Dat er mensen zijn die volle Nederlander willen zijn, die ook het staatsburgerschap hebben, maar het in jouw systeem niet kunnen zijn, omdat ze gedenaturaliseerd kunnen worden.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:11 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
Op welke rechtsongelijkheid doel je nu precies?
Ik heb gepoogd het door jou gelinkte PDF document vol gortdroge cijfers door te lezen en kan eigenlijk niets vinden over een probleemwijk. Weet je de naam van die wijk, toevallig?quote:
Nee, dit is echt een denkfout. Ze kunnen het niet meer zijn omdat ze crimineel zijn. Als ze niet crimineel zouden zijn zou er niks aan de hand zijn en zou men nog steeds gewoon staatsburger zijn. De fout ligt dus bij de crimineel zelf, precies zoals het hoort.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:15 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat er mensen zijn die volle Nederlander willen zijn, die ook het staatsburgerschap hebben, maar het in jouw systeem niet kunnen zijn, omdat ze gedenaturaliseerd kunnen worden.
Er is, naar mijn herinnering (ik had in Grunn een paar vrienden die er vandaan kwamen, en ik ben er ook wel eens geweest) een autochtone probleemwijk en een allochtonenwijk, en er was vooral fricite tussen allochtonen en autochtonen. Het asielzoekerscentrum speelde ook een rol.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:16 schreef Jalu het volgende:
[..]
Ik heb gepoogd het door jou gelinkte PDF document vol gortdroge cijfers door te lezen en kan eigenlijk niets vinden over een probleemwijk. Weet je de naam van die wijk, toevallig?
Stadskanaal kent zijn problemen, een beroerde werkgelegenheid is er één van; ik kan me in de gemeente(maar buiten de stad zelf) zelfs wel een probleemwijk indenken, maar die wijk is niet bepaald multicultureel te noemen.
Dan kun je net zo goed alle criminelen denaturaliseren. De fout ligt toch bij hen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:18 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
[..]
Nee, dit is echt een denkfout. Ze kunnen het niet meer zijn omdat ze crimineel zijn. Als ze niet crimineel zouden zijn zou er niks aan de hand zijn en zou men nog steeds gewoon staatsburger zijn. De fout ligt dus bij de crimineel zelf, precies zoals het hoort.
Je bedoelt het AZC in Stadskanaal-Noord? Dat is al weer enkele jaren dicht. Er zijn daar wel wat probleempjes geweest, maar dat mag de naam probleemwijk echt niet hebben. Er is in de gemeente inderdaad een autochtone probleemwijk (in Musselkanaal) maar ook daarvoor is de term veel te zwaar; dat is echt niet te vergelijken met Ondiep of Kanaleneiland. Gelukkig niet zeg!quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:20 schreef Floripas het volgende:
[..]
Er is, naar mijn herinnering (ik had in Grunn een paar vrienden die er vandaan kwamen, en ik ben er ook wel eens geweest) een autochtone probleemwijk en een allochtonenwijk, en er was vooral fricite tussen allochtonen en autochtonen. Het asielzoekerscentrum speelde ook een rol.
Daar heb je niks aan, aangezien je hen vervolgens niet ergens naartoe kunt sturen. Bovendien, elk land moet verantwoordelijkheid nemen voor zijn criminelen. Laat Marokko maar lekker verantwoordelijkheid nemen voor de zijne, dan doen wij dat wel voor de onze.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:23 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed alle criminelen denaturaliseren. De fout ligt toch bij hen.
Nee tuurlijk niet, waar wil je criminelen met alleen Nederlands paspoort laten dan?quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:23 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed alle criminelen denaturaliseren. De fout ligt toch bij hen.
In de cel, na de cel intense begeleiding en toezicht.quote:Op maandag 24 september 2007 19:01 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, waar wil je criminelen met alleen Nederlands paspoort laten dan?
De Nederlanse Antillen ofzo?
quote:Op maandag 24 september 2007 18:16 schreef Michadederde het volgende:
-edit- Troll
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |