quote:
Op dinsdag 18 september 2007 22:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:Dat moet zeker veel indruk gemaakt hebben. Zo, daar kan je een complex aan overhouden. Nooit problemen mee gehad?
Nee, ik was al 10 jaar weg.
Maar ik herinner het me nog als de dag van gisteren.
RKC-Ajax en PSV-Feyenoord waren die dag en toen we de TV aanzette om 19.30 uur om Studio Sport te kijken (ik was toen in Lelystad) begon net die laatstgenoemde wedstrijd. Dit vonden we vreemd, omdat de toppers altijd als eerste, om 19.00 uur, uitgezonden werden. Daarna kwam ook Ajax nog en vervolgens gooide mijn schoonvader de TV uit en zette de radio aan.
Daar hoorden we de bizarre verslaggeving en de TV ging weer aan.
Een hysterische vrouw meldde dat er een vliegtuig op 'de Bijlmer' neergestort was en daar woonde mijn ouders nog, zij het inmiddels op een ander adres. Maar ik had geen idee waar dat ding dan neergestort was.
Geprobeerd mijn ouders te bellen en het telefoonnetwerk was overbelast. Na een half uur proberen kreeg ik ze eindelijk aan de lijn, alles was OK, maar ze konden de vlammenzee wel in de verte zien.
Eénmaal thuis werden we suf gebeld door vrienden uit het buitenland die alleen maar te horen gekregen hadden dat er in Amsterdam een vliegtuig neergestort was en wij wonen op de aanvliegroutes van Schiphol.
Ik heb de hele nacht op gezeten en heb de beelden bekeken. Ik kon niet slapen.
Bizar...
Sorry voor deze off topic posting...