quote:
Dat behang!quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:49 schreef wonderer het volgende:
Effe spammen nog: http://gallery.nietoverdrijven.com/thumbnails.php?album=33
Ze heten "Adams" dus waarschijnlijk Britse vooroudersquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:55 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dat behang!
Ik dacht dat zulks alleen in Groot-Britannie mogelijk was
je gaat je toch inderdaad afvragen of die mensen met een blindoek voor gingen slapenquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ze heten "Adams" dus waarschijnlijk Britse voorouders
Ook goedemorgen!quote:Op woensdag 19 september 2007 09:08 schreef JamesBrownie het volgende:
Nee hoor, ik was allang wakker.
Ik wil ook helemaal niet liegen, en ik ga het ook niet goedpraten, want ik vind eigenlijk dat het niet kan.
Misschien kan ik het wel uitleggen.
Vriendlief heeft het niet op internet, die denkt(ECHT!!!) dat alleen freaks en engerds op fora of in chatboxen zitten en hij vindt het geen manier om mensen te 'ontmoeten'.
Ik heb daar al eens een hele ruzie over gehad(wel vaker) toen ik nog op een ander forum kwam.
Daar ben ik toen mee gestopt omdat hij mee ging lezen en commentaar ging geven op wat ik zei.
Nu ben ik door mijn zusje op FOK terecht gekomen en het was eigenlijk niet de bedoeling om te blijven hangen, eerst deed ik dat alleen als vriendlief weg was en er geen zak op tv was, maar toen vond ik het hier eigenlijk wel gezellig en ben ik blijven hangen.
Dat heb ik hem nooit verteld en dat ga ik ook niet doen, hoewel ik het wel erg vind dat dat niet kan, maar goed, ik wil niet dat hij mee gaat lezen zoals de vorige keer...
Hij snapt niet dat ik het af en toe nodig heb om dingen van me af te tikken(en het commmentaar terug vind ik ook wel prettig)
Ik ben misschien heel vervelend maar als ik dat zo lees dan denk ik: Waar doe je het nog voor. Al weet ik dat jullie ook goede tijden kennen.. vind ik dit soort dingen vaak wel belangrijk. Je eigen vrijheid zeg maar en je eigen dingen.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:08 schreef JamesBrownie het volgende:
Nee hoor, ik was allang wakker.
Ik wil ook helemaal niet liegen, en ik ga het ook niet goedpraten, want ik vind eigenlijk dat het niet kan.
Misschien kan ik het wel uitleggen.
Vriendlief heeft het niet op internet, die denkt(ECHT!!!) dat alleen freaks en engerds op fora of in chatboxen zitten en hij vindt het geen manier om mensen te 'ontmoeten'.
Ik heb daar al eens een hele ruzie over gehad(wel vaker) toen ik nog op een ander forum kwam.
Daar ben ik toen mee gestopt omdat hij mee ging lezen en commentaar ging geven op wat ik zei.
Nu ben ik door mijn zusje op FOK terecht gekomen en het was eigenlijk niet de bedoeling om te blijven hangen, eerst deed ik dat alleen als vriendlief weg was en er geen zak op tv was, maar toen vond ik het hier eigenlijk wel gezellig en ben ik blijven hangen.
Dat heb ik hem nooit verteld en dat ga ik ook niet doen, hoewel ik het wel erg vind dat dat niet kan, maar goed, ik wil niet dat hij mee gaat lezen zoals de vorige keer...
Hij snapt niet dat ik het af en toe nodig heb om dingen van me af te tikken(en het commmentaar terug vind ik ook wel prettig)
ik kan niet fokken in de treinquote:
Ja.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:26 schreef Faithz het volgende:
Ziet iedereen hieronder travian trouwens?
Dat heb ik een jaar gespeeldStond in de top 20 van server 1, van de 30000 die meededen
Om in de top20 te staan moet je ontzettend veel online zijn. Op een gegeven moment zoek je elk vrij moment om weer even snel actie te kunnen ondernemen.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:31 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja.
Jij was goed? Of gewoon heel vaak aanwezig?![]()
![]()
sorry, maar ik moet toch echt ook af en toe met een klant bellenquote:
inderdaadquote:Op woensdag 19 september 2007 10:27 schreef JamesBrownie het volgende:
Wat zat je te klagen dat je alleen was Faithz?
Nou, nee. Voor de FOT-wedstrijd, een keer 's nachts gedaanquote:Op woensdag 19 september 2007 10:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gaaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
maar, is dit weer een teken dat jij je hebt zitten vervelen ?
Jaja!quote:Op woensdag 19 september 2007 11:32 schreef Faithz het volgende:
Ik was aan het verhuizen op mijn werk
De iris ook?quote:
Nou, ik heb het wel van lichtblauw naar donkerblauw laten overlopen (gebeurde niet eens opzettelijkquote:Op woensdag 19 september 2007 11:34 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
De iris ook?
Netjes!
(niet helemaal, of wel?)
Oe, dat heb je nog netjes gedaan dan!quote:Op woensdag 19 september 2007 11:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, ik heb het wel van lichtblauw naar donkerblauw laten overlopen (gebeurde niet eens opzettelijk), en toen in photoshop lichtelijk nog wat lichter gemaakt. Maar het meeste was gewoon verf.
O, dan kun je achter je wandje ondeugende dingen doen!quote:Op woensdag 19 september 2007 11:42 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ja we hebben wandjes gekregen.
Heel fijn![]()
Gewapend met een rietjequote:Op woensdag 19 september 2007 11:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij was ze gewoon stiekum al op jacht gegaan naar kikkers![]()
hehehe die doe ik liever ergens andersquote:Op woensdag 19 september 2007 11:44 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
O, dan kun je achter je wandje ondeugende dingen doen!![]()
Ik verwacht vandaag nog een lekkere bossche bol want de directeur is jarigquote:Op woensdag 19 september 2007 11:58 schreef JamesBrownie het volgende:
Nou zeg! Das zielig!
Ik heb zojuist een tom poes op!
Kikkerbilletjesquote:Op woensdag 19 september 2007 12:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan weet ik al wat er bij jullie vanavond op tafel komt![]()
1. In bedquote:Op woensdag 19 september 2007 12:06 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja, dan moet je wel chocoladebol edten, kom je nioet onderuit.
Met een hand typen is best lastig...
Waar doe jij die ondeugende dingen het liefst dan, toch niet als je met de hond aan het wandelen bent he?
Smaakt een beetje naar kip. Het is niet helemaal mijn ding.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:21 schreef JamesBrownie het volgende:
Zijn wel vooral kleine kikkertjes die daar zitten he...Ik zou gewoon de hele kikker opeten dan!
I'm a barbie girlquote:Op woensdag 19 september 2007 12:18 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik zit de hele tijd met zo'n irritant liedje van een reclame voor Barbie in mijn kop...
Weet je trouwens ook meer dan ikquote:Op woensdag 19 september 2007 12:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan weet ik al wat er bij jullie vanavond op tafel komt![]()
Kon dat maar met meer mensen.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
I'm a barbie girl
in a barbie world
it's fantastic
life is from plastic
you can touch me there
undress me everywhere
enz enz
met dank aan die blonde dame van Aqua![]()
O ja, dat zou natuurlijk ook wel heel erg zijn!quote:Op woensdag 19 september 2007 12:22 schreef Faithz het volgende:
[..]
1. In bedlekker makkelijk, relaxed en zacht
2. De bank![]()
3. Keuken (vind ik wel een goed voornemen)
Van de hond krijg ik geen zin nee
En straks betrap jij me![]()
Wat vind jij nu een lekker wijf?quote:Op woensdag 19 september 2007 12:28 schreef Faithz het volgende:
[..]
Kon dat maar met meer mensen.
Oh en blond is ze niet altijd hoor
[afbeelding]
Is niet leukquote:Op woensdag 19 september 2007 13:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had gisteren trouwens een enorme kut-dag. Wie er over wil lezen mag op de link in mijn onderschrift klikken.
Die kan ik soms toch erg goed waarderen hoor.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:39 schreef JamesBrownie het volgende:
Die is best leuk! (die bovenste met donker haar..) Reese Witherspoon vind ik niks aan.
Ik kon er eigenlijk ook wel om lachen, maar het was toch ook vervelend, vooral op dat moment. Ik ben iemand die liever een kwartier te vroeg is dan 2 minuten te laat. En dit kan dus niet goed in mijn systeemquote:Op woensdag 19 september 2007 13:43 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Is niet leuk![]()
Maar dat van die bus kun je wel om lachen volgende week ofzo![]()
Zo bloeddorstig ben ik toch helemaal niet?quote:Op woensdag 19 september 2007 16:16 schreef Faithz het volgende:
Je vermoord het topic altijd
nietus, ik moet nog tot minimaal 17.30 uurquote:Op woensdag 19 september 2007 16:38 schreef Faithz het volgende:
Dit is de tijd waarop iedereen vrij is/naar huis gaat. Eet e.d.
Ja hequote:Op woensdag 19 september 2007 18:35 schreef maedel het volgende:
Zo, de L-Word seizoen 3 DVD box is gearriveerd (nou ja, op het postkantoor dan)....
Van de week hebben we The Gymnast zitten kijken. Best een aardige film
En, hallo Piper![]()
En nu thuis hoop ikquote:Op woensdag 19 september 2007 17:04 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben ook wat later dan normaal naar huis, komt omdat iemand om 5 voor 5 nog iets heeft gevraagd wat nog even duurt.
Anders ga ik even kijken of ik het kan verzetten naar morgen.
Bijna jou vergeten!quote:Op woensdag 19 september 2007 16:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nietus, ik moet nog tot minimaal 17.30 uur
Home inspection contingency report.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:07 schreef Faithz het volgende:
Wat heb je getekend
en hebben jullie geen auto btw?
Ga ik doen als ik terugben. Maar ik vind het engquote:
dat ging vandaag nietquote:Op woensdag 19 september 2007 21:46 schreef Faithz het volgende:
[..]
Bijna jou vergeten!
MOET JE EERDER BEGINNEN
![]()
maar morgen haal ik de schade weer in, want dan ben ik als het goed is om 7.15 uur op kantoorquote:Op woensdag 19 september 2007 21:46 schreef Faithz het volgende:
[..]
Bijna jou vergeten!
MOET JE EERDER BEGINNEN
![]()
Toch moet het voor jouw en opbeurende gedachte zijn dat er daar niet zulke enge dingen zijn zoals het Keizer Karelplein in Nijmegen, of het Burgemeester HeetmanPlein in Den Bosch die de examenkandidaten aldaar nachtmerries bezorgenquote:Op woensdag 19 september 2007 22:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ga ik doen als ik terugben. Maar ik vind het eng
Dan nog... Ik heb echt het idee, dat leer ik nooit.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Toch moet het voor jouw en opbeurende gedachte zijn dat er daar niet zulke enge dingen zijn zoals het Keizer Karelplein in Nijmegen, of het Burgemeester HeetmanPlein in Den Bosch die de examenkandidaten aldaar nachtmerries bezorgen
Vriend van me moest in USA opnieuw gaan afrijden en heeft alleen maar 1 stuk rechte weg vooruit hoeven te rijden en naderhand ergens moeten parkerenquote:Op woensdag 19 september 2007 22:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan nog... Ik heb echt het idee, dat leer ik nooit.
maar dan wel zo'n RLTquote:Op woensdag 19 september 2007 22:49 schreef wonderer het volgende:
Nee hoor, ik ben vast een hele degelijke chauffeur met een Volvo 850
Sweet Dreams voor Faithz en Mevr Faithzquote:Op woensdag 19 september 2007 22:47 schreef Faithz het volgende:
Slaap lekker poepies.![]()
![]()
Wonderer: over een jaar ben je ook een scheurneus!
Ja, het dondert me niet of ik het rijbewijs krijg, ik wil goed leren rijden. En dat leer je dus niet op een rechte weg.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Vriend van me moest in USA opnieuw gaan afrijden en heeft alleen maar 1 stuk rechte weg vooruit hoeven te rijden en naderhand ergens moeten parkeren
Nee dat had hij al in Nederland geleerdquote:Op woensdag 19 september 2007 22:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, het dondert me niet of ik het rijbewijs krijg, ik wil goed leren rijden. En dat leer je dus niet op een rechte weg.
Tuurlijk maar jij ook een kopjequote:Op donderdag 20 september 2007 07:40 schreef JamesBrownie het volgende:
Mag ik ook een kopje?
Dinges wat ang duurde verzet naar vandaag, duurde iets TE lang.
Ik ben om 5 uur afgewerkt en het zou pas na half zes klaar zijn, ben maar gegaan en heb gezegd dat ik het meteen zou doen als ik aankwam op t werk.
Scheurenquote:Op woensdag 19 september 2007 22:49 schreef wonderer het volgende:
Nee hoor, ik ben vast een hele degelijke chauffeur met een Volvo 850
Lekker!! Ik lag rond die tijd nog te snoozenquote:Op donderdag 20 september 2007 06:38 schreef Stroekie het volgende:
"staat speciaal heul vroeg op om voor Faithz alvast koffie klaar te zetten"![]()
Hoe moet het dan hier zonder jouquote:Op donderdag 20 september 2007 07:50 schreef JamesBrownie het volgende:
Dank je!
Ik ga vandaag de hele dag(bijna) in de kelder zitten om zooi op te ruimen, je wilt niet weten hoeveel er uit het archief is gekomen dat weg mag!
Ik vind dat altijd wel lekker, beetje radio luisteren en simpel werk doen...(okee, zou ik niet elke dag de hele dag willen doen)
nou toen liep ik dus al de deur uitquote:Op donderdag 20 september 2007 08:22 schreef Faithz het volgende:
[..]
Lekker!! Ik lag rond die tijd nog te snoozen![]()
dat kan toch, gewoon vragen aan je baas of je part time kan gaan werkenquote:Op donderdag 20 september 2007 10:12 schreef Faithz het volgende:
Oeh lekker, ik wil ook vrij zijn om half 3.
hier is een regel dat als je langer dan 5 jaar werkt voor dit bedrijf je begint met het opbouwen van ouwelullendagenquote:
Welke?quote:Op donderdag 20 september 2007 10:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat kan toch, gewoon vragen aan je baas of je part time kan gaan werken![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 10:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hier is een regel dat als je langer dan 5 jaar werkt voor dit bedrijf je begint met het opbouwen van ouwelullendagen![]()
Zolang het geen sleutelbos is, kun je het hem best vragen!quote:Op donderdag 20 september 2007 11:11 schreef Faithz het volgende:
[..]
Welke?
Karin?
Of de man die hier dagelijks een stressballetje richting collega's lanceert
wellicht dat jij dan dubbel met de directie in onderhandeling moet, zowel thuis als elders in de lichtstadquote:Op donderdag 20 september 2007 11:11 schreef Faithz het volgende:
[..]
Welke?
Karin?
Of de man die hier dagelijks een stressballetje richting collega's lanceert
heb je er al meer dan ikquote:Op donderdag 20 september 2007 11:12 schreef Faithz het volgende:
[..]
![]()
JIJ HEBT OUWELULLENDAGEN![]()
Die wil ik ook![]()
Maar ok, ik heb jaarlijks 30 dagen
Als er iemand van ons minder gaat werken dan is Nirak dat in elk gevalquote:Op donderdag 20 september 2007 11:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wellicht dat jij dan dubbel met de directie in onderhandeling moet, zowel thuis als elders in de lichtstad![]()
Word jij dan ook mama? Of papa, of Pama ofzo? Wel leuk.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:48 schreef Faithz het volgende:
[..]
Als er iemand van ons minder gaat werken dan is Nirak dat in elk gevaldie wordt ook mamma, als de planning goed gaat.
Maar ik zou het ook niet erg vinden. Wie weet wat mijn inkomen doetaan de andere kant, als ik nog omhoog wil gaat dat beter met 40u.
Goede arbeidsvoorwaardenquote:Op donderdag 20 september 2007 11:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb je er al meer dan ik![]()
volgens mij moesten we maar van baan wisselen![]()
Was de bedoeling ook maar als ik dat niet hoef, doe ik dat denk ik ook niet. Maar ik weet het niet.. we zien tegen die tijd wel in hoeverre mijn carrierekansen zijn. En of ik het inkomen heb wat ik wil hebben want ik kan nog ver groeien.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:52 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Word jij dan ook mama? Of papa, of Pama ofzo? Wel leuk.
Je kunt natuurl;ijk ook allebei wat minder gaan werken(als dat mogelijk is)
Ikke bijnaquote:Op donderdag 20 september 2007 12:05 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb nu pauze...
Maarre Stroekie.. over een tijdje zoeken we weer mensen op de helpdesk, eerste lijn, start salaris rond de 2000 bruto maar daar is wel over te praten denk ik. Goede doorgroei mogelijkheden, erg relaxed en leuk werk.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb je er al meer dan ik![]()
volgens mij moesten we maar van baan wisselen![]()
Ik doe fokken in mijn pauze, want eigenlijk mag het niet tijdens het werk.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:11 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ikke bijna
Eten
En flipperen![]()
Ik ben echt nog een kind
Ik wil ook een trampoline in deze tuinquote:Op donderdag 20 september 2007 12:15 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik doe fokken in mijn pauze, want eigenlijk mag het niet tijdens het werk.
En ik houd ook van kinderdingen, trampolinespringenof koprolletjes op het schoolplein aan de rekken enzo.
Dan kom ik wel springen he!(onze tuin is te klein) Veeel kleiner dan een vast zwembad(en goedkoper)quote:Op donderdag 20 september 2007 12:19 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik wil ook een trampoline in deze tuin![]()
Vind Nirak vast ook een goed alternatief voor een vast zwembad
2 is niet genoeg??quote:Op donderdag 20 september 2007 12:20 schreef JamesBrownie het volgende:
Nee, het was echt heel moeilijk.
Ik vind Tim en Michel ook niet zo, maar die namen waar hij mee aankwam vond ik helemaal niks.
Hij had bv Izi...Juck.
We moesten een compromis sluiten, gelukkig hebben we twee meisjes![]()
Ik kende een heel leuke man die Bram heette en ook een leuke Jaspoer, dat scheelt altijd.
Als we nog een meisje zouden krijgen, zou ze Emma gaan heten, maar goed, er komt geen derde kind.![]()
Tuin is 6,5m bij 15/16m en dan begint de garage en toekomstige carport.. kan best een zwembad van 4 bij 8 inquote:Op donderdag 20 september 2007 12:21 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dan kom ik wel springen he!(onze tuin is te klein) Veeel kleiner dan een vast zwembad(en goedkoper)
Kan makkelijk.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:23 schreef Faithz het volgende:
[..]
Tuin is 6,5m bij 15/16m en dan begint de garage en toekomstige carport.. kan best een zwembad van 4 bij 8 in![]()
been there, done that, al meer dan 10 jaarquote:Op donderdag 20 september 2007 12:13 schreef Faithz het volgende:
[..]
Maarre Stroekie.. over een tijdje zoeken we weer mensen op de helpdesk, eerste lijn, start salaris rond de 2000 bruto maar daar is wel over te praten denk ik. Goede doorgroei mogelijkheden, erg relaxed en leuk werk.
nee hier ook niet, maar als ik ga switchen wil dus wel van alle directe klantcontacten af en meer naar 2e/3e lijns dingen en vooral coachen van medewerkers die wel directe klantcontacten hebben, zodat ik me op de achtergrond nog overal tegenaan kan bemoeien en mijn rol van wakende moederkloek over mijn kuikens kan uitvoerenquote:Op donderdag 20 september 2007 13:17 schreef Faithz het volgende:
Nope. We zijn geen groot helpdesk bedrijf en functioneren dus ook niet met supervisors e.d.
Hooguit engineering, wat ik nu doe
een merkquote:Op donderdag 20 september 2007 14:06 schreef JamesBrownie het volgende:
Er vroeg iemand wat A-style is...
zit er al met veel soorten van genoegen al bijna 6 jaarquote:Op donderdag 20 september 2007 14:02 schreef Faithz het volgende:
Als je er zelf maar lekker zit, daar gaat het om.
ik weet dan weer wel van J style is, en dat je dat bij C & A kan aanschaffen, maar het ontbreekt in mijn verzamelingquote:
Ik kon het niet vertellen, nu welquote:
Merk waarvan ik geen kleren heb maar ik vind het logo wel lekker uitdagendquote:Op donderdag 20 september 2007 14:06 schreef JamesBrownie het volgende:
Er vroeg iemand wat A-style is...
En hoeveel lullendagen?quote:Op donderdag 20 september 2007 14:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zit er al met veel soorten van genoegen al bijna 6 jaar![]()
weet ik dus echt niet precies zo uit mijn hoofdquote:
Wat een postzegelquote:Op donderdag 20 september 2007 12:23 schreef Faithz het volgende:
[..]
Tuin is 6,5m bij 15/16m en dan begint de garage en toekomstige carport.. kan best een zwembad van 4 bij 8 in![]()
hehe hij's wel erg gaafquote:Op donderdag 20 september 2007 15:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kunnen we die niet collectief bestellen voor een volgende meet ?![]()
![]()
Zou je dat zwembad ingraven dan? Of gewoon bovenop?quote:
Aww.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:23 schreef Faithz het volgende:
Ingraven heeft wel de voorkeur. But it ain't gonna happen
Het is te duur. Ik heb een 3,5m badje wat ik op kan zetten, op het terras. En daar zal het bij blijven helaas.
mijn terras is nog groterquote:
Die groene...quote:Op donderdag 20 september 2007 14:28 schreef Faithz het volgende:
Welke?
Op mijn 21e kocht ik dit huis, nu ben ik 24 en heb ik een huis van 140m2, bij het centrum van Eindhoven met een tuin van 6,5 bij 20 incl garage.quote:
Oh ik bedoelde dat niet vijandig trouwensquote:Op donderdag 20 september 2007 17:56 schreef Faithz het volgende:
[..]
Op mijn 21e kocht ik dit huis, nu ben ik 24 en heb ik een huis van 140m2, bij het centrum van Eindhoven met een tuin van 6,5 bij 20 incl garage.
Het kan me niet schelen hoe groot jullie terras of tuin is, IK ben super gelukkig, en dat al vanaf mijn 20e
Nope, ik ga niks baren. Maar Karin denkt er hetzelfde over (over de hele post).quote:Op donderdag 20 september 2007 17:59 schreef JamesBrownie het volgende:
Jij misschien, maar jij hoeft de baby niet te krijgen toch?
Ik weet niet hoe dat gaat als je zelf wel goed vruchtbaar bent.
Maar jij bent dus niet 100% lesbisch(een kennis van me zei dat ze liever een bad vol wormen op zou eten dan sex zou hebben met een man, ik vond het een wat vreemde vergelijking, maar okee)
quote:Op donderdag 20 september 2007 18:09 schreef JamesBrownie het volgende:
Maar je hebt zelf dus geen baar-behoefte, ik heb het twee keer gedaan en het was best leuk hoor.
Ik ben gemaakt om te baren zei de verloskundige, toch jammer dat we het bij twee kindjes moeten houden danquote:Op donderdag 20 september 2007 18:14 schreef Faithz het volgende:
Das wel fjn
Ik ben er gewoon niet voor gemaakt. Ik kan me niet voorstellen dat god me op de wereld heeft gezet met de woorden: Gaat heen en plant u voort.
Hij gaf me gewoon een duw en zei: GAAT HEEN!
Nou, ik snap hier dus echt gewoon helemaal niks van...quote:Op donderdag 20 september 2007 17:50 schreef JamesBrownie het volgende:
Uiteindelijk moesten ze toch nog maanden sex hebben voordat ze zwanger was, maar er was geen arts bij te pas gekomen.
ik wilde precies hetzelfde zeggen, dat ik het niet lullig bedoeldequote:Op donderdag 20 september 2007 17:59 schreef Faithz het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde dat niet vijandig trouwens
![]()
dat zit wel ooit in de planning jaquote:
quote:
quote:Op donderdag 20 september 2007 18:37 schreef Faithz het volgende:
Tuurlijk wel, heb je mijn tuin gezien
Zouden jullie dan aan een homo of een hetero vragen? Of maakt dat niet uit?quote:Op donderdag 20 september 2007 17:54 schreef Faithz het volgende:
Geen gedoe...![]()
Gewoon een spuitje halen, sperma in bekertje, You Do The Math. Vind ik minder gedoe dat sexen met een man.
Al vind ik dat ook wel interessant hoor
Neem een lekkere warme douche.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Laat ik godverdomme een glas vallen. Ik word echt moedeloos van al die dingen die er gebeuren om me heen. Alsof ikbedropen ben met een stroperige laag onheil en ongeluk.
Relax... Op het moment dat alles verkeerd gaat kun je beter zo min mogelijk meer doen en rust in je kop krijgen.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Laat ik godverdomme een glas vallen. Ik word echt moedeloos van al die dingen die er gebeuren om me heen. Alsof ikbedropen ben met een stroperige laag onheil en ongeluk.
Ik had gehoopt dat die rust er gisterennacht al in zou komen. Ik ga straks gelukkig heroes kijken, heb zojuist die opdracht toch even verstuurd en dan ga ik gewoon slapen. Ik ben doodop.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Relax... Op het moment dat alles verkeerd gaat kun je beter zo min mogelijk meer doen en rust in je kop krijgen.
Je bent niet de enige. Ben getroffen door een wel heel erg gluiperig, moeilijk verwijderbaar virus afgelopen woensdag. Plus dat m'n fiets weer eens kapot is.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
En een warm kopje chocolademelkquote:Op donderdag 20 september 2007 21:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Neem een lekkere warme douche.
en daar mag met dit weer dan best wel weer een scheutje lekkers van een bepaald percentage bijquote:Op donderdag 20 september 2007 22:56 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
En een warm kopje chocolademelk
virus bleek uiteindelijk een tegenstander van formaat te zijn dat je goed tegenspel wist te bieden ?quote:Op donderdag 20 september 2007 22:53 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Ben getroffen door een wel heel erg gluiperig, moeilijk verwijderbaar virus afgelopen woensdag.
quote:Op donderdag 20 september 2007 23:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en daar mag met dit weer dan best wel weer een scheutje lekkers van een bepaald percentage bij
Ik heb m'n vermoedens, maar ik weet 't allemaal niet zeker. :-/quote:Op donderdag 20 september 2007 23:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
virus bleek uiteindelijk een tegenstander van formaat te zijn dat je goed tegenspel wist te bieden ?
en achteraf nog kunnen traceren op welke wijze het op je pc terecht is gekomen ?
en nu zoek je naar mogelijkheden om die droom te laten uitkomen ?quote:Op donderdag 20 september 2007 23:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
'k heb gisternacht over veel en lekker bier gedroomd
ja ja, ik zal het volgende week dinsdag direct doen om 6.00 uur zo zonder lenzen als de wekker afgegaan isquote:Op vrijdag 21 september 2007 07:56 schreef Faithz het volgende:
Ik was wel eerdermaar ik zat in andere topics
Ik dus ook niet.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:27 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou, ik snap hier dus echt gewoon helemaal niks van...
Wat een goor verhaal
Ik moet gewoon meteen aan Indecent proposal denken.![]()
Wat doe jij in andere topicsquote:Op vrijdag 21 september 2007 07:56 schreef Faithz het volgende:
Ik was wel eerdermaar ik zat in andere topics
hierover is een prachtige film gemaakt door Francois Ozon, Le temps qui restequote:Op vrijdag 21 september 2007 08:09 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik dus ook niet.
Ik zou er niet aan moeten denken om maanden met een vent naar bed te gaan waar ik me absoluut niet toe aangetrokken voel, een keertje, nou, daar zou ik me overheen kunnen zetten, maar maanden...?
En als je al niet op mannen valt...
Piccie!quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:13 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik was er niet, want ik ben later opgestaan omdat ik vandaag vrij heb.
We hebben nu kanaries, verschillende kleurtjes, heel leuk!
(hoewel ze wel te klein zitten vind ik...Maar goed, ze zijn va vriendlief.)
zwaait teruug naar Maedelquote:
Ik snap dat echt niet. Het kan zoveel makkelijker.quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:09 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik dus ook niet.
Ik zou er niet aan moeten denken om maanden met een vent naar bed te gaan waar ik me absoluut niet toe aangetrokken voel, een keertje, nou, daar zou ik me overheen kunnen zetten, maar maanden...?
En als je al niet op mannen valt...
ROFLMAOquote:Op vrijdag 21 september 2007 08:14 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Wat doe jij in andere topics![]()
(o, wat ben ik grappig...)![]()
Ja, dat laatste!quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:35 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet. Het kan zoveel makkelijker.
Misschien was ze stiekem wel hetero en heeft ze een paar schitterende maanden gehad![]()
Wat?quote:
Geen RBW volgens mijquote:Op vrijdag 21 september 2007 08:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zwaait teruug naar Maedel![]()
en vraagt zich af of je voor zo'n zitmaaier nu ook al moet beschikken over een tractorrijbewijs wanneer je daarmee op de openbare weg komt ?
en type bovenstaande tekst nu voor de 3e keer in verband met netwerk problemen![]()
Duhquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:01 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat laatste!
Daarom is die relatie natuurlijk ook over.
Dat ik daar niet eerder aan heb gedacht!
quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:02 schreef JamesBrownie het volgende:
O, ROFL snap ik nog, MAO (My ass of?)
Ik snap het sowieso helemaal niet...quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:04 schreef Faithz het volgende:
[..]
Duh
Er moet toch ook een lampje bij je gaan branden als partner zijnde.
Hoe kut eigenlijk.
Zo liet ik me niet naaienAls partner zijnde dan. En dan niet door die man maar door je vrouw.
jaja duidelijk.
Hallo, hij gaat over je vriendin heenquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:05 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik snap het sowieso helemaal niet...
Maar zij (partner) zal die man niet als een bedreiging hebben gezien.
Geen idee schatquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
omdat er niet zo'n bordje van 25 (vroeger 16 ) op hoeft te zitten ?
het gaat over het feit of zo'n tractor/zitmaaier dus wel of niet op de openbare weg mag, en of er dan ook een bordje op moet van 25 zodat het voertuig als landbouw voertuig aangemerkt wordtquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:26 schreef Faithz het volgende:
Waar wat over gaat?
En bekend!quote:
op de trekker?quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:45 schreef JamesBrownie het volgende:
Gewoon doen!
Dan hoop ik wel dat ik je tegenkom...
quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:41 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
En bekend!
Alleen die kikker heb je misschien nog nooit gezien...(wel een heleboel andere...)
Ja, lijkt me best een leuk gezicht!quote:
bewaar je die kikken voor een eventuele meet, dan zal ik hem komen kussen en omtoveren naar een prinsquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:41 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
En bekend!
Alleen die kikker heb je misschien nog nooit gezien...(wel een heleboel andere...)
Ik ook!quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:47 schreef Faithz het volgende:
[..]heul veul.
Vind dat leuk, beestjes
Die zit allang weer in het water!quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bewaar je die kikken voor een eventuele meet, dan zal ik hem komen kussen en omtoveren naar een prins![]()
Maar dan ook wel in een blauwe werkoverallquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:47 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja, lijkt me best een leuk gezicht!
![]()
Die heeft Nirak eenquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar dan ook wel in een blauwe werkoverall![]()
Whahahaquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:49 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Die zit allang weer in het water!
Hij was al vijf keer ontsnapt voor ik die foto kon maken, arm ding...
(dit is trouwens de bewuste foto die met links is gemaakt)
Toch, als ik iemand IRL goed ken en ze tikt iets, dan hoor ik het al zeggenquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:57 schreef JamesBrownie het volgende:
Het was dan ook een grapje, toch lastig, de intonatie goed hebben als je tikt...![]()
Bijna...quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:57 schreef Faithz het volgende:
[..]
Whahaha
Mijn buurvrouw trok me bijna mee in zo'n kikkerpoel toen ze een kikkertje wilde vangen maar uitgleed
Bijna plonsch
quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:58 schreef JamesBrownie het volgende:
(wat vind je van onze kanaries?)
Ja, maar dat is bij mij niet het geval.quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:58 schreef Faithz het volgende:
[..]
Toch, als ik iemand IRL goed ken en ze tikt iets, dan hoor ik het al zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |