Als het een speciale uitgave is, kan het wel heel logisch zijn.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:08 schreef Metro2005 het volgende:
IKlacht: nummers die je leuk vindt die alleen op speciale uitgavecd's staan die idioot duur zijn.
Therion, als ze het al bij de FRS hebben zijn het de albums die ik al hebquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:09 schreef Ferdie88 het volgende:
Welke artiest? Ik koop ze meestal bij de FRS, 3 voor 25
Omdat een mp3 kut klinkt, zeker met deze muzieksoort hoor je best goed verschil tussen origineel en een mp3.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:10 schreef je_oma het volgende:
Waarom cd kopen als je het nummer al gedownload heb![]()
Die heeft ze nietquote:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:13 schreef Slappy het volgende:
Mensen die zeuren over cd prijzenterwijl het alleen maar goedkoper is geworden
Cd's waren vroeger 10 jaar geleden 45 gulden
Mee eens!quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:11 schreef nozem het volgende:
Ik koop vrijwel alle cd's voor 7.99
Kroese..
Jawel, heb het er zeker wel voor over maar ik vind het in verhouding met bv dvd's echt achterlijk duur.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:20 schreef B.. het volgende:
Voor een goede cd heb je dat er toch voor over? als het 21 goede nummers zijn....![]()
CD's van tegenwoordig zijn helemaal vernaggeld en kut sinds die tering afmonteerders met de volume hebben zitten kloten. De hele dynamic range is er uitgesloopt iets wat een concert en live muziek juist zo vet maakt.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:12 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Therion, als ze het al bij de FRS hebben zijn het de albums die ik al heb
[..]
Omdat een mp3 kut klinkt, zeker met deze muzieksoort hoor je best goed verschil tussen origineel en een mp3.
Ja, klopt..quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:22 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Jawel, heb het er zeker wel voor over maar ik vind het in verhouding met bv dvd's echt achterlijk duur.
Tis dat ik geluidskwaliteit ook erg belangrijk vind anders kocht ik nooit meer cd's.
Om de artiest te steunen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:10 schreef je_oma het volgende:
Waarom cd kopen als je het nummer al gedownload heb![]()
Ik weet hetquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:24 schreef Noway666 het volgende:
[..]
CD's van tegenwoordig zijn helemaal vernaggeld en kut sinds die tering afmonteerders met de volume hebben zitten kloten. De hele dynamic range is er uitgesloopt iets wat een concert en live muziek juist zo vet maakt.
Dit heeft ook effect op de mp3's die je kunt downloaden want je raad het al, daarvoor wordt de vernaggelde cd als bron gebruikt.
Dynamic range artikel
Maarja wat wordt er tegenwoordig nog voor "leuke" muziek in de schappen gezet ? Het is allemaal jantje shit of andere kampersplaten.
Kvind die games van tegenwoordig anders het geld ook niet waardquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:37 schreef Biogarde het volgende:
Da's het enige (met alle respect) wat ik niet koop.
Games en software wil ik kopen, en koop het dan ook met regelmaat, maar voor muziek en films kunnen ze aan het gas![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:47 schreef je_oma het volgende:
[..]
Kvind die games van tegenwoordig anders het geld ook niet waard![]()
Loop eens binnen bij een Plato of Velvet. IK heb daar zelf ook e.e.a. van Therion gekocht.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:12 schreef Metro2005 het volgende:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:03 schreef Biogarde het volgende:
Heil vogeltjesdans.
Al zal Blu-ray het afleggen tegen HD-DVD.
quote:
In grote lijnen met je betoog eens alleen dat van die dvd's vind ik niet helemaal kloppen. DVD's zijn zeer regelmatig in de aanbieding en koop je voor tussen de 7 en 9 euro films die nog geen jaar uit zijn.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hetzelfde zagen we gebeuren met de videobanden. Ook hier moest en zou de entertainmentindustrie de DVD op de markt brengen. Er was niet echt behoefte aan, het was duur, er moest weer nieuwe apparatuur gekocht worden, maar de DVD moest en zou er komen. Weer dat gelul over aanloopkosten, en ziedaar, in een tijdsbestek van enkele jaren is alles vervangen door een DVD die minimaal 40,- kost.
Dat vind ik ook het enige vette spel van het jaar, maar die heb ik dus ook al gedownloadquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:48 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Bij toeval Bioshock onlangs. Die vond ik z'n geld wel waard.
De muziekindustrie is van oudsher al een branche voor graaiers, is niks nieuws aan.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dat heeft niets te maken met aanloopkosten, inflatie of ander gelul. Het heeft te maken met gegraai van de muziekindustrie. Want waarom zou je een euro winst maken als dat er ook tien kunnen zijn?
kijk bij de large of displeasedquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:12 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
[..]
Omdat een mp3 kut klinkt, zeker met deze muzieksoort hoor je best goed verschil tussen origineel en een mp3.
quote:Op woensdag 19 september 2007 08:52 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
super die is het inderdaad
Is dat een beetje betrouwbare shop?
Omrekenen naar guldens...quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:08 schreef Metro2005 het volgende:
66 guldens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |