Begrijken?quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:23 schreef s0k het volgende:
[..]
Die knaap is bezig bakker te worden. De enige evolutie die hij zal begrijken is van deeg naar brood.
Que?quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:44 schreef Dibble het volgende:
die paupers in Utrecht zijn gewoon geen playa gewend zoals mijhaha vuige binnenlanders
jullie schatten jezelf te hoog in vriend, alsof het een elite stad is
hier in twente weten we wat we doen, we pakken alles slow aan maar doen het wel kwalitatief beter. Jullie zijn gewoon een hoopje kakkers waar nog wat maroc bloed tussenin is geflikker
gedoemd ! trek een muur heen om dt kanzole stadje zou k zeggen
![]()
whahah als jij denkt dat ik me op een studenten terrasje ga wagenquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:47 schreef Thomas B. het volgende:
kom maar een keer op donderdagavond langs zou ik zeggen dibble...
Er zijn toch geen studenten in Utrecht?quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:50 schreef Dibble het volgende:
[..]
whahah als jij denkt dat ik me op een studenten terrasje ga wagen![]()
![]()
ai we moeten gaan pimpen in Damsco mangquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:44 schreef Dibble het volgende:
die paupers in Utrecht zijn gewoon geen playa gewend zoals mijhaha vuige binnenlanders
hier in twente weten we wat we doen, we pakken alles slow aan maar doen het wel kwalitatief beter. Jullie zijn gewoon een hoopje kakkers waar nog wat maroc bloed tussenin is geflikker
![]()
btw d'r gaat niets boven een lekker puur boerin te besmetten met m'n zaad dan een stads sletje die al door 10 negerts achter het CS is verkracht
Offtopic, maar op die site van jou he, http://www.m23k.nl/ , is het "de beste oplossing" ipv "het beste oplossing"quote:
In Enschede hebbe ze nauwelijks oude, sfeervolle gebouwen. Alleen maar een enorm plein dat altijd naar vis meurtquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:44 schreef Dibble het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:12 schreef Thomas B. het volgende:
zozo voort eerst in den grot'n stad, m'n jong...
*checkt fotoboek*quote:Hoe komt het dat jullie zo lelijk zijn?
MWHAHAHAHAHAquote:Na een reisje van 1.5 uur van enschede
Kankerquote:havo>>>>>> mbo bakkersopleiding
tis toch een Utrechter als je uit Utrecht komt?quote:Op woensdag 19 september 2007 12:16 schreef falloutboy het volgende:
hahahaha *doodlachend*
Wat een vermakelijk stukje!
Gisteren zelf in het mooie Utrecht een hapje gaan eten met wat kennissen. Erg gezellig weer gehad. Na deze verukkelijke maaltijd ook nog een leuk cafeetje ingedoken, daar zijn er genoeg van in Utrecht, dat was dus geen punt.
Ik denk niet dat Utrechtenaren Utrechters een stap hebben overgeslagen in de evolutie, denk dat dat eerder dat je zelf je IQ even moet bijstellen, naar beneden.
En waarom je niet veel studenten hebt gezien? Omdat je overdag gaat, dan STUDEREN STUDENTEN ...
![]()
Voor de rest ga ik er maar niet op in.. jou taalgebruik![]()
Het is niet mijn eigen sitequote:Op woensdag 19 september 2007 00:15 schreef s0k het volgende:
[..]
Offtopic, maar op die site van jou he, http://www.m23k.nl/ , is het "de beste oplossing" ipv "het beste oplossing"
quote:Op woensdag 19 september 2007 12:16 schreef falloutboy het volgende:
hahahaha *doodlachend*
Wat een vermakelijk stukje!
Gisteren zelf in het mooie Utrecht een hapje gaan eten met wat kennissen. Erg gezellig weer gehad. Na deze verukkelijke maaltijd ook nog een leuk cafeetje ingedoken, daar zijn er genoeg van in Utrecht, dat was dus geen punt.
Ik denk niet dat Utrechtenaren Utrechters een stap hebben overgeslagen in de evolutie, denk dat dat eerder dat je zelf je IQ even moet bijstellen, naar beneden.
En waarom je niet veel studenten hebt gezien? Omdat je overdag gaat, dan STUDEREN STUDENTEN ...
![]()
Voor de rest ga ik er maar niet op in.. jou taalgebruik![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 14:08 schreef don-diablo het volgende:
[..]
tis toch een Utrechter als je uit Utrecht komt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |