hey cool! werkt dat ook op de EUR? ()en zo nee wat heb je dan wel nodig?)want daar moet ik volgende week naartoe en wel handig als je als buitenstaander daar dan gebruik van kunt maken. Graag info.quote:Op donderdag 20 september 2007 08:03 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo..iPhone besteld
Au3, ik heb momenteel geen moeite met de UvA-VPN. Heb je deze handleiding ook..? Met de instellingen op pagina 3 kom ik met mn UvANet-id gewoon op de site van de bieb. En elke andere site op het internet.
Wat denk je zelf ?quote:Op donderdag 20 september 2007 11:40 schreef jurgen. het volgende:
[..]
hey cool! werkt dat ook op de EUR? ()en zo nee wat heb je dan wel nodig?)want daar moet ik volgende week naartoe en wel handig als je als buitenstaander daar dan gebruik van kunt maken. Graag info.
Onyx zegt dat ik mijn schijf moet herstellen met het Schijfherstelprogramma. Onyx deed die beginscan zeg maar, en toen kwam eruit dat ik dus mijn schijf moest herstellen. Dat heb ik nu gedaan als het goed is, dus nu die scan van Onyx nog maar een keer doen en hopen dat ie zegt dat het nu wel okay is.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:05 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Als je gewoon op het EUR-netwerk zit, heb je geen VPN nodig om op EUR te komen. Als je vanaf EUR-netwerk op UvA-netwerk wil komen, werkt dat dan weer wel.
Hoe staan de zaken, Au3..? Al aan de re-install begonnen..?![]()
Ik moet er een gastpresentatie geven en ben er dus voor 1 dag. Ik wilde in de aula waar men een hotspot plek heeft even online alles checken voordat ik opmoet. Dat begrijp je toch wel?quote:Op donderdag 20 september 2007 12:07 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Wat denk je zelf ?.
Dit is de VPN waarmee je thuis net kan doen alsof je op het UvAnetwerk zit. Daar heb je dus niks aan als je op de EUR bent. Sowieso heb je bij deze connectie je UvAstudent- of medewerkernummer + paswoord nodig om in te loggen op die connectie, dus als je dat al niet hebt kan je nog niks.
Als jij wel zo'n nummer + paswoord van de EUR hebt dan moet je er even achterkomen wat zij gebruiken om hun netwerk toegankelijk te maken voor mensen thuis. Echter, dit is dus niet het ding wat je nodig hebt om draadloos te kunnen internetten ! Dat is iets heel anders.
Wat wil je eigenlijk op de EUR doen met de computer ?
Hier klik ik meestal op Annuleer; dat controleren duurt me nl. te lang.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Onyx zegt dat ik mijn schijf moet herstellen met het Schijfherstelprogramma. Onyx deed die beginscan zeg maar, en toen kwam eruit dat ik dus mijn schijf moest herstellen. Dat heb ik nu gedaan als het goed is, dus nu die scan van Onyx nog maar een keer doen en hopen dat ie zegt dat het nu wel okay is..
Ik wou je alleen even zeggen dat je met een VPN voor UvA-netwerktoegang verdomde weinig kan als je op de EUR wil internetten.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:10 schreef jurgen. het volgende:
[..]
Ik moet er een gastpresentatie geven en ben er dus voor 1 dag. Ik wilde in de aula waar men een hotspot plek heeft even online alles checken voordat ik opmoet. Dat begrijp je toch wel?
Ik zou gewoon 'ns naar de EUR bellen om te vragen hoe dat zit, want zolang hier niemand is die aan de EUR studeert, kom je niet zoveel verder denk ik. Hoe de EUR zijn internettoegang regelt heeft verder weinig met VPN-clients dan wel de UvA of UU te maken.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:31 schreef jurgen. het volgende:
OK hoe dan verder? Moet ik bij de administratie een speciaal pasje o.i.d aanvragen? Of heb je een andere optie hoe ik online kan komen daar?
Maar die doet toch alleen avi en mpeg..? Ik gebruik VisualHub bijna voor alles, maar nooit voor dvds rippen. Het zal toch niet waar zijn...?quote:Op donderdag 20 september 2007 14:11 schreef Jarno het volgende:
Ik gebruik(te) altijd VisualHub, echt een superproggie Walter.
Yupquote:Op donderdag 20 september 2007 14:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik ben slimmer dan ik denk. Ik heb de map te pakken en weggegooid. Sorry voor alle preventieve paniekaanvallen..
En nu herstarten en de VPN van af het begin opnieuw downloaden en installeren ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |