abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53661122
Is die collectie op internet ook gewoon zelf in de winkel te koop?

Veel vrouwen hier trouwens .
pi_53661477
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 08:06 schreef morgane het volgende:

[..]

ik had gevraagd of ze 'm alsnog op willen sturen omdat ik niet wist dat je 'm er zelf bij moest bestellen, maar nu worden volgens mij wel de verzendkosten in rekening gebracht
Hun kunnen hem toch aan je bestelling toevoegen?
Of heb je er geen meer staan,en sturen ze hem je apart op?

Lijkt me dat als zij hem in je bestelling proppen je niets betaald hoor
pi_53661526
bestelling is onderweg dus hopelijk nog voor het weekend binnen
pi_53661982
Ik wacht nog gezellig tot eind deze maand, Grrrrrmz
pi_53663370
Kijk kijk kijk, eindelijk een slimmerd deze ochtend.
quote:
Hoi Suzanne,

Bedankt voor je email.
We hebben de maat aangepast.

Met vriendelijke groet,
Zo moeilijk was mijn vraag dus blijkbaar niet.
Nu heb ik een XS van de gratis Trui. Nu pastie vast wel :p
Bedankt voor iedereen die zei dat de trui zo groot was !!!
Hopelijk heb ik nu dus wel een chille.
pi_53663403
Het enige wat ik nog niet snap van De trui (ik heb hem nu zelf oo aan): Hij is aan d eonderkant heerlijk warm enzo, met die extra band zit je nooit met een blote rug en dat geeft veel warmte, maar waarom heeft dat ding zo'n absurd wijd ehals zodat je alsnog een koude nek en schouders krijgt???
I had a signature once. It was awful.
pi_53663806
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 08:06 schreef morgane het volgende:

[..]

ik had gevraagd of ze 'm alsnog op willen sturen omdat ik niet wist dat je 'm er zelf bij moest bestellen, maar nu worden volgens mij wel de verzendkosten in rekening gebracht
Echt? Hoe weet je dat?
pi_53663962
Ik heb zojuist online wat kleren besteld.

Een paar van die jurkjes waar je dan een panty of legging onder kan doen Erg leuk..
Wat broeken en truitjes.. Alleen wordt pas begin november geleverd, dat vind ik dan wel weer erg jammer
pi_53664289
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 11:05 schreef zoeperzazke het volgende:
Het enige wat ik nog niet snap van De trui (ik heb hem nu zelf oo aan): Hij is aan d eonderkant heerlijk warm enzo, met die extra band zit je nooit met een blote rug en dat geeft veel warmte, maar waarom heeft dat ding zo'n absurd wijd ehals zodat je alsnog een koude nek en schouders krijgt???
genoodzaakt er wat onder te dragen dus
pi_53665601
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 18:41 schreef Patsy_Stone het volgende:
Inmiddels in huis:

[afbeelding]
De winterjas valt een beetje tegen, maar dat ligt misschien aan mijn te hooggespannen verwachtingen. Hij is wel gewoon leuk, maar niet zo fantastisch als ik had gedacht.
De kraag is echt gigantisch!!! Als je hem naar beneden vouwt, heb je een mooie wijde kraag voor in de herfst. Als je 'm omhoog doet heb je een warme kraag tot aan je neus voor in de winter.

Ik weet niet helemaal wat ik van de riem moet denken, die maakt de jas een beetje propperig. Een andere riem erin stoppen, zou dat werken? Of een smal sjaaltje? Iemand een suggestie?

(Met kortingscodes was 'ie trouwens maar 45 euro en dat vind ik wel lekker voordelig voor een winterjas.)
Ik zit dus ook heel erg te twijfelen om deze te kopen in het zwart:

Alleen ben ik heel erg beniewd naar hoe de pasvorm is...Ik heb deze jas namelijk niet in de H&M winkels gezien maar wil hem eigenlijk graag passen. Dus even vraagje aan degene die deze jas al in bezit hebben (en dat zijn er al veel volgens mij ), valt hij breed bij de schouders? En zit de jas wel een beetje naar je lichaam (ondanks dat het dus een stugge stof is)? Ik wil graag maat 34 en/of maat 36 bestellen, maar hangt er dus even vanaf of hij bovenaan niet te los zit
En tot wanneer zijn de 25% kortingscodes geldig?
pi_53665644
Ja, ik vind het wel een mooie jas. Mijn moeder heeft hem ook en zij heeft maat 46/48, heeft een 46 genomen en paste 'm maar net (ze heeft de knopen een stukje naar links verplaatst).
Maar hij kleedt heel goed af, creeert een mooie taille en die col is gewoon heel gaaf natuurlijk.

Hoe ie verder valt weet ik eigenlijk niet
pi_53665690
Mijn moeder heeft de visgraat design dinges van die jas.
Ze bestelde een maat 40. Ze is 1.68 en niet superslank. Vrij gewoon.
Ze heeft normaal gesproken altijd maat M of 40....
Ze kon deze jas in maat 40 absoluut niet dragen. De voorkant wou niet dicht.
Dikke tietjes heeft ze niet, haha een B cupje.
De schouders zitten naar mijn idee gewoon, en niets byzonders/speciaals.

Nu heeft ze een maat 42 en deze past prima.
De mouwen zijn ook niet te lang. Maar ze moest dus wel 1 maat groter dan ze normaal gesproken heeft.

Ik heb de maat 40 gepast van haar.
Ik ben 1.69. C cup en ik weeg 58 kilo. En eigenlijk paste de maat 40 mij perfect.
Alleen ik wou de jas niet. Dus heeft ze hem geruild voor een 42...

En verder heb ik niets over de jas te melden.
Wel dat ik hem geweldig leuk vind. Bij mijn moeder dan
pi_53665847
Haha wel heh

-editje

Sinds vandaag:

7814 voor 10%

[ Bericht 32% gewijzigd door ChilllayD op 03-10-2007 12:53:58 ]
pi_53666570
Even een klein vraagje:

verkopen ze bij H&M op dit moment (dames of heren) polo's met korte mouwen? Ben namelijk op zoek naar een groene en rode polo voor een feestje
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
  woensdag 3 oktober 2007 @ 14:21:53 #266
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_53667861
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 09:39 schreef ChilllayD het volgende:

[..]

Hun kunnen hem toch aan je bestelling toevoegen?
Of heb je er geen meer staan,en sturen ze hem je apart op?

Lijkt me dat als zij hem in je bestelling proppen je niets betaald hoor
Ze sturen hem apart op. Maar ik heb ff gemaild en ze hebben de verzendkosten per ongeluk berekend. Ik krijg er dus een acceptgiro bij die ik gewoon niet hoef op te sturen. Erg netjes dus

overigens net m'n bestelling binnen, alles zit prima zal binnenkort wel foto's maken. Riem is precies goed (kinderriem voor jongens maat 80), jas is erg warm en trui is heel tof.
pi_53668886
Vandaag naar de winkel geweest, maar veel spullen van de site hadden ze niet , en ik had juist mijn oog laten vallen op deze trui:

Maar heeft iemand deze trui? Is hij dik? En hoe valt hij? Groot, klein, strak rond de borst? (ik weet namelijk niet welke maat ik moet bestellen, en ik wil hem zo graag hebben dat ik er wel voor wil gaan bestellen.)

En wat zijn eigenlijk de verzendkosten? Die kon ik ook niet vinden op de site
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 3 oktober 2007 @ 15:15:11 #268
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_53668976
4,90 geloof ik.
pi_53669282
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 15:11 schreef Chicolate het volgende:
Vandaag naar de winkel geweest, maar veel spullen van de site hadden ze niet , en ik had juist mijn oog laten vallen op deze trui:

[afbeelding]

Maar heeft iemand deze trui? Is hij dik? En hoe valt hij? Groot, klein, strak rond de borst? (ik weet namelijk niet welke maat ik moet bestellen, en ik wil hem zo graag hebben dat ik er wel voor wil gaan bestellen.)

Ik zag deze trui ergens staan in een ander topic. Of in 'show je nieuwe kleding' of in 'Wat draag je vandaag'. Dan kan je even kijken hoe hij zit bij die persoon . Zal even kijken of ik het kan vinden

Edit: Hier, onderaan.
pi_53669343
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 15:15 schreef morgane het volgende:
4,90 geloof ik.
Dankje ... nog 2 (ongetwijfeld domme) vragen: kan je meerdere kortingscodes gebruiken voor 1 artikel? En wat moet je doen als je 2 maten van 1 artikel bestelt, 10% korting op een van beiden, en juist die maat moet je terugbrengen? Krijg je dan die 10% op het overgebleven artikel?

(Goh ja, ik heb echt geen verstand van internetbestellen bij H&M En geen tijd om alle andere topics door te lezen ... maar wil wel graag )
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 3 oktober 2007 @ 15:39:49 #271
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_53669588
Ik denk dat je maar één kortingscode per bestelling kan gebruiken en dat die 10% geldt voor het totale bedrag, niet per artikel. Maar dat weet ik niet zeker
pi_53669595
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 15:11 schreef Chicolate het volgende:

[afbeelding]

heb ik besteld.
ligt op het postkantoor.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_53669900
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 15:39 schreef morgane het volgende:
Ik denk dat je maar één kortingscode per bestelling kan gebruiken en dat die 10% geldt voor het totale bedrag, niet per artikel. Maar dat weet ik niet zeker
Op het duurste artikel waarschijnlijk.
pi_53671199
Die code van 10% korting (7814) is geldig t/m 18 oktober en geldt voor de hele bestelling. Dus niet zoals de codes van 25% alleen op het duurste artikel. Morgen komt dat gratis shirt bij mij binnen, ben heel benieuwd
  woensdag 3 oktober 2007 @ 17:00:23 #275
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_53671214
En wat als ze dan dus even duur zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')