Zat je vandaag bij de kaakchirurgquote:Op donderdag 20 september 2007 00:18 schreef Brechtje het volgende:
Ik heb ook een tongpiercing. En nu?
Is het niet algemeen bekend dat het wél schadelijk is ?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:36 schreef _Surface het volgende:
Nooit last van gehad. Volgens mijn tandarts en orthodontist is het ook niet schadelijk.
Ik had plastic.. net zo slecht..quote:Op woensdag 19 september 2007 19:09 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Staal is echt slechtIk heb zo een plastic dingetje (labret) en dat ding is zo beschadigd als wat dus ja het is wel heel slecht voor je tanden
In de tong heb ik ook altijd plastic
![]()
Dat is volgens mij ook een beetje afhankelijk van hoe en waar de tongpiercing precies zit.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:41 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Is het niet algemeen bekend dat het wél schadelijk is ?
Dat kan best het verschil zijn, Ik heb nu zo'n 8 jaar een tongpiercing. Deze komt nooit tegen mijn tanden aan, op een keer of 4 na dan dat ik op het balletje beet.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:23 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat is volgens mij ook een beetje afhankelijk van hoe en waar de tongpiercing precies zit.
Als het bandje (of hoe het ding ook mag heten) aan de onderkant van je tong vrij kort is kan de tongpiercing verder naar achteren worden gezet. Mijn tongpiercing kwam nooit in aanraking met mijn tanden tenzij ik hele rare bekken trok.![]()
Mijn piercing zit echt vrij ver naar achter, hij komt bijna nooit in contact met mijn tanden. Ik heb ook altijd een plastic staafje in, en bijt er niet op. Waarschijnlijk heb ik er daardoor dus ook geen last van.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:41 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Is het niet algemeen bekend dat het wél schadelijk is ?
Ja joh!quote:Op woensdag 19 september 2007 19:17 schreef ThomazZ87 het volgende:
hmmmmmmmmm goed idee om er miss wat plastic in te gooien![]()
Mijne zit ook redelijk ver naar achter, precies goed eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:52 schreef _Surface het volgende:
[..]
Mijn piercing zit echt vrij ver naar achter, hij komt bijna nooit in contact met mijn tanden. Ik heb ook altijd een plastic staafje in, en bijt er niet op. Waarschijnlijk heb ik er daardoor dus ook geen last van.
quote:Op donderdag 20 september 2007 22:11 schreef Rosbief het volgende:
Wat is de toegevoegde waarde van een piercing?
Die van mij ook,ik had ook geen last van mijn piercing maar mijn tanden wel.Ik denk dat de een er gewoon wat gevoeliger voor is dan de ander. Wat maakt een plastic staafje trouwens uit,ik denk dat een plastic bolletje belangrijker is.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:52 schreef _Surface het volgende:
[..]
Mijn piercing zit echt vrij ver naar achter, hij komt bijna nooit in contact met mijn tanden. Ik heb ook altijd een plastic staafje in, en bijt er niet op. Waarschijnlijk heb ik er daardoor dus ook geen last van.
Dat bedoelde ik dusquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:50 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Die van mij ook,ik had ook geen last van mijn piercing maar mijn tanden wel.Ik denk dat de een er gewoon wat gevoeliger voor is dan de ander. Wat maakt een plastic staafje trouwens uit,ik denk dat een plastic bolletje belangrijker is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |