Zo ver kwam ik ook alquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:46 schreef MPG het volgende:
[..]
iets met belasting, verder snap ik er geen kont van
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik zou het niet weten. ze deed wel heel aardig ?
Niets mis mee toch?quote:Die wilt neuken
Staat al een tijdje droog, en denkt nu bij jou ff makkelijk te scoren![]()
Dat een vrouw die alleen huishouden doet en de kinderen verzorgd bijdraagt in de belastingvrije voet van haar werkende man of zoiets.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:41 schreef crossover het volgende:
Afschaffen overdraagbaarheid algemene heffingskorting (‘aanrechtsubsidie’)
Wat houdt dit in?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat een vrouw die alleen huishouden doet en de kinderen verzorgd bijdraagt in de belastingvrije voet van haar werkende man of zoiets.
quote:
Belastingvrije voet?quote:
Ik ben vrijgezel dus ik heb maar 1 voet.quote:
Zou wel eens kunnen ja. Dat je als man van een niet-betaald-werk-verrichtende vrouw een 2x zo groot bedrag belastingvrij mag verdienenquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat een vrouw die alleen huishouden doet en de kinderen verzorgd bijdraagt in de belastingvrije voet van haar werkende man of zoiets.
Nou idd! Ik ging het net zeggenquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:35 schreef crossover het volgende:ik ga ook zo.
Wat een kuttopics in GC
quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nou idd! Ik ging het net zeggen
Joequote:Op dinsdag 18 september 2007 23:24 schreef crossover het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook weer wat te doen
Ik ga naar bed
Collegaquote:
MuckMuckMuckieMUckieMuckMuckMuckiequote:
haiquote:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:39 schreef MPG het volgende:
[..]
MuckMuckMuckieMUckieMuckMuckMuckie [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ben ook liefquote:
Ja hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |