Mauw zegt de poes jaquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:08 schreef Twinky het volgende:
Dit is nog een leuke foto van Mozes. Hij heeft zo'n speeltje en gaat nu elke keer ergens achter zich verstoppen, en dan komt hij elke keer vanachter zijn verstopplekje eraangesjeesd om z'n pluisding te pakken.
De favoriete verstopplekjes zijn bijvoorbeeld:
achter een mauw:
[ afbeelding ]
en achter en electriciteitskabel. Niemand ziet je, succes gegarandeerd!
[ afbeelding ]
Die kussentjes van die achterpootjes op de eerste fotoquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:59 schreef Juup© het volgende:
Even Bailey spammen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stalking Catquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:09 schreef ParanoidEv het volgende:
Bep is eng soms, ze loopt altijd een straatje verder mee naar het huis van mijn vriend en gaat me dan stalken!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja echt wel.quote:
Ik vind het een Lotjequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:21 schreef Diemietuhriej het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb een nieuwe vriendin voor de eenzame avonden denk ik zo. 8)
Maar wie weet er een leuke naam?
Jha een lotje jaquote:
Wat een mooierd!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:21 schreef Diemietuhriej het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb een nieuwe vriendin voor de eenzame avonden denk ik zo. 8)
Maar wie weet er een leuke naam?
Koop vooral niet te veel speeltjesquote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:51 schreef Diemietuhriej het volgende:
Hmm ja Lotje is wel leuk.![]()
Straks even overleggen.![]()
Tis wel echt een schatje, ligt zo uurtje te slapen ofzo, en dan maak je d'r wakker en begint ze meteen heel druk te spelen en rond rennen, echt heel erg speels..
Was de drukste van het nestje..Is echt heel vrolijk, zostraks als ik naar huis ga even langs de dierenwinkel voor wat speeltjes te kopen.
![]()
hier zijn de Ficus, dode spinnen, knikkers, mijn boek als ik aan het lezen ben, de sleutelbos in de voordeur en mijn grote teen erg in trek. Ik heb ooit een hele zak muisjes gehaald omdat Zoe die steeds heel veronder het bed mepte, maar ze spelen alleen met de mintgroenequote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:59 schreef Lips het volgende:
[..]
Koop vooral niet te veel speeltjes
Ze spelen toch het liefste met dingen waar ze niet aan mogen komen! Aanstekers, kurken, lapjes stof, van die sluitstrips van vuilniszakken, elastiekjes.....
Hier hebben ze ook enorm veel speelgoed maar het enige waar ze echt mee spelen zijn de kattenspeeltjes van de IkeaOh en stuiterballen, die zijn ook leuk!
Och....hoe ze dat koppie scheef houdt.... té schattig!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:38 schreef Viking84 het volgende:
Definitely Lotje, ja. Je moet eigenlijk niet van tevoren een naam bedenken, maar gewoon naar de poes / kat zelf kijken. Zo is mijn poes een echte Janneke. Vind ik dan
. Ik heb zonet even een filmpje van haar gemaakt, terwijl ze weer eens zit te schooien. Dan houdt ze haar kopje helemaal scheef
.
Vinden jullie het niet een echte Janneke?.[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:37 schreef Twinky het volgende:
Nog even een leuke foto; als ik zit te werken op de bank komt hij vaak naast me liggen met zijn kopje op de warme laptop en dan kijkt hij mee
[ afbeelding ]
Viking likez Malibuquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:38 schreef Viking84 het volgende:
Definitely Lotje, ja. Je moet eigenlijk niet van tevoren een naam bedenken, maar gewoon naar de poes / kat zelf kijken. Zo is mijn poes een echte Janneke. Vind ik dan
. Ik heb zonet even een filmpje van haar gemaakt, terwijl ze weer eens zit te schooien. Dan houdt ze haar kopje helemaal scheef
.
Vinden jullie het niet een echte Janneke?.[ link | afbeelding ]
quote:
Ze is heel lang klein gebleven en nog steeds is ze niet zo groot. Noem haar niet voor niets 'lief klein meisje'quote:Lief poesje hoor, en wat is ze al groot!
Noortje is nu 6 maanden en weegt denk ik 2,7 kilo nu, dus dat is ook echt zo'n frutje, die noem ik dus ook "kleintje". Zeker omdat Zoe zo'n tank van 6 kilo is, dat contrast is echt suf, want ze hebben wel dezelfde schofthoogte onderhand. Maar Noor heeft een extreem dominant karakter, Zoe kan dus weinig anders uithalen dan flink klauwen en d'r gewicht in de strijd gooien. Ik heb weleens medelijden met d'r, want die kleine weet echt van geen ophoudenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[..]
Ze is heel lang klein gebleven en nog steeds is ze niet zo groot. Noem haar niet voor niets 'lief klein meisje'. Ze zal een kilo of 3,5 wegen en ze is bijna 1 jaar
. En ze krijgt dagelijks 6 kilo boven op zich (Taco
), maar ze weet zich kranig te weren
.
Ik zie het helemaal voor mequote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:50 schreef Viking84 het volgende:
Hehe, geweldig toch. Toen Janneke hier net was, maakte ik me zorgen dat Taco haar teveel zou domineren, maar het is echt andersom. Soms als ze gegeten heeft en Taco is nog bezig, gaat ze er demonstratief bij zitten te kijken en dan zie je Taco echt enorm gestresst schransen, haha
.
koop niks doe het nietquote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:51 schreef Diemietuhriej het volgende:
Hmm ja Lotje is wel leuk.![]()
Straks even overleggen.![]()
Tis wel echt een schatje, ligt zo uurtje te slapen ofzo, en dan maak je d'r wakker en begint ze meteen heel druk te spelen en rond rennen, echt heel erg speels..
Was de drukste van het nestje..Is echt heel vrolijk, zostraks als ik naar huis ga even langs de dierenwinkel voor wat speeltjes te kopen.
![]()
Wat leuk dat je d'r Lotje hebt genoemdquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:03 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ja ik weet het.. Het is niet de eerste, we hebben al wat andere gehad, waaronder een perzische. Helaas is die laatste laatst overreden, en omdat mijn zus nu haar rijbewijs heeft gehaald kreeg ze als cadeau een nieuwe kat..
Heb d'r even gesmst dat ze Lotje heet.![]()
We hebben haar trouwens bij de buren gehaald.. Dus ze ziet nog wel haar ouders en grootouders.En 1 broertje blijft ze ook nog zien dus dat is denk ik wel leuk voor d'r..
Ik heb er nog 2, ruilen voor ander kattenspeelgoed dan? Andere muisjes zijn ook goed!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Trouwens heeft iemand nog roze en of paarse whiskas speelgoed muizen over? Onze Fire wil alleen maar daarmee spelen.
Nu ben ik wel benieuwd wat je daar weg hebt ge-edit, vast geen speeltje voor de katquote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Laatst waren wij ons bed aan het verschonen. Alleen maakte Zorro het ons wel een beetje moeilijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Trouwens heeft iemand nog roze en of paarse whiskas speelgoed muizen over? Onze Fire wil alleen maar daarmee spelen.
Geen speeltje nee. Het oude kussen van mijn vriend.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd wat je daar weg hebt ge-edit, vast geen speeltje voor de kat
Die eerste fotoquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:33 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Dit is mijn baby, Gomez
Maandag 10 weekjes oud
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:09 schreef ParanoidEv het volgende:
Bep is eng soms, ze loopt altijd een straatje verder mee naar het huis van mijn vriend en gaat me dan stalken!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook hele mooie katten zeg!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:40 schreef Ireth het volgende:
Gizmo
[ afbeelding ]
Spooky Gizmo
[ afbeelding ]
Ik samen met Gizmo
[ afbeelding ]
oeh wat een monsterquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:48 schreef eer-ik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |