quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:28 schreef covie het volgende:
Volgens mij zit mijn vriend stiekem te roken in de schuur.
We zijn eergisteren gestopt en normaal houd ie het nog niet eens 3 uur vol om geen sigaret te roken en nu zegt ie dat hij nog niks gerookt heeft.
Ik geloof het gewoon niet![]()
wtf?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:32 schreef Houniet het volgende:
ja me ex praat na een jaar tegen me ?
Ja maar ik rookte ook veel minder. Maar ik krijg het over een week wel moeilijk denk ik.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij ruik je het anders zo aan hem
Hou jij het wel vol?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:32 schreef Houniet het volgende:
ja me ex praat na een jaar tegen me ?
hm ik weet het nietquote:
Hmm.. Wel volhouden dan he. Je kunt best zonder die sigarettenquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:34 schreef covie het volgende:
[..]
Ja maar ik rookte ook veel minder. Maar ik krijg het over een week wel moeilijk denk ik.
Ik heb op moment meer moeite om tijdens mijn werk niet even hier te kijkendan om niet te roken.
Maar bij deze baan kan dat gewoon niet.
Gaat ook lukkenquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmm.. Wel volhouden dan he. Je kunt best zonder die sigaretten[afbeelding]
Hoezo kun je tijdens je werk niet hier kijken? Te druk, of mag niet van je baas?
tref je het dan goed? ligt eraan hoeveel die zuiptquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:43 schreef covie het volgende:
Ja ja, mijn man heeft het maar goed met mij getroffen.
Hij krijgt mooi gratis kratten bier van mijn vader![]()
Mag ik ook gratis kratten van je vaderquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:43 schreef covie het volgende:
Ja ja, mijn man heeft het maar goed met mij getroffen.
Hij krijgt mooi gratis kratten bier van mijn vader![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Mag ik ook gratis kratten van je vader?
Nou hij krijgt ook niet ongelimiteerd bier heur.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
tref je het dan goed? ligt eraan hoeveel die zuipt
Weet niet, denk het nietquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Mag ik ook gratis kratten van je vader?
Dat de whisky goedkoper zou worden, maar ook dat zit er niet inquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:41 schreef Frutsel het volgende:
ach ja
sigaretten per pakje 25 cent duurder
krat bier 75 cent duurder
wat willen we nog meer?
Jammer. Dan maar bij de Hertog Jan solliciterenquote:
Is er al belasting op sex?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:47 schreef Frutsel het volgende:
Ah de Grolsch... elke dag rijd ik de langs![]()
nu nog een keihard drugsbeleid... en we zijn tevreej
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |