quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:59 schreef hermandeperman het volgende:
Als MBO'er VMBO'ers afkraken. Hoe verzin je het
.
Dat is net zoiets als je moeder voor kankerhoer uitschelden, als ze een hoer met kanker is.
Maarja, de TS is een bakker met een idiote haardos op zn kop, volgens zijn profiel.. dus wat had je dan verwacht.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:59 schreef hermandeperman het volgende:
Als MBO'er VMBO'ers afkraken. Hoe verzin je het
.
Dat is net zoiets als je moeder voor kankerhoer uitschelden, als ze een hoer met kanker is.
Hier stopte ik met lezen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:53 schreef Dibble het volgende:
Ik
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:04 schreef Liefste. het volgende:
Utrecht is een zeer toffe stad. Ze hebben er 3 H&M's bijvoorbeeld, als het er niet meer zijn.
quote:
Oh Nosh ik vond jou altijd zo leuk en nu ditquote:
Iedere dag Turken die je telefoon simlock-vrij maken en haring-met-stroopwafel vindt je alleen in Utrecht, de H&M niet.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:17 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Oh Nosh ik vond jou altijd zo leuk en nu dit!
Ik had ook kunnen zeggen: "Omdat het er bijna altijd markt is!"
Edit hihi: Verschil tussen H&M en markt is niet zó groot.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:22 schreef Dibble het volgende:
ik heb eerst havo>>>>>> mbo bakkersopleidingdus technisch gezien geen vmbo'er
![]()
En jij hebt een steekje los in je hoofdquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:03 schreef Dibble het volgende:
jullie zijn allemaal kakker 4 life
quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:03 schreef s0k het volgende:
[..]
Maarja, de TS is een bakker met een idiote haardos op zn kop, volgens zijn profiel.. dus wat had je dan verwacht.
Omdat we geen Goku-kapsel hebben?quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:03 schreef Dibble het volgende:
jullie zijn allemaal kakker 4 life
quote:
Dan kan je ook wel zeggen dat Utrecht Duits is. Waar leg je dan de grens? Die moet toch ergens lopen en toevallig ligt enschede nog in Holland.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:44 schreef DAMH het volgende:
Had je gezegd dat je vanuit A'dam kwam,, oke dan had je recht van spreken,, maar fuckin enschede,, das duits man,, een mof die over Utrecht zeikt,, weg weissen !! jawohl!!
De taal is half Duits en als je in Enschede op een zaterdag over de markt loopt, zie je meer mensen ketchup bij hun patat eten dan mayoquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:56 schreef ELdudeness het volgende:
[..]
Dan kan je ook wel zeggen dat Utrecht Duits is. Waar leg je dan de grens? Die moet toch ergens lopen en toevallig ligt enschede nog in Holland.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:53 schreef Dibble het volgende:
Ik dus vandaag dagje vrij, magoed ik was al vroeg me bed in gedoken dus werd ik ca. rond 11 wakker.Hmm dacht ik en zette ff me pc'tje aan.Toen ik Fok! had geopend las ik een woord die met de *u* begon.Enfin, dat was dus een hint dacht ik, ik had dus toch niets te doen.Me mattie belde me op en talkte over the phone, eyh kill zullen we ff Utrecht checken mang, die shit daar heb k nog nooit eerder gezien.Nougoed wat een toeval dacht ik, die *u* was blijven steken en hij wou naar Utrecht![]()
Na een reisje van 1.5 uur van enschede waren we aangekomen.Ik verwachhte er veel van maar tevergeefs.
Ten eerste kom je terecht in een uber te grote winkelcentrum op het station zelf ik zo wtfwat een baggerzooi.Ze hadden daar echt 10x dezelfde jackjones enz.
Magoed we vonden op een wonderlijke manier de uitgang naar frisse lucht. Eenmaal dichterbij het centrum verbaasde ik me over de infantiliteit van de mensen daarecht hoe zwaar kut kan een stad zijn.Allemaal vuige kale mocro's en ik dacht dat ik elk moment geflashed kon worden door één dus vermeed ik de kleine groeperingen bij die stinkgrachten.
Over de chicks was ik ook niet te sprekengodverdomme wat lopen daar vette ebony's rond zeg
een 'studenten stad' was het?
![]()
En dan nog niet te spreken over het gebrek aan sfeer, ik wed zelfs dat je in het kleine Urk meer een goed gevoel krijgt dan in het levenloze UtrechtKrappe straatjes, stinkende amsterdam wannabee grachten en het kutvolk
![]()
ZOnde van m'n vrijde dinsdag![]()
enkele vragen voor de oorspronkelijke neanderthalers te Utrecht:
Hoe komt het dat jullie zo lelijk zijn? Stapje in de evolutie gemist?
Hoe kan het dat jullie zo achtergesteld erbij lopen? Hebben jullie niet het gevoel dat jullie dit land z'n reputatie aantasten?
Studenten? Ik heb niets anders gezien dan een handjeevol vmbo'ers, is dit nou waar jullie op trots zijn?
waarom zulke kutwinkels?
groetjes Dibble![]()
Die knaap is bezig bakker te worden. De enige evolutie die hij zal begrijken is van deeg naar brood.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:11 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dat taalgebruik en je trekt de evolutie van de Utrechtenaar in twijfel?
Ik schaam me bijna dat ik oorspronkelijk uut eenske kom.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:01 schreef Cosworth het volgende:
Utrecht!![]()
Ik woon er inmiddels alweer een tijdje, en herken de klachten van TS niet.![]()
Amsterdam is wel beter overigens... kut.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:11 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dat taalgebruik en je trekt de evolutie van de Utrechtenaar Utrechter in twijfel?
Ik schaam me bijna dat ik oorspronkelijk uut eenske kom.
Jeweetzelluf.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:24 schreef CosmoNut het volgende:
Utrecht is een bazenstad gast..
Begrijken?quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:23 schreef s0k het volgende:
[..]
Die knaap is bezig bakker te worden. De enige evolutie die hij zal begrijken is van deeg naar brood.
Que?quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:44 schreef Dibble het volgende:
die paupers in Utrecht zijn gewoon geen playa gewend zoals mijhaha vuige binnenlanders
jullie schatten jezelf te hoog in vriend, alsof het een elite stad is
hier in twente weten we wat we doen, we pakken alles slow aan maar doen het wel kwalitatief beter. Jullie zijn gewoon een hoopje kakkers waar nog wat maroc bloed tussenin is geflikker
gedoemd ! trek een muur heen om dt kanzole stadje zou k zeggen
![]()
whahah als jij denkt dat ik me op een studenten terrasje ga wagenquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:47 schreef Thomas B. het volgende:
kom maar een keer op donderdagavond langs zou ik zeggen dibble...
Er zijn toch geen studenten in Utrecht?quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:50 schreef Dibble het volgende:
[..]
whahah als jij denkt dat ik me op een studenten terrasje ga wagen![]()
![]()
ai we moeten gaan pimpen in Damsco mangquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:44 schreef Dibble het volgende:
die paupers in Utrecht zijn gewoon geen playa gewend zoals mijhaha vuige binnenlanders
hier in twente weten we wat we doen, we pakken alles slow aan maar doen het wel kwalitatief beter. Jullie zijn gewoon een hoopje kakkers waar nog wat maroc bloed tussenin is geflikker
![]()
btw d'r gaat niets boven een lekker puur boerin te besmetten met m'n zaad dan een stads sletje die al door 10 negerts achter het CS is verkracht
Offtopic, maar op die site van jou he, http://www.m23k.nl/ , is het "de beste oplossing" ipv "het beste oplossing"quote:
In Enschede hebbe ze nauwelijks oude, sfeervolle gebouwen. Alleen maar een enorm plein dat altijd naar vis meurtquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:44 schreef Dibble het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:12 schreef Thomas B. het volgende:
zozo voort eerst in den grot'n stad, m'n jong...
*checkt fotoboek*quote:Hoe komt het dat jullie zo lelijk zijn?
MWHAHAHAHAHAquote:Na een reisje van 1.5 uur van enschede
Kankerquote:havo>>>>>> mbo bakkersopleiding
tis toch een Utrechter als je uit Utrecht komt?quote:Op woensdag 19 september 2007 12:16 schreef falloutboy het volgende:
hahahaha *doodlachend*
Wat een vermakelijk stukje!
Gisteren zelf in het mooie Utrecht een hapje gaan eten met wat kennissen. Erg gezellig weer gehad. Na deze verukkelijke maaltijd ook nog een leuk cafeetje ingedoken, daar zijn er genoeg van in Utrecht, dat was dus geen punt.
Ik denk niet dat Utrechtenaren Utrechters een stap hebben overgeslagen in de evolutie, denk dat dat eerder dat je zelf je IQ even moet bijstellen, naar beneden.
En waarom je niet veel studenten hebt gezien? Omdat je overdag gaat, dan STUDEREN STUDENTEN ...
![]()
Voor de rest ga ik er maar niet op in.. jou taalgebruik![]()
Het is niet mijn eigen sitequote:Op woensdag 19 september 2007 00:15 schreef s0k het volgende:
[..]
Offtopic, maar op die site van jou he, http://www.m23k.nl/ , is het "de beste oplossing" ipv "het beste oplossing"
quote:Op woensdag 19 september 2007 12:16 schreef falloutboy het volgende:
hahahaha *doodlachend*
Wat een vermakelijk stukje!
Gisteren zelf in het mooie Utrecht een hapje gaan eten met wat kennissen. Erg gezellig weer gehad. Na deze verukkelijke maaltijd ook nog een leuk cafeetje ingedoken, daar zijn er genoeg van in Utrecht, dat was dus geen punt.
Ik denk niet dat Utrechtenaren Utrechters een stap hebben overgeslagen in de evolutie, denk dat dat eerder dat je zelf je IQ even moet bijstellen, naar beneden.
En waarom je niet veel studenten hebt gezien? Omdat je overdag gaat, dan STUDEREN STUDENTEN ...
![]()
Voor de rest ga ik er maar niet op in.. jou taalgebruik![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 14:08 schreef don-diablo het volgende:
[..]
tis toch een Utrechter als je uit Utrecht komt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |