Ik dus ook. Dacht al dat ik scheel werd.quote:
Ah, dank voor de herinneringquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:48 schreef borisz het volgende:
BIER
En Wesley lijkt nog kleinerquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:51 schreef Hertog_Martin het volgende:
Gelukkig kan m'n projector het gewoon in 4:3 weergeven... maar blijft slordig van de NOS dat ze 4:3 signaal uitrekken naar breedbeeld... zitten er 1 of 2 miljoen mensen naar een ovale bal te kijken.
GA JIJ EENS SNEL JE MOND SPOELENquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:54 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Beter zoiets dan het gebral van een Snoeks of mafkees Ten Napel
Neu. Juist leuk die nutteloze feitjes en die enthousiaste opmerkingenquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:54 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Beter zoiets dan het gebral van een Snoeks of mafkees Ten Napel
Ik vind het er niet eens zo raar uitzienquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:51 schreef Hertog_Martin het volgende:
Gelukkig kan m'n projector het gewoon in 4:3 weergeven... maar blijft slordig van de NOS dat ze 4:3 signaal uitrekken naar breedbeeld... zitten er 1 of 2 miljoen mensen naar een ovale bal te kijken.
Die zullen niet allebei invallen lijkt mequote:
Maar geen 1e klas droogkloot.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:54 schreef Houniet het volgende:
evert ten napel is een zenuwenlijer
Nee 1 loopt voor de lol mee.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:55 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Die zullen niet allebei invallen lijkt me
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:54 schreef Houniet het volgende:
evert ten napel is een klasbak
Drenthequote:
Gordon_Shumway zei datquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Beide zouden hun speelminuten kunnen maken. Waarom is het nou één van de twee?
Allebei op de linkerflank.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Beide zouden hun speelminuten kunnen maken. Waarom is het nou één van de twee?
En jij doet vaagquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je reactie was een beetje kinderachtig.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:05 schreef dndiek het volgende:
Ik vind het trouwens echt lelijke shirts van Bremen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:08 schreef WeebI het volgende:zet er dan tussenstand boven ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Er staat spoiler boven.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:11 schreef borisz het volgende:
[..]
zet er dan tussenstand boven ofzo![]()
Een assist is pas een assist als er een doelpunt op volgt.quote:
You know what i mean...quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:12 schreef WeebI het volgende:
[..]
Een assist is pas een assist als er een doelpunt op volgt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:18 schreef paultjuhhh het volgende:
Drentheeeeee gaat scoren meen
quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:19 schreef Hertog_Martin het volgende:
Nu nog Marcello eruit voor Robben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |