Het is was een yvonne van nowlivequote:Op dinsdag 18 september 2007 20:42 schreef lillkiss het volgende:
was dat een kaart van jou yvonne?
Ja graag..des te eerder heb ik een stijltang bij elkaarquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Moet ik zeker vanaf nu dukaten voor je gaan sparen?
Ja, maar wel allebei een sanctie hoor, Huub mag weer een tonnetje inleveren en Brian krijgt voor straf 150 cp'squote:Op dinsdag 18 september 2007 20:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Huub zal het wel uitgelokt hebben! KUT FEBO![]()
Amanda krijgt een kaart over mooie stoere sex die ze hebben op een kaart met een zeemeermintekening.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:38 schreef chufi het volgende:
horen we de rest wel eens dat ze echt leuke post hebben ?
Maar hoezo denk je dat Brian in dat scenario als eerste weg is na Huub en Lieke?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:34 schreef akveor het volgende:
Amanda is binnen 2 minuten over de zeik te krijgen.... Jaap weet dat en daarom tolereert hij haar. Jaap weet duidelijk niet Huub en Lieke op een intelligente wijze weg te krijgen dus in mijn ogen is ie degene die het minst verdient om te winnen.
Gisterochtend was ook heel erg leuk.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:43 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik heb genoten van het bezoek van Eric, dat vond ik prachtige streams, vol humor, normale gesprekken en fijne steekjes onder water...........zucht..........
Nee hoorquote:
mag het dan een boete van een ton zijn.?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neenee, is geen mildheid. Ik vind Brian een enorme lul. Maar ik probeer af en toe wel objectief naar de beelden te kijken en nu heb ik ff zo'n momentje.
Nogmaals: het is niet volgens de regels, dus een sanctie is op z'n plaats. Maar reden voor een exit? Niet imho.
volgens mij zei hij na de brief Fok! de gekstequote:Op dinsdag 18 september 2007 20:44 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Het is was een yvonne van nowlive
quote:
Is je tang nu al kapot ??? Lieke dacht trouwens dat Nick en Simon Toppertje zongen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:44 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja graag..des te eerder heb ik een stijltang bij elkaar![]()
van acsee? o.i.d.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:46 schreef lillkiss het volgende:
[..]
volgens mij zei hij na de brief Fok! de gekste
Hij liep er opzettelijk tegen aan. En dat mag niet.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:47 schreef VlaDje het volgende:
Jezus dat was toch geen kopstoot
Dat was een kleine botsing
Kijk nog een keer goed, na zijn Stichting AAP act .quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:46 schreef Py het volgende:
[..]
Brian probeert volgens mij zelfs aan te tonen dat Huub het contact opzoekt. Hij heeft het er eerst over en dan zegt hij ' kijk, kijk' terwijl hij met zijn hoofd naar voren begint te lopen.
Het is overduidelijk niet zo dat Huub dit niet zag aankomen en geen kant opkon no way![]()
Wat een kinderlijk programma dan,quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:48 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Hij liep er opzettelijk tegen aan. En dat mag niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |