Heb je Bwian niet horen schreeuwen nadat hij de kopstoot gaf. Dat klonk echt niet speels hoor..quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, daar zie ik de lol ook van in. Hier ook niet van, maar ik zie hier ook geen op verwonding gerichte harde agressie in. Brian was 'speels' aan het 'bokken'. Vindt ie leuk.
als ik dan aan jaap en Dennix denk, moet ik er nog wel om lachenquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:26 schreef yvonne het volgende:
Ik moet met Dennis en Jaap altijd denken aan die muis en olifant die samen op een houten brug lopen.
Zegt de muis tegen de olifant:
Wat stampen we lekker hè?
:[
Ok, toen ik 4 was moest ik hier om lachen.
Amanda is binnen 2 minuten over de zeik te krijgen.... Jaap weet dat en daarom tolereert hij haar. Jaap weet duidelijk niet Huub en Lieke op een intelligente wijze weg te krijgen dus in mijn ogen is ie degene die het minst verdient om te winnen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat? Met Amanda in zijn kielzog?
Ik krijg al kiespijn als ik eraan denk.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kreeg meteen een angstgedachte in de vorm van een Amanda wekker.
'OPSTAAN JONGUH! STERRUF ANDERS, ECHT! JE BENT LELIJK EN JE STINKT!'
![]()
[..]
Met sluimerfunctie![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
[..]
Met sluimerfunctie![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:31 schreef beequeen het volgende:
Schat, de mildheid richting Brian slaat toe, tijd voor je lange weekend, nog 2 dagen je kan het.![]()
Dus WAKKER WORDEN.quote:
Dan heb ik liever een Huubwekker: Begin de dag met een dansje...quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
[..]
Met sluimerfunctie![]()
Ik hoop dat de afdeling inkoop van Blokker meeleest....quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
[..]
Met sluimerfunctie![]()
Moet ik zeker vanaf nu dukaten voor je gaan sparen?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:36 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik hoop dat de afdeling inkoop van Blokker meeleest....![]()
Haha zwakkeling!!!quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:36 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik hoop dat de afdeling inkoop van Blokker meeleest....![]()
Huub zal het wel uitgelokt hebben! KUT FEBOquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:39 schreef Nomrc2 het volgende:
zowat op alle fora laten de streamers weten dat brian een kopstoot heeft uitgedeeld
is ook duidelijk te zien op een filmpje
maar febo
jullie hebben gelijk
der is niks aan het handje
Ik weet het, ijdele hoop, maar er moet toch eens een ommekeer komen als je Ome Fons moet geloven of is hij net als Wouter Bos, gebakken lucht en een windvaan?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:36 schreef Copycat het volgende:
. Maar reden voor een exit? Niet imho.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Haha zwakkeling!!!![]()
toch weer streams genomen?
Volgens mij moet jij langs Pearlquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:40 schreef Py het volgende:
Net het filmpje van de kopstoot bekeken. Het is overduidelijk dat Brian met zijn hoofd naar voren begint te lopen richting een plek waar Huub niet staat. Huub gaat ervoor staan en Brian botst tegen Huub op. En vervolgens probeert Huub Brian te tikken in zijn gezicht. Brian ontwijkt de tikken (stom want dan had Huub hem zeker geraakt). Daarna Huub triomfantelijk ' dat was een kopstoot' .
Wordt geen exit.
ik snap hem ook als schaker nietquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Amanda is binnen 2 minuten over de zeik te krijgen.... Jaap weet dat en daarom tolereert hij haar. Jaap weet duidelijk niet Huub en Lieke op een intelligente wijze weg te krijgen dus in mijn ogen is ie degene die het minst verdient om te winnen.
omg.. dit moet toch een grap zijn.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:40 schreef Py het volgende:
Net het filmpje van de kopstoot bekeken. Het is overduidelijk dat Brian met zijn hoofd naar voren begint te lopen richting een plek waar Huub niet staat. Huub gaat ervoor staan en Brian botst tegen Huub op. En vervolgens probeert Huub Brian te tikken in zijn gezicht. Brian ontwijkt de tikken (stom want dan had Huub hem zeker geraakt). Daarna Huub triomfantelijk ' dat was een kopstoot' .
Wordt geen exit.
Ik heb genoten van het bezoek van Eric, dat vond ik prachtige streams, vol humor, normale gesprekken en fijne steekjes onder water...........zucht..........quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:28 schreef akveor het volgende:
Brian zou zich eens moeten realiseren dfat hij de volgende is als het wegpesten van Huub en Lieke lukt. Verder walg ik steeds meer van dit programma. Het is gewoon te schandalig voor woorden dat Jaap geen discussies toelaat. En die febo? Ik kots van jullie stelletje klootzakken....
Mooie streammomenten zijn gewoon zeldzaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |