Het was 3 mm de hele zomer, nou ja, na het scheren dan. Maar ben het weer zat het korte, wil weer een normaal kapsel..quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:33 schreef DR34M3R het volgende:dat is wel ongeveer de lengte die ik me herinner
Vanwaar de ommezwaai van zelf naar de kapper?
Lijkt me ook wat prettiger in de winter... 3mm is dan wel heel fris denk ik.quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het was 3 mm de hele zomer, nou ja, na het scheren dan. Maar ben het weer zat het korte, wil weer een normaal kapsel..
Wat is 'n normaal kapsel?quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het was 3 mm de hele zomer, nou ja, na het scheren dan. Maar ben het weer zat het korte, wil weer een normaal kapsel..
Uhuh.. en ben het gewoon zat dus. Wel weer iets waar gel in kan. Maar 't moet ook echt niet te lang worden!quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Lijkt me ook wat prettiger in de winter... 3mm is dan wel heel fris denk ik.
Ik zou het zelf niet kunnen ben onhandig.quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Tondeuze is niet moeilijk
[..]
Want?
Dat maakt uit hoe je opstaat.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:17 schreef wonderer het volgende:
Opstaan om negen uur in het weekend is niet leuk
Het was gisterenochtend in de trein zo enorm mooi buiten. Ochtend mist, laag over de weilanden, een helder zonnetje, alles was verguld en mistig. Ik zou willen dat ik daar tussen de landweggetjes en boerderijen leip met een fotocamera, maar helaas...quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:25 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dat maakt uit hoe je opstaat.
Voor 'n mooie wandeling in de natuur, wanneer het seizoen diens karakteristieken aan ons openbaart, wil ik wel om 7u opstaan.
Ik heb m'n camera nooit bij me op dat soort momentenquote:Op zaterdag 15 september 2007 15:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het was gisterenochtend in de trein zo enorm mooi buiten. Ochtend mist, laag over de weilanden, een helder zonnetje, alles was verguld en mistig. Ik zou willen dat ik daar tussen de landweggetjes en boerderijen leip met een fotocamera, maar helaas...
't Werd tijdquote:Op zaterdag 15 september 2007 15:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
oh wondie, ik ben eindelijk aan House begonnenHad in London het eerste seizoen voor 15 pond meegenomen. Heb de eerste 5 eps al verslonden
Ja, nou, dit was dus een "ik wil uitslapen, het is zaterdag, verdomme! Brein, hou je stil, ik wil slapen!" en toen ben ik van ellende maar opgestaanquote:Op zaterdag 15 september 2007 15:25 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dat maakt uit hoe je opstaat.
Voor 'n mooie wandeling in de natuur, wanneer het seizoen diens karakteristieken aan ons openbaart, wil ik wel om 7u opstaan.
Behalve mensen die er hun werk van maken..quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Fotografen?
haha, ik doe wel rustig aanquote:Op zaterdag 15 september 2007 16:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
't Werd tijd
Je hebt nog tien dagen voor drie seizoenen, dan begint de vierde
Weet ik niet, maar in oktober zendt Fox baseball uit dus dan is er geen House.quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
haha, ik doe wel rustig aan
wat raar trouwens dat ep 5 al de kerst-aflevering is, begonnen ze zo laat?
Bruin haar met een spierwitte streep?quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:53 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wat is 'n normaal kapsel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |