
Zelfs als een ambulance door een flitser gepakt is moeten ze kunnen aantonen dat ze op weg waren naar een spoedklus.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:15 schreef TNA het volgende:
er zullen weinig agenten zijn die een ambulance aanhouden die met 120 km/h door een rood licht scheurt![]()
Jazeker!quote:Op woensdag 19 september 2007 11:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar was het ook in die kleur?
Voor flitsers moet je even oppassenquote:Op woensdag 19 september 2007 11:55 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Zelfs als een ambulance door een flitser gepakt is moeten ze kunnen aantonen dat ze op weg waren naar een spoedklus.
kan wel, maar dan natuurlijk wel je middelvinger erbij opsteken terwijl je de ondergaande zon tegemoet rijdt.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:26 schreef RemcoDelft het volgende:
quote:
Misschien moeten remlof en de oom van avw1982 een keer samen op vakantie als ambulance-brandweer-campermaatjes?quote:Op woensdag 19 september 2007 11:55 schreef avw1982 het volgende:
Mijn oom heeft een oude brandweerauto omgebouwd tot camper en rijdt daar oook vrolijk in rond. Hij heeft er wel gele zwaailichten op omdat blauwe niet mochten. De sirene werkt wel gewoon. Tijdens de keuring mag het niet werken dus even de draadjes losmaken en daarna gewoon weer vastmaken.
quote:Op woensdag 19 september 2007 12:00 schreef wise het volgende:
[..]
kan wel, maar dan natuurlijk wel je middelvinger erbij opsteken terwijl je de ondergaande zon tegemoet rijdt.
Op zich wel een mooie kans om hem eens flink van z'n krukkie te schoppenquote:Op woensdag 19 september 2007 12:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kom jij bij die stomme dwerg in het programma, nee, dáár zit je op te wachten
Ja cool, dan gaat er misshien wel iemand doodquote:Op woensdag 19 september 2007 11:32 schreef Evenveel het volgende:
[..]
Wat cool als jij dan de korste bocht hebt en niet een echte ambulance hebt
En dan stoppen, zeggen "zo, dat ziet er niet best uit man; ik hoop dat er snel hulp komt" en dan doorrijden?quote:Op woensdag 19 september 2007 11:26 schreef RemcoDelft het volgende:
Hebben ze gelijk weer een promofilmpje voor de komende 3 wekenquote:Op woensdag 19 september 2007 12:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat klinkt dan wel weer erg aantrekkelijk
Altijd erg leuk als we een ambu afleveren en er is onderweg een ongeluk gebeurd jaquote:Op woensdag 19 september 2007 11:26 schreef RemcoDelft het volgende:
Gezien het plaatje in je Fotoboek zou ik je sowieso geen ambulance toevertrouwenquote:Op woensdag 19 september 2007 13:15 schreef Dangel het volgende:
[..]
Altijd erg leuk als we een ambu afleveren en er is onderweg een ongeluk gebeurd ja
Dit is eenkloontje omdat mn baas niet hoeftte weten dat ik FOK!quote:Op woensdag 19 september 2007 13:20 schreef TNA het volgende:
[..]
Gezien het plaatje in je Fotoboek zou ik je sowieso geen ambulance toevertrouwen
quote:Op woensdag 19 september 2007 11:32 schreef Evenveel het volgende:
[..]
Wat cool als jij dan de korste bocht hebt en niet een echte ambulance hebt
Haha. Mijn oom is wel lid van zo'n soort club.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:02 schreef TNA het volgende:
[..]
[..]
Misschien moeten remlof en de oom van avw1982 een keer samen op vakantie als ambulance-brandweer-campermaatjes?
ohjaquote:Op woensdag 19 september 2007 14:27 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Haha. Mijn oom is wel lid van zo'n soort club.
Foto van de camper met de pompwagen (Waarvan de pomp is vervangen door een biertap en de motor door een BBQ).![]()
[afbeelding]
Nicequote:Op woensdag 19 september 2007 14:27 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Haha. Mijn oom is wel lid van zo'n soort club.
Foto van de camper met de pompwagen (Waarvan de pomp is vervangen door een biertap en de motor door een BBQ).![]()
[afbeelding]
voor zover ik weet zit zo'n ding aan een verlengsnoer vast welke alles oplaad en de motor warm houd.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:05 schreef RealZeus het volgende:
De beschrijving van die ambulance ook:
van de eerste eigenaar.
Niet rokers auto.
![]()
Wat ik me dan weer afvraag: is het ding wel elke keer netjes warm gereden?
Ambulances staan als ze niet rijden aangesloten op het stopcontact met motorverwarmingquote:Op woensdag 19 september 2007 17:05 schreef RealZeus het volgende:
Wat ik me dan weer afvraag: is het ding wel elke keer netjes warm gereden?
quote:Op woensdag 19 september 2007 13:00 schreef Jim.Beam het volgende:
kan iemand over 15 minuten ' wegmisbruikers ' voor me opnemen en posten?
:S
video is stuk, en ik moet zo weg![]()
wil dat stukje met die 5 in beslag genomen ferrarie's zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en die aanhanger die werkt nog gewoonquote:
Wie wil er nu een Miesenquote:Op woensdag 19 september 2007 14:26 schreef deliberator het volgende:
hier nog een mooie van Marktplaats
[afbeelding]
[afbeelding]
Vraag me af of daar echt een wet voor isquote:Op woensdag 19 september 2007 11:26 schreef RemcoDelft het volgende:
Ja, is er. je mag ook geen rood kruis op de auto hebben. Zit in NL copyright op.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:31 schreef Bigfoot414 het volgende:
[..]
Vraag me af of daar echt een wet voor is![]()
dat lijkt me geen probleem. immers, dit is gewoon een bureaucratische aangelegenheid. je doet wat de wet je voorschrijft en als zij stelt dat er ambulance op mag blijven staan, doe je dat gewoon. bovendien, wanneer jij hard een ambulance nodig hebt, bel je gewoon 112 (of doet iemand anders dat voor je, voor het geval je dat zelf niet op dat moment zou kunnen) en dan wordt er gewoon een échte onvervalste ambulance voor je opgetrommeld. en ja.. als sjappie die zo gek is op ambulances dan langs komt rijden, heet dat gewoon 'toeval'. je hebt binnen het moment van bellen en een kwartier recht op een ambulance en dat staat los van in wat voor een bolides bepaalde mensen rondrijden.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:26 schreef RemcoDelft het volgende:
was laatst een kerel die rondrijdt in een duitse politiewagen (een audi). mocht gewoon, maar ook hij moest z'n zwaailampen en hoorn afsluiten van de bediening.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:36 schreef eer-ik het volgende:
een maat van mij heeft een amerikaanse brandweerwagen.
Heb 'm nog nooit gezien, maar het is zo'n oud ding zegt ie.
Hij woont in Leiden in ik in Utrecht, en ik zie 'm niet zo vaak, vandaar.
en in rotterdam rijdt iemand rond in een oude amerikaanse poitietauto
en mag niet in Duitsland komenquote:Op donderdag 20 september 2007 14:53 schreef ghizzer het volgende:
[..]
was laatst een kerel die rondrijdt in een duitse politiewagen (een audi). mocht gewoon, maar ook hij moest z'n zwaailampen en hoorn afsluiten van de bediening.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |