Oh, hij is groterquote:Op woensdag 19 september 2007 11:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
WAT HEB JE EEN BRIL OFZO, heb ik zo me best gedaan![]()
heb je hem nog?quote:Op woensdag 19 september 2007 11:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
die bestaat niet meer.....ik had hem gemaakt heeeeeel erg lang geleden...
![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 11:36 schreef Muck het volgende:
ik wou je een kusje gevenquote:mag, maar hoeft niet hoor
als jij een idee hebt, wil ik dat best doenquote:als je zin hebt om een mooi icon te ontwerpen, be my guest
hehe zo ben ik nietquote:ik was even bang dat je hem door een bushokje wilde tyfen of hem de eed op ging laten zeggen![]()
je moet wel een die-hard zijn he Muck...quote:Op woensdag 19 september 2007 11:38 schreef Muck het volgende:
[..]
dan hou zelfs ik het niet meer bij
[..]
JJ![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 11:39 schreef Dirkiepirkie het volgende:
[..]
Oh, hij is groter
Dankje man, ik doe 'm even in mijn profiel.
dat mag altijdquote:Op woensdag 19 september 2007 11:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
[..]
ik wou je een kusje geven [afbeelding]
[..]
dat is het hem dus juist... ik weet niksquote:als jij een idee hebt, wil ik dat best doen
[..]
ik welquote:hehe zo ben ik niet
En je blééf er maar op hameren....quote:Op woensdag 19 september 2007 11:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
die bestaat niet meer.....ik had hem gemaakt heeeeeel erg lang geleden...
![]()
![]()
we gaan toch niet aftellen he...quote:Op woensdag 19 september 2007 11:40 schreef eer-ik het volgende:
nog 20 minuten om deze vol te spammen
ik doe ook nog honderd andere dingenquote:Op woensdag 19 september 2007 11:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je moet wel een die-hard zijn he Muck...![]()
![]()
![]()
Kijk maar uit, straks krijg je weer een notequote:Op woensdag 19 september 2007 11:40 schreef eer-ik het volgende:
spam spam spam
doe ikquote:Op woensdag 19 september 2007 11:41 schreef Houniet het volgende:
@ Muck, als je wat weet, PM of mail maar
*krabbel krabbel krabbelquote:Op woensdag 19 september 2007 11:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks krijg je weer een note
jawel, 38.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
we gaan toch niet aftellen he...![]()
quote:k zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
OMFG ...quote:Op woensdag 19 september 2007 11:41 schreef Houniet het volgende:
JJ kijk nou wat ik gemaakt heb![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
was ie ookquote:Op woensdag 19 september 2007 11:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
..maar geeft toe...hij was wel leuk...
![]()
woesaahquote:
quote:Wees gegroet Koffie,
vol van genade.
De Heer is met U.
Gij zijt de gezegende onder de dranken.
En gezegend is de Boon,
de Vrucht die U schenkt.
Heilige Koffie,
Drank van God,
bid voor ons, zondaars,
nu en in het uur van onze dood.
Amen.
whehehequote:
hey...ik mag ook niet aftellen..quote:Op woensdag 19 september 2007 11:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jawel, 38.
Daarna is het geen woensdagmorgenkoffie meer
Maar ik welquote:Op woensdag 19 september 2007 11:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey...ik mag ook niet aftellen..![]()
die had BrandX gemaakt...quote:Op woensdag 19 september 2007 11:44 schreef Muck het volgende:
[..]
whehehe
heb jehet wees gekoffied ook nog?
bierquote:Op woensdag 19 september 2007 11:45 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, vanavond eens even wat bier naar binnen tikken
good old times....quote:Op woensdag 19 september 2007 11:45 schreef OA het volgende:
Zie hier: de slechtste OP ooit...![]()
[KOFFIE SC #23.] Koffie? KOFFIE!
toen stond ik nog niet eens in de OPquote:Op woensdag 19 september 2007 11:45 schreef OA het volgende:
kwam je toen wel in de KSC....quote:Op woensdag 19 september 2007 11:47 schreef Muck het volgende:
[..]
toen stond ik nog niet eens in de OP
da's een behoorlijke baggerOP iddquote:Op woensdag 19 september 2007 11:45 schreef OA het volgende:
Zeker. Dat was ook de tijd dat er aan de senseo werd gesleuteldquote:
Ik heb er ook daadwerkelijk een heerlijke bak koffie gedronkenquote:Op woensdag 19 september 2007 11:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
woesaah!
was op schiphol, had er voor jou toen een foto van gemaakt alleen vergeten te laten zien
heeeeel zelden volgens mijquote:Op woensdag 19 september 2007 11:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
kwam je toen wel in de KSC....![]()
n00bquote:Op woensdag 19 september 2007 11:47 schreef Muck het volgende:
[..]
toen stond ik nog niet eens in de OP
WEz!quote:Op woensdag 19 september 2007 11:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
da's een behoorlijke baggerOP idd
frits, binnekort in utreg effe een bakkie illy halen?quote:Op woensdag 19 september 2007 11:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb er ook daadwerkelijk een heerlijke bak koffie gedronken
ja en ik wilde zo grag maar kon niet omdat het alleen voor Europese vluchten is en wij dus richting USA gingen...quote:Op woensdag 19 september 2007 11:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
ik ben morgen weer in utregquote:Op woensdag 19 september 2007 11:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
frits, binnekort in utreg effe een bakkie illy halen?
crossiieeeee.....quote:Op woensdag 19 september 2007 11:54 schreef crossover het volgende:
boe
Yeahquote:Op woensdag 19 september 2007 11:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
crossiieeeee.....![]()
![]()
![]()
![]()
Pennywise...![]()
![]()
*schrik!quote:Op woensdag 19 september 2007 11:54 schreef crossover het volgende:
boe
ik ookquote:Op woensdag 19 september 2007 11:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
ik heb een bestuursvergadering in wijk bij duurstedequote:
ha hoe is het met je polsquote:Op woensdag 19 september 2007 11:54 schreef crossover het volgende:
boe
oh, je zit in de provincie...quote:Op woensdag 19 september 2007 11:59 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb een bestuursvergadering in wijk bij duurstede
Goed planquote:Op woensdag 19 september 2007 11:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
frits, binnekort in utreg effe een bakkie illy halen?
lekkerquote:
ik stap in de stad uit de trein hoorquote:
Ik dacht al, waar blijft 'ie!quote:Op woensdag 19 september 2007 12:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
fipo
quote:Op woensdag 19 september 2007 12:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
fipo
dan heb ik er nog een voor jequote:Op woensdag 19 september 2007 12:02 schreef Dirkiepirkie het volgende:
oh, ok
Weer wat geleerd vandaag
wéér wat geleerdquote:Op woensdag 19 september 2007 12:12 schreef Muck het volgende:
[..]
dan heb ik er nog een voor je
helemaal rechtsboven een post, zit een knopje dat eruit ziet als een blaadje papier met een rode pijl.
als je daarop klikt, kun je het bericht van die persoon quoten (zoals ik nu bij jou doe)
dan is het lekker duidelijk wiens vraag of opmerking je beantwoord
Jezus gast!quote:Op woensdag 19 september 2007 12:09 schreef eer-ik het volgende:
muck , wil je de tt even veranderen?
Jij bent echt een goede mod!quote:Op woensdag 19 september 2007 12:12 schreef Muck het volgende:
[..]
dan heb ik er nog een voor je
helemaal rechtsboven een post, zit een knopje dat eruit ziet als een blaadje papier met een rode pijl.
als je daarop klikt, kun je het bericht van die persoon quoten (zoals ik nu bij jou doe)
dan is het lekker duidelijk wiens vraag of opmerking je beantwoord
dank jequote:Op woensdag 19 september 2007 12:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jij bent echt een goede mod!Newbies helpen!
![]()
Muck is gewoon lief....quote:Op woensdag 19 september 2007 12:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jij bent echt een goede mod!Newbies helpen!
![]()
En hard ook!quote:Op woensdag 19 september 2007 12:17 schreef Muck het volgende:
[..]
dank je
alleen lieve niewbies hoor, kut-n00bs gaan door een bushokje
ik kan nog steeds niet multi-quoten.....quote:Op woensdag 19 september 2007 12:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
[..]
Creatief met quotes!
rammenquote:Op woensdag 19 september 2007 12:17 schreef Muck het volgende:
[..]
dank je
alleen lieve niewbies hoor, kut-n00bs gaan door een bushokje
Heb je FQR al dan? Dan gaat het zo makkelijkquote:Op woensdag 19 september 2007 12:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik kan nog steeds niet multi-quoten.....![]()
MUCK!quote:
nog niet helemaal zoals het hoort maar stukke beterquote:Op woensdag 19 september 2007 12:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik dacht al, waar blijft 'ie!
Vandaag wel gezond Len?
noem het zoals je het wil noemenquote:Op woensdag 19 september 2007 12:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
back from the dead....???
nope....quote:Op woensdag 19 september 2007 12:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heb je FQR al dan? Dan gaat het zo makkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |