Ik dus vandaag dagje vrij, magoed ik was al vroeg me bed in gedoken dus werd ik ca. rond 11 wakker.Hmm dacht ik en zette ff me pc'tje aan.Toen ik Fok! had geopend las ik een woord die met de *u* begon.Enfin, dat was dus een hint dacht ik, ik had dus toch niets te doen.Me mattie belde me op en talkte over the phone, eyh kill zullen we ff Utrecht checken mang, die shit daar heb k nog nooit eerder gezien.Nougoed wat een toeval dacht ik, die *u* was blijven steken en hij wou naar Utrecht
Na een reisje van 1.5 uur van enschede waren we aangekomen.Ik verwachhte er veel van maar tevergeefs.
Ten eerste kom je terecht in een uber te grote winkelcentrum op het station zelf ik zo wtf
![]()
wat een baggerzooi.Ze hadden daar echt 10x dezelfde jackjones enz.
Magoed we vonden op een wonderlijke manier de uitgang naar frisse lucht. Eenmaal dichterbij het centrum verbaasde ik me over de infantiliteit van de mensen daar
![]()
echt hoe zwaar kut kan een stad zijn.Allemaal vuige kale mocro's en ik dacht dat ik elk moment geflashed kon worden door één dus vermeed ik de kleine groeperingen bij die stinkgrachten.
Over de chicks was ik ook niet te spreken
![]()
godverdomme wat lopen daar vette ebony's rond zeg
![]()
een 'studenten stad' was het?
En dan nog niet te spreken over het gebrek aan sfeer, ik wed zelfs dat je in het kleine Urk meer een goed gevoel krijgt dan in het levenloze Utrecht
![]()
Krappe straatjes, stinkende amsterdam wannabee grachten en het kutvolk
ZOnde van m'n vrijde dinsdag
enkele vragen voor de oorspronkelijke neanderthalers te Utrecht:
Hoe komt het dat jullie zo lelijk zijn? Stapje in de evolutie gemist?
Hoe kan het dat jullie zo achtergesteld erbij lopen? Hebben jullie niet het gevoel dat jullie dit land z'n reputatie aantasten?
Studenten? Ik heb niets anders gezien dan een handjeevol vmbo'ers, is dit nou waar jullie op trots zijn?
waarom zulke kutwinkels?
groetjes Dibble