Ikke bijnaquote:Op donderdag 20 september 2007 12:05 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb nu pauze...
Maarre Stroekie.. over een tijdje zoeken we weer mensen op de helpdesk, eerste lijn, start salaris rond de 2000 bruto maar daar is wel over te praten denk ik. Goede doorgroei mogelijkheden, erg relaxed en leuk werk.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb je er al meer dan ik![]()
volgens mij moesten we maar van baan wisselen![]()
Ik doe fokken in mijn pauze, want eigenlijk mag het niet tijdens het werk.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:11 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ikke bijna
Eten
En flipperen![]()
Ik ben echt nog een kind
Ik wil ook een trampoline in deze tuinquote:Op donderdag 20 september 2007 12:15 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik doe fokken in mijn pauze, want eigenlijk mag het niet tijdens het werk.
En ik houd ook van kinderdingen, trampolinespringenof koprolletjes op het schoolplein aan de rekken enzo.
Dan kom ik wel springen he!(onze tuin is te klein) Veeel kleiner dan een vast zwembad(en goedkoper)quote:Op donderdag 20 september 2007 12:19 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik wil ook een trampoline in deze tuin![]()
Vind Nirak vast ook een goed alternatief voor een vast zwembad
2 is niet genoeg??quote:Op donderdag 20 september 2007 12:20 schreef JamesBrownie het volgende:
Nee, het was echt heel moeilijk.
Ik vind Tim en Michel ook niet zo, maar die namen waar hij mee aankwam vond ik helemaal niks.
Hij had bv Izi...Juck.
We moesten een compromis sluiten, gelukkig hebben we twee meisjes![]()
Ik kende een heel leuke man die Bram heette en ook een leuke Jaspoer, dat scheelt altijd.
Als we nog een meisje zouden krijgen, zou ze Emma gaan heten, maar goed, er komt geen derde kind.![]()
Tuin is 6,5m bij 15/16m en dan begint de garage en toekomstige carport.. kan best een zwembad van 4 bij 8 inquote:Op donderdag 20 september 2007 12:21 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dan kom ik wel springen he!(onze tuin is te klein) Veeel kleiner dan een vast zwembad(en goedkoper)
Kan makkelijk.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:23 schreef Faithz het volgende:
[..]
Tuin is 6,5m bij 15/16m en dan begint de garage en toekomstige carport.. kan best een zwembad van 4 bij 8 in![]()
been there, done that, al meer dan 10 jaarquote:Op donderdag 20 september 2007 12:13 schreef Faithz het volgende:
[..]
Maarre Stroekie.. over een tijdje zoeken we weer mensen op de helpdesk, eerste lijn, start salaris rond de 2000 bruto maar daar is wel over te praten denk ik. Goede doorgroei mogelijkheden, erg relaxed en leuk werk.
nee hier ook niet, maar als ik ga switchen wil dus wel van alle directe klantcontacten af en meer naar 2e/3e lijns dingen en vooral coachen van medewerkers die wel directe klantcontacten hebben, zodat ik me op de achtergrond nog overal tegenaan kan bemoeien en mijn rol van wakende moederkloek over mijn kuikens kan uitvoerenquote:Op donderdag 20 september 2007 13:17 schreef Faithz het volgende:
Nope. We zijn geen groot helpdesk bedrijf en functioneren dus ook niet met supervisors e.d.
Hooguit engineering, wat ik nu doe
een merkquote:Op donderdag 20 september 2007 14:06 schreef JamesBrownie het volgende:
Er vroeg iemand wat A-style is...
zit er al met veel soorten van genoegen al bijna 6 jaarquote:Op donderdag 20 september 2007 14:02 schreef Faithz het volgende:
Als je er zelf maar lekker zit, daar gaat het om.
ik weet dan weer wel van J style is, en dat je dat bij C & A kan aanschaffen, maar het ontbreekt in mijn verzamelingquote:
Ik kon het niet vertellen, nu welquote:
Merk waarvan ik geen kleren heb maar ik vind het logo wel lekker uitdagendquote:Op donderdag 20 september 2007 14:06 schreef JamesBrownie het volgende:
Er vroeg iemand wat A-style is...
En hoeveel lullendagen?quote:Op donderdag 20 september 2007 14:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zit er al met veel soorten van genoegen al bijna 6 jaar![]()
weet ik dus echt niet precies zo uit mijn hoofdquote:
Wat een postzegelquote:Op donderdag 20 september 2007 12:23 schreef Faithz het volgende:
[..]
Tuin is 6,5m bij 15/16m en dan begint de garage en toekomstige carport.. kan best een zwembad van 4 bij 8 in![]()
hehe hij's wel erg gaafquote:Op donderdag 20 september 2007 15:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kunnen we die niet collectief bestellen voor een volgende meet ?![]()
![]()
Zou je dat zwembad ingraven dan? Of gewoon bovenop?quote:
Aww.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:23 schreef Faithz het volgende:
Ingraven heeft wel de voorkeur. But it ain't gonna happen
Het is te duur. Ik heb een 3,5m badje wat ik op kan zetten, op het terras. En daar zal het bij blijven helaas.
mijn terras is nog groterquote:
Die groene...quote:Op donderdag 20 september 2007 14:28 schreef Faithz het volgende:
Welke?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |