quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:24 schreef Litso het volgende:
Lekker in bed zitten laptoppen, even wat eten pakken, en mijn plek is ingepikt
[ afbeelding ]
Rode kattenquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Een luie donder is het
Rooie kat
Wil ik ook weer hebben
Ik had er ook een, zo'n dikkequote:Op zondag 14 oktober 2007 20:13 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Rode katten![]()
Bengel (RIP)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Diddle
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou Diddle is heul niet dik hoorquote:Op zondag 14 oktober 2007 20:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik had er ook een, zo'n dikke
Die is ook al een tijdje de hoek om
Whehe, dat claim ik ook niet, alleen dat mijne dik wasquote:Op zondag 14 oktober 2007 20:37 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Nou Diddle is heul niet dik hoor![]()
Zijn kop is gewoon te klein ten opzichte van de rest van zijn lijf![]()
Hij kan er ook niks aan doen dat hij het figuur van een uitgezakte theemuts heeft![]()
Rode katten zijnquote:Op zondag 14 oktober 2007 20:39 schreef eer-ik het volgende:
Wheh
[..]
Whehe, dat claim ik ook niet, alleen dat mijne dik was
En ik vond 'm tof
Perfecte imitatie van die smiley, inderdaadquote:
De katten van mijn ouders liggen ook altijd in de meest onmogelijke houdingen te slapen... Wel schattig uiteraardquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:10 schreef Litso het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ligt ie al een half uurtje te slapen
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:42 schreef MissBliss het volgende:
Wat een apart koppie heeft Ronja!![]()
Vrolijke Frans Lucky
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:10 schreef Litso het volgende:
[afbeelding]
Zo ligt ie al een half uurtje te slapen
Sorry dat ik het vraag maar is dat tapijt op het balkon? Ik wil namelijk ook zoiets op mijn balkon en vroeg me af waar je dit gehaald hebt..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:38 schreef freecell het volgende:
Jaina updateZe wordt al erg groot!
Vandaag op het balkon. Bijzonder verbaasd dat er opeens GROEN op het balkon was.
[ afbeelding ]
Op het kozijn in een ingewikkelde houding: (gemaakt vanuit de deuropening)
[ afbeelding ]
Op het balkon, op het randje (ze heeft vandaag ontdekt dat ze op het randje kan, ik vind het een beetje eng)
[ afbeelding ]
Hey! een vogelhuisje!
[ afbeelding ]
En aan de andere kant ook één! (beide leeg)
[ afbeelding ]
Waterdoorlatend tapijt voor op het balkon, 16 euro per rol bij de leenbakker. 1 rol was makkelijk genoeg voor mijn balkonquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:51 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Sorry dat ik het vraag maar is dat tapijt op het balkon? Ik wil namelijk ook zoiets op mijn balkon en vroeg me af waar je dit gehaald hebt..
Dankje!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Waterdoorlatend tapijt voor op het balkon, 16 euro per rol bij de leenbakker. 1 rol was makkelijk genoeg voor mijn balkon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |