Hun kunnen hem toch aan je bestelling toevoegen?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:06 schreef morgane het volgende:
[..]
ik had gevraagd of ze 'm alsnog op willen sturen omdat ik niet wist dat je 'm er zelf bij moest bestellen, maar nu worden volgens mij wel de verzendkosten in rekening gebracht![]()
Zo moeilijk was mijn vraag dus blijkbaar niet.quote:Hoi Suzanne,
Bedankt voor je email.
We hebben de maat aangepast.
Met vriendelijke groet,
Echt? Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:06 schreef morgane het volgende:
[..]
ik had gevraagd of ze 'm alsnog op willen sturen omdat ik niet wist dat je 'm er zelf bij moest bestellen, maar nu worden volgens mij wel de verzendkosten in rekening gebracht![]()
genoodzaakt er wat onder te dragen dusquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:05 schreef zoeperzazke het volgende:
Het enige wat ik nog niet snap van De trui (ik heb hem nu zelf oo aan): Hij is aan d eonderkant heerlijk warm enzo, met die extra band zit je nooit met een blote rug en dat geeft veel warmte, maar waarom heeft dat ding zo'n absurd wijd ehals zodat je alsnog een koude nek en schouders krijgt???
Ik zit dus ook heel erg te twijfelen om deze te kopen in het zwart:quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:41 schreef Patsy_Stone het volgende:
Inmiddels in huis:
[afbeelding]
De winterjas valt een beetje tegen, maar dat ligt misschien aan mijn te hooggespannen verwachtingen. Hij is wel gewoon leuk, maar niet zo fantastisch als ik had gedacht.
De kraag is echt gigantisch!!! Als je hem naar beneden vouwt, heb je een mooie wijde kraag voor in de herfst. Als je 'm omhoog doet heb je een warme kraag tot aan je neus voor in de winter.
Ik weet niet helemaal wat ik van de riem moet denken, die maakt de jas een beetje propperig. Een andere riem erin stoppen, zou dat werken? Of een smal sjaaltje? Iemand een suggestie?
(Met kortingscodes was 'ie trouwens maar 45 euro en dat vind ik wel lekker voordelig voor een winterjas.)
Ze sturen hem apart op. Maar ik heb ff gemaild en ze hebben de verzendkosten per ongeluk berekend. Ik krijg er dus een acceptgiro bij die ik gewoon niet hoef op te sturen. Erg netjes dusquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:39 schreef ChilllayD het volgende:
[..]
Hun kunnen hem toch aan je bestelling toevoegen?
Of heb je er geen meer staan,en sturen ze hem je apart op?
Lijkt me dat als zij hem in je bestelling proppen je niets betaald hoor
Ik zag deze trui ergens staan in een ander topic. Of in 'show je nieuwe kleding' of in 'Wat draag je vandaag'. Dan kan je even kijken hoe hij zit bij die persoonquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:11 schreef Chicolate het volgende:
Vandaag naar de winkel geweest, maar veel spullen van de site hadden ze niet, en ik had juist mijn oog laten vallen op deze trui:
[afbeelding]
Maar heeft iemand deze trui? Is hij dik? En hoe valt hij? Groot, klein, strak rond de borst?(ik weet namelijk niet welke maat ik moet bestellen, en ik wil hem zo graag hebben dat ik er wel voor wil gaan bestellen.)
En wat zijn eigenlijk de verzendkosten? Die kon ik ook niet vinden op de site
Dankje ... nog 2 (ongetwijfeld domme) vragen: kan je meerdere kortingscodes gebruiken voor 1 artikel?quote:
heb ik besteld.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:11 schreef Chicolate het volgende:
Vandaag naar de winkel geweest, maar veel spullen van de site hadden ze niet, en ik had juist mijn oog laten vallen op deze trui:
[afbeelding]
Maar heeft iemand deze trui? Is hij dik? En hoe valt hij? Groot, klein, strak rond de borst?(ik weet namelijk niet welke maat ik moet bestellen, en ik wil hem zo graag hebben dat ik er wel voor wil gaan bestellen.)
En wat zijn eigenlijk de verzendkosten? Die kon ik ook niet vinden op de site
Op het duurste artikel waarschijnlijk.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:39 schreef morgane het volgende:
Ik denk dat je maar één kortingscode per bestelling kan gebruiken en dat die 10% geldt voor het totale bedrag, niet per artikel. Maar dat weet ik niet zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |