Ik dus ook. Dacht al dat ik scheel werd.quote:
Ah, dank voor de herinneringquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:48 schreef borisz het volgende:
BIER
En Wesley lijkt nog kleinerquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:51 schreef Hertog_Martin het volgende:
Gelukkig kan m'n projector het gewoon in 4:3 weergeven... maar blijft slordig van de NOS dat ze 4:3 signaal uitrekken naar breedbeeld... zitten er 1 of 2 miljoen mensen naar een ovale bal te kijken.
GA JIJ EENS SNEL JE MOND SPOELENquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:54 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Beter zoiets dan het gebral van een Snoeks of mafkees Ten Napel
Neu. Juist leuk die nutteloze feitjes en die enthousiaste opmerkingenquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:54 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Beter zoiets dan het gebral van een Snoeks of mafkees Ten Napel
Ik vind het er niet eens zo raar uitzienquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:51 schreef Hertog_Martin het volgende:
Gelukkig kan m'n projector het gewoon in 4:3 weergeven... maar blijft slordig van de NOS dat ze 4:3 signaal uitrekken naar breedbeeld... zitten er 1 of 2 miljoen mensen naar een ovale bal te kijken.
Die zullen niet allebei invallen lijkt mequote:
Maar geen 1e klas droogkloot.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:54 schreef Houniet het volgende:
evert ten napel is een zenuwenlijer
Nee 1 loopt voor de lol mee.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:55 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Die zullen niet allebei invallen lijkt me
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:54 schreef Houniet het volgende:
evert ten napel is een klasbak
Drenthequote:
Gordon_Shumway zei datquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Beide zouden hun speelminuten kunnen maken. Waarom is het nou één van de twee?
Allebei op de linkerflank.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Beide zouden hun speelminuten kunnen maken. Waarom is het nou één van de twee?
En jij doet vaagquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je reactie was een beetje kinderachtig.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:05 schreef dndiek het volgende:
Ik vind het trouwens echt lelijke shirts van Bremen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:08 schreef WeebI het volgende:zet er dan tussenstand boven ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Er staat spoiler boven.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:11 schreef borisz het volgende:
[..]
zet er dan tussenstand boven ofzo![]()
Een assist is pas een assist als er een doelpunt op volgt.quote:
You know what i mean...quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:12 schreef WeebI het volgende:
[..]
Een assist is pas een assist als er een doelpunt op volgt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:18 schreef paultjuhhh het volgende:
Drentheeeeee gaat scoren meen
quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:19 schreef Hertog_Martin het volgende:
Nu nog Marcello eruit voor Robben
Is bij Besiktas volgens mij.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:21 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik hoorde het kuikentje weer snateren in het stadion
weerquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:21 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik hoorde het kuikentje weer snateren in het stadion
Ruud van Nistelrooy 31 jaar: 50 goals.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:20 schreef Skwish het volgende:
Ruud van Nistelrooy 62 wedstrijden: 50 goals.
Raúl Gonzalez Blanco 109 wedstrijden: 57 goals.
2 toch ? Robinho en Drenthe...quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:23 schreef paultjuhhh het volgende:
Serieus ? dacht dat er al 3 keer gewisseld was![]()
wat een onzinquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:23 schreef Hertog_Martin het volgende:
Je ziet bij real meer nederlanders in de CL dan bij PSV
dat meen je nietquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:23 schreef Hertog_Martin het volgende:
Je ziet bij real meer nederlanders in de CL dan bij PSV
1337quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Welk rugnummer heeft Robben eigenlijk ?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:26 schreef paultjuhhh het volgende:
Hee de Snor zit in de dugout
geweldigquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:27 schreef paultjuhhh het volgende:
sneijder robben drenthe van nistelrooy
nee 2x geel voor 2 Schwalbesquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:27 schreef michiel_merk het volgende:
Het zal mij niks verbazen als robben zo weer van het veld af moet met een blesure![]()
Hij moest een scheet latenquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:29 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat deed Raul nou ?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:28 schreef Houniet het volgende:
Robben doet altijd zo raar zijn arm omhoog als hij rent
ja vind je nietquote:
Praat geen poepquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:30 schreef BigFire het volgende:
Sneijder echt de slechtste man vandaag helaas![]()
Valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:30 schreef BigFire het volgende:
hij had zelf moeten schietenquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:30 schreef Hertog_Martin het volgende:
Sneijder speelt echt ongelukkig
beetje wel hequote:Op dinsdag 18 september 2007 22:30 schreef Skwish het volgende:
wat een gepruts
Jij bent gekquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:30 schreef BigFire het volgende:
dat had hij inderdaad moeten proberenquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:31 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
hij had zelf moeten schieten
Werder spelers niet meegerekendquote:
ik verstond Al Qaidaquote:
Kloptquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:31 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Nee maar steeds in de voeten van de tegenstander pasen, falen om belangrijke pasen aan te laten komen, in de weg lopen etc is wel zonde.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:33 schreef BonJovi het volgende:
Je hoeft niet latijd te scoren om een held te zijn hoor
Klasbak !quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:36 schreef Hertog_Martin het volgende:
Klasse straalde wel meteen af van Robben trouwens hoor, viel me niets tegen.
jaja !quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:38 schreef Houniet het volgende:
vliegtuig !
Hij was niet de slechtste, dat was overduidelijk Gago. Sneijder was wel (zeer) matig en ongelukkig, maar het is niet altijd feest. Blijkt maar weer dat hij nog niet toe is om vergeleken te worden met spelers van het niveau Zidane. Die speelden ook wel eens minder, maar dan niet met zoveel mislukte akties en passes als Sneijder.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:35 schreef TheGeneral het volgende:
Sneijder was niet de slechtste, maar hij heeft beter gespeeld.
Diego absolute topper, maar Naldo was ook goed bezigquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:43 schreef golfer het volgende:
Best een aardige wedstrijd.
Bremen viel mij 100 % mee. Grote man daar, ondanks z'n soms irritante gedrag: Diego. Wat een klasse-voetballer is dat toch.
Absolute uitblinker bij Real: Raul.
Ik heb me prima vermaakt vanavond hoorquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Had me toch op een veel leukere speelronde verheugt. Dan maar hopen dat we morgen beter voetbal krijgen voorgeschoteld.
ik ookquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb me prima vermaakt vanavond hoor
Als je het zo gaat bekijken wordt het voor veel clubs een makkelijk verhaal. Dat is natuurlijk je reinste scorebordjournalistiek.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:37 schreef BonJovi het volgende:
Madrid kan ver komen als ze door blijven gevaan alles nog gewonnen competitie+ CL
Sneijder is zeker geen Zidane ofzo hij heeft zijn eigen kwaliteitenquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:43 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hij was niet de slechtste, dat was overduidelijk Gago. Sneijder was wel (zeer) matig en ongelukkig, maar het is niet altijd feest. Blijkt maar weer dat hij nog niet toe is om vergeleken te worden met spelers van het niveau Zidane. Die speelden ook wel eens minder, maar dan niet met zoveel mislukte akties en passes als Sneijder.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:30 schreef BigFire het volgende:
nee, hij had hem gewoon rustig over de grond moeten afleggenquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:31 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
dat is ook zo maar ze hebben een goede indruk op me achter gelaten.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:48 schreef WeebI het volgende:
[..]
Als je het zo gaat bekijken wordt het voor veel clubs een makkelijk verhaal. Dat is natuurlijk je reinste scorebordjournalistiek.
Bovendien werd de Super Copa niet gewonnen.
Dat zegt geen drol BonJovi.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:51 schreef BonJovi het volgende:
[..]
dat is ook zo maar ze hebben een goede indruk op me achter gelaten.
Beschimmeld hij dan ?quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:14 schreef Hertog_Martin het volgende:
Cruijff is over datum, heb ik nog liever Youri
<-----quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:45 schreef Houniet het volgende:
ik hoop het niet voor Johan
Ik bedoelde te zeggen dat de 'echte' grote spelers nog steeds degelijk waren en weinig balverlies leden (middenvelders,want spelers met veel individuele acties leiden regelmatig balverlies). Sneijder verliest veel vaker de bal als hij niet in goede doen is. Maar hij kan zich nog verbeteren gezien zijn leeftijd.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:50 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Sneijder is zeker geen Zidane ofzo hij heeft zijn eigen kwaliteitenmaar vandaag was het wat minder maar dat had zelfs Maradona wel eens.
En vd vaart en vd sarquote:Op woensdag 19 september 2007 14:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Van Persie zou er ook mooi tussen passen.²
En een goede trainer, geen van Basten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |