Die zijn IRL vast heel spraakzaam.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:03 schreef DennisMoore het volgende:
Irritant wanneer bep. mensen op gay.nl slechts 1 berichtje per 5 minuten sturen.
Deze specifieke wel ja.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:06 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Die zijn IRL vast heel spraakzaam..
omdat je zo lief vraagt, zal ik je spammen met berichtjesquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:03 schreef DennisMoore het volgende:
Irritant wanneer bep. mensen op gay.nl slechts 1 berichtje per 5 minuten sturen.
Love itquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:02 schreef MisterO het volgende:
Chris Crocker is my hero![]()
![]()
Verschillende manieren hoe je 'Bitch Please' kan zeggen![]()
![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=O6Bqf23u-40&mode=related&search=
15 maal 10 minuten... da's een flinke tijd.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:19 schreef Stroekie het volgende:
zo na 15 overhemden strijken kan ik hier nu wel neerstrijken?
daarom ook af en toe onderbroken voor Strijk Ontwijkende Bezighedenquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
15 maal 10 minuten... da's een flinke tijd.
Of gewoon heel druk, of ze gebruiken MSN om te chatten.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:06 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Die zijn IRL vast heel spraakzaam..
Nu weet ik weer waarom ik geen televisie kijk. Wat een ge-neu-zel!quote:Op woensdag 19 september 2007 00:47 schreef Bartjebart het volgende:
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media_hoogtepunt.php?id=4
ooh...
Ik vond zijn hoofd al irritant, maar toen zijn stem erbij kwam werd het vrijwel ondraaglijk.quote:Op woensdag 19 september 2007 07:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nu weet ik weer waarom ik geen televisie kijk. Wat een ge-neu-zel!
En ik kon in de player het fastforward knopje niet vinden.
Wel het kruisje gelukkig.
Je geeft tenminste niet opquote:Op woensdag 19 september 2007 09:00 schreef creno het volgende:
goeiemorgen, er kan nog steed gestemd worden, en aan de stand te zien heb ik het nodig !
Donequote:Op woensdag 19 september 2007 09:00 schreef creno het volgende:
goeiemorgen, er kan nog steeds gestemd worden, en aan de stand te zien heb ik het nodig !
quote:Op woensdag 19 september 2007 10:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mawnin.
jij bent nieuw?quote:Op woensdag 19 september 2007 13:43 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik heb het koud.
en niemand die je wil opwarmen ?quote:Op woensdag 19 september 2007 13:43 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik heb het koud.
Het is Caironquote:
quote:Op woensdag 19 september 2007 14:49 schreef MisterO het volgende:
Bitch pleaaaaaasaah!
Ik heb het al hardop lopen oefenen, echt te ergquote:Op woensdag 19 september 2007 15:28 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik moet telkens aan zijn gezichtuitdrukking denken, omg ik moet het doen tijdens uitgaan
![]()
De 2e en 3e manier is fun![]()
Het is funquote:Op woensdag 19 september 2007 15:33 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb het al hardop lopen oefenen, echt te erg![]()
Ohnee, toch nietquote:Op woensdag 19 september 2007 16:37 schreef DennisMoore het volgende:
Hey, driedubbel verhip!
Als je (in FF) in het Google-zoekvakje na het invullen van een zoekterm een SHIFT-Enter geeft, gaat-ie zoeken in Wikipedia.
quote:Op woensdag 19 september 2007 09:35 schreef samjustme het volgende:
Duurder bier (+ 2,7 ct per flesje)
quote:2,5 Miljoen euro voor homo-emancipatie en aanpak geweld
quote:Extra geld voor innovatievouchers voor het bedrijfsleven
quote:Bijtelling zuinige leaseauto’s omlaag naar van 22 naar 14 procent, van andere omhoog naar 25 procent
Yeps en je klinkt liefquote:Op woensdag 19 september 2007 21:13 schreef creno het volgende:
@ deceit, ik heb gestemd op Link !
@ samjustme, de aanhouder wint, toch ?
quote:superscal: hoi
DennisM: hallo
superscal: alles oke daar?
DennisM: ik mag niet klagen
superscal: oke gelukkig maar
DennisM: ja, phew
superscal: haha ok, doei
DennisM: doei
superscal: zucht
(10 minuten later)
superscal: toch jammer dat sommige mensen zich te goed voelen voor anderen... terwijl ze helemaal niks vorstellen.
Ja, nou ben ik dus wel weer benieuwd naar wat jij daar dan op antwoordde (if anything)quote:
Ehm.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:30 schreef wonderer het volgende:
Ja, nou ben ik dus wel weer benieuwd naar wat jij daar dan op antwoordde (if anything)
quote:DennisM: ja, dat is inderdaad erg jammer
superscal: de arrogantie, gadver... mzzl loser
DennisM: zit allemaal tussen jouw oren... en misschien moet je eens iets originelers verzinnen dan "hoi alles goed"
superscal: Ik ga pas origineel zijn op het moment dat mensen ook terug praten.. Kan jou wel de hemd van het lijf vragen, maar als je dan toch niet reageerd dan is het verspilde moeite. dus hoi alles goed, is een prima begin.... normale mensen vragen dan meteen terug hoe het gaat end an komt gesprek dus op gang.
Wil dus nergens moeite in steken. Wie is dan de loser?quote:
Hihi, túúrlijk. Iedereen vraagt meteen ook hoe het met jou gaatquote:Op woensdag 19 september 2007 22:33 schreef DennisMoore het volgende:
Ehm.
Maar jij bent dan toch niet het type dat gebukt gaat onder werkstress???quote:Op woensdag 19 september 2007 22:42 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Je zou je bijna gaan registreren, gewoon om wat werkstress af te kunnen bitchen op onschuldige wanhopig zoekende homo's..
Ben jij zo'n homo die ervanuitgaat dat anderen altijd origineel moeten zijn? Waarom is "hallo, hoe gaat het met je" niet goed? Dat is een vrij normale begroeting.quote:
Ja, zo'n homo ben ik blijkbaarquote:Op woensdag 19 september 2007 22:56 schreef error het volgende:
Ben jij zo'n homo die ervanuitgaat dat anderen altijd origineel moeten zijn? Waarom is "hallo, hoe gaat het met je" niet goed? Dat is een vrij normale begroeting.
alleen vermaak, of toch ook nog soms voor en de leering?quote:Op woensdag 19 september 2007 23:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, zo'n homo ben ik blijkbaar.
Ik zit op gay.nl ter vermaak, en een dergelijke saaie cliché-chat vermaakt mij niet.
Dat gaat in dat geval hand-in-hand denk ikquote:Op woensdag 19 september 2007 23:08 schreef Stroekie het volgende:
alleen vermaak, of toch ook nog soms voor en de leering?![]()
Je deed ook zelf geen enkele moeite om er iets van te maken...quote:Op woensdag 19 september 2007 23:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, zo'n homo ben ik blijkbaar.
Ik zit op gay.nl ter vermaak, en een dergelijke saaie cliché-chat vermaakt mij niet.
Tegen wildvreemden? Hier doen alleen mensen dat die geld van je willen, dus of junks of van die enge Amnesty/Dierenbescherming/Boekenclub verkopers.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:56 schreef error het volgende:
[..]
Ben jij zo'n homo die ervanuitgaat dat anderen altijd origineel moeten zijn? Waarom is "hallo, hoe gaat het met je" niet goed? Dat is een vrij normale begroeting.
Hier is het heel normaal om op die manier een gesprek IRL te beginnen. Ook als je een winkel binnenloopt oid. Je kan meteen roepen: "doe mij een half bruin", maar hier is het een stuk fatsoenlijker om eerst een "kon bai" (hoe gaat het) gesprekje aan te gaan. Ik weet dat dat in NL (correctie: boven de rivieren) niet de gewoonte is, maar om een vriendelijke openingszin nou zo af te serveren als DM deed...quote:Op woensdag 19 september 2007 23:11 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Tegen wildvreemden? Hier doen alleen mensen dat die geld van je willen, dus of junks of van die enge Amnesty/Dierenbescherming/Boekenclub verkopers.
Tegen jou misschien. Als je gewoon met een glimlach over straat loopt zeggen genoeg mensen goedemorgen en hoi. Boven de rivieren daarentegen......quote:Op woensdag 19 september 2007 23:11 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Tegen wildvreemden? Hier doen alleen mensen dat die geld van je willen, dus of junks of van die enge Amnesty/Dierenbescherming/Boekenclub verkopers.
Overigens ben jij vast wel assertief genoeg om die van je af te houdenquote:Op woensdag 19 september 2007 23:11 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
"Goedemorgen" is iets anders dan "Hallo, hoe gaat het."quote:Op woensdag 19 september 2007 23:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tegen jou misschien. Als je gewoon met een glimlach over straat loopt zeggen genoeg mensen goedemorgen en hoi. Boven de rivieren daarentegen......
Ik gaf het een kans, maar van tevoren vermoedde ik al met een hersenloze te maken te hebben.quote:Op woensdag 19 september 2007 23:11 schreef error het volgende:
Je deed ook zelf geen enkele moeite om er iets van te maken...
Kwestie van natuurlijke en efficiënte selectiequote:Op die manier zal je erg veel cliché-chats voorbij zien komen, vrees ik.
Ik vind eigenlijk dat je zoiets alleen moet vragen als het je ook echt interesseert en dat je dus niet raar opkijkt als mensen vertellen hoe het met ze gaat.quote:Op woensdag 19 september 2007 23:15 schreef error het volgende:
[..]
Hier is het heel normaal om op die manier een gesprek IRL te beginnen. Ook als je een winkel binnenloopt oid. Je kan meteen roepen: "doe mij een half bruin", maar hier is het een stuk fatsoenlijker om eerst een "kon bai" (hoe gaat het) gesprekje aan te gaan. Ik weet dat dat in NL niet de gewoonte is, maar om een vriendelijke openingszin nou zo af te serveren als DM deed...
Als ik zie dat ze willen beginnen te kwebbelen, dan zeg ik al nee, voordat ze überhaupt iets hebben kunnen zeggen.quote:Op woensdag 19 september 2007 23:21 schreef error het volgende:
[..]
Overigens ben jij vast wel assertief genoeg om die van je af te houden![]()
Hoe serveerde ik af dan? Ik antwoordde netjesquote:Op woensdag 19 september 2007 23:15 schreef error het volgende:
Hier is het heel normaal om op die manier een gesprek IRL te beginnen. Ook als je een winkel binnenloopt oid. Je kan meteen roepen: "doe mij een half bruin", maar hier is het een stuk fatsoenlijker om eerst een "kon bai" (hoe gaat het) gesprekje aan te gaan. Ik weet dat dat in NL (correctie: boven de rivieren) niet de gewoonte is, maar om een vriendelijke openingszin nou zo af te serveren als DM deed...
ik kan er echt niets aan doen, maar hierdoor krijg ik direct weer zo'n visioen van een halve gilllende klas van de lagere school die op L_G_E af rennen en vragen, Kunt u ons de weg naar Hamelen vertellen meneer ?quote:Op woensdag 19 september 2007 23:21 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
"Dag meneer, kunt u mij misschien vertellen waar de Blabla straat is?".
en waar geef je dan de " mag het ietsjes meer zien" en "wil die kleine wellicht een koekje" dan een plaats ?quote:Op woensdag 19 september 2007 23:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hoe serveerde ik af dan? Ik antwoordde netjes.
En ik vind het utter bullshit om wildvreemden te vragen hoe het met ze gaat. Dat interesseert niemand wat en het gaat ze geen fuck aan.
Een brood kopen hoort als volgt te gaan:
- Goedemorgen, kan ik u helpen?
- Goedemorgen, mag ik een bruin brood van u?
- Jazeker, kijkt u eens. Verder nog iets?
- Nee hoor, dank u wel.
- Een prettige dag verder.
- Dank u, u ook, dag.
En zo gaat het.
"Hallo, hoe gaat het." en "Goed, met jou?" is eveneens een groet. In de kroeg tenminste, bij vage bekenden of soms nieuwe gezichten. Het is gewoon een soort van standaard beleefdheidsvorm.quote:Op woensdag 19 september 2007 23:21 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
"Goedemorgen" is iets anders dan "Hallo, hoe gaat het."
Het eerste is een groet in het voorbijgaan, het tweede zeg je wanneer je een gesprek wilt beginnen. Een raar ongemakkelijk gesprek, want met wildvreemden begin je geen gesprek. Die zeg je gedag of vraag je misschien de weg, maar dan zeg je "Dag meneer, kunt u mij misschien vertellen waar de Blabla straat is?".
Die met alle middelen bestreden en tot de juiste proporties teruggebracht dient te worden.quote:Op woensdag 19 september 2007 23:36 schreef Ang3l het volgende:
Het is gewoon een soort van standaard beleefdheidsvorm.
Nog steeds een trauma van kankerbestrijdingsrazzia?quote:Op woensdag 19 september 2007 23:29 schreef Vlarp het volgende:
"Mag ik je iets vragen?"
- Ja hoor, behalve als het me geld gaat kosten..
Dan kun je ook meteen doorlopen..
jij bent raarquote:Op woensdag 19 september 2007 23:38 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Die met alle middelen bestreden en tot de juiste proporties teruggebracht dient te worden.
Beleefdheids-inflatie.
Ja maar je hoort dan ook alleen te zeggen "Goed. En met jou?" ook al sterf je van de buikpijn, valt je haar uit en begin je wimpertering en nagelriemkanker te krijgen.quote:Op woensdag 19 september 2007 23:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik kijk wel uit om te vragen hoe het met iemand gaat. Straks hebben ze iets geestelijks onder de leden.
Of verbitterdquote:
Haha, ja het is inderdaad niet de bedoeling om te gaan vertellen waar je allemaal wel niet last van hebtquote:Op woensdag 19 september 2007 23:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar je hoort dan ook alleen te zeggen "Goed. En met jou?" ook al sterf je van de buikpijn, valt je haar uit en begin je wimpertering en nagelriemkanker te krijgen.
Ja, in achterlijke takkietakkie-landen schijnen ze eerst te vragen hoe het met al je afzonderlijke familieleden gaat. Geen wonder dat ze er nog kraaltjes eten, denk ik dan. Hup hup, geen tijd verspillen aan ongemeende onzin. Gewoon, meteen vriendelijk to the point: let the entertainment begin. Het Prettig en Vermakelijk Gesprek, dat uit de aard der zaak op intelligente wijze verloopt.quote:Op woensdag 19 september 2007 23:40 schreef error het volgende:
Er zijn grote delen op deze aardbol waar het heel normaal is om eerst beleefdheden uit te wisselen voordat er ter zake wordt gekomen. Het gaat namelijk niet om de vraag of het antwoord, maar om de beleefdheden.
Excuse me?quote:Op woensdag 19 september 2007 23:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, in achterlijke takkietakkie-landen
Dan ben ik misschien klassiek (want ouderwets heeft een te negatieve bijklank) opgevoed.quote:Op woensdag 19 september 2007 23:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Hallo, hoe gaat het." en "Goed, met jou?" is eveneens een groet. In de kroeg tenminste, bij vage bekenden of soms nieuwe gezichten. Het is gewoon een soort van standaard beleefdheidsvorm.
als ze van natuurmomumenten,amesty, wereldnatuurfonds etc... bellen dan zeg ik tegenwoordig hetvolgende als ze vragen waarom ik geen lid wil worden:quote:Op woensdag 19 september 2007 23:29 schreef Vlarp het volgende:
"Mag ik je iets vragen?"
- Ja hoor, behalve als het me geld gaat kosten..
Dan kun je ook meteen doorlopen..
ik zou geen internationale carriere ambiëren als ik jou wasquote:Op woensdag 19 september 2007 23:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, in achterlijke takkietakkie-landen schijnen ze eerst te vragen hoe het met al je afzonderlijke familieleden gaat. Geen wonder dat ze er nog kraaltjes eten, denk ik dan. Hup hup, geen tijd verspillen aan ongemeende onzin. Gewoon, meteen vriendelijk to the point: let the entertainment begin. Het Prettig en Vermakelijk Gesprek, dat uit de aard der zaak op intelligente wijze verloopt.
Mja. Ik ga er maar even vanuit dat je dit grappig bedoelt (en ga er niet op in of het wel danwel niet grappig is).quote:Op woensdag 19 september 2007 23:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
In achterlijke takkietakkie-landen. Sjors en Sjimmie-landen. Afgelegerije, Verweggistan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |