owja..toen was ik ook wakkerquote:Op woensdag 19 september 2007 09:35 schreef maffemuts het volgende:
Ja Frutsel... 5 uren geleden was het half 5....
Idd, zo'n PA zou best tof zijn om te hebbenquote:Op woensdag 19 september 2007 09:36 schreef crossover het volgende:
[..]
Die is naar z'n werk
Nee maar dat zou ik wel willen, gewoon iemand die alle telefoongesprekken voor me doet en alle administratieve zaken bijhoudt![]()
Tofquote:Op woensdag 19 september 2007 09:43 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb zo'n ding:
[afbeelding] gekregen
formaatje levensecht.
En nou heb ik een tof stuk muur in m'n kamer, waar precies 4 konten naast elkaar passen
die ga ik daar ophangen.
vervelende reclamequote:Op woensdag 19 september 2007 09:43 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb zo'n ding:
[afbeelding] gekregen
formaatje levensecht.
En nou heb ik een tof stuk muur in m'n kamer, waar precies 4 konten naast elkaar passen
die ga ik daar ophangen.
Zo'n sloggy string gekregen?quote:Op woensdag 19 september 2007 09:43 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb zo'n ding: gekregen
formaatje levensecht.
die ga ik daar ophangen.
quote:Op woensdag 19 september 2007 09:52 schreef indahnesia.com het volgende:
hey, die billen passen precies op mijn desktop
erg hequote:
quote:Op woensdag 19 september 2007 09:52 schreef indahnesia.com het volgende:
hey, die billen passen precies op mijn desktop
quote:
Da's wel tof!quote:Op woensdag 19 september 2007 09:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
erg he
[..]
Nog zo vervelend
[..]
whehe
Zo gaat het worden denk ik:
[afbeelding]
klopt....quote:Op woensdag 19 september 2007 10:03 schreef Frutsel het volgende:
Biffkoffie![]()
JJ, tis toch elk moment koffietijd?
Das waar... al wordt hier op het werk volgens mij de hele dag door gezopenquote:Op woensdag 19 september 2007 10:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
klopt.......maar voor de meeste is 10 uur zo'n heilig uurtje...
![]()
![]()
ja iddquote:Op woensdag 19 september 2007 10:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
klopt.......maar voor de meeste is 10 uur zo'n heilig uurtje...
![]()
![]()
jij bent net wakker...quote:Op woensdag 19 september 2007 10:07 schreef maffemuts het volgende:
[..]
ja iddtijd om te realiseren dat je echt wakker geworden bent enzo
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |