quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:22 schreef nietzman het volgende:
Je taalgebruik past niet bij je hoofd, TS.
Was op uitnodiging van, en niet op eigen initiatief.quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:24 schreef --- het volgende:
En wie komt er ooit nog bij het pannenkoekenhuis... lutser
alleen bejaarden
heul geen slotjequote:Op zaterdag 22 september 2007 14:38 schreef Mr-Coffee het volgende:
Slotje please.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:37 schreef Buschetta het volgende:
[afbeelding]
Met zo'n kop heeft TS nog geluk dat hij niet gruwelijk hard geschept is en het nog kan navertellen....
TS gaat nog veel van dit soort dingen in z'n leven meemaken.....
TS is zelf ook vmbo-erquote:Op woensdag 19 september 2007 19:18 schreef ukga het volgende:
[..]
Haha Lol
[..]
hahaha LOL gpwned door een vmbo-er met een grootrijbewijs![]()
![]()
![]()
HIJ LIJKT OP HERMANquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:37 schreef Buschetta het volgende:
[afbeelding]
Met zo'n kop heeft TS nog geluk dat hij niet gruwelijk hard geschept is en het nog kan navertellen....
Hij zag je dus gewoon ECHT aan voor Herman Berghuisquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:37 schreef Buschetta het volgende:
[afbeelding]
Neen lutser, lees gewoon de bordjesquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:32 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Buschauffeurs.
Laatst reed ik in de bus naar huis. Ik zat helemaal vooraan. Druk op de stopknop en loop naar de voordeur om uit te stappen. Sta ik daar een paar seconden terwijl die chauffer me daar ziet staan. Ik draai me om en vraag of ik er uit mag.
"Achter uitstappen" Flikker een eind op, lul. Er was niemand die in wou stappen, dan mag ik er godverdomme toch wel uit bij de dichtstbijzijnde deur?!
maar jij bent dan ook veel stoerder dan TSquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:13 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik had een taxi aangehouden, was hem gevolgd, waarna ik fijn alle ruiten van de bus in elkaar had geslagen, terwijl ik alle banden lek prik
Ben je gek? Weet je hoeveel oude lijken er in de bus stappen? Als je daarop gaat wachten komt de bus straks te laat bij jouw of mijn halte aan.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:33 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Of van die chauffeurs die gewoon van de halte wegrijden terwijl een oud vrouwtje nog in het gangpad loopt op zoek naar een zitplek. Ze vloog direct een paar meter naa voren. Ontslaan dat soort gasten.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:12 schreef Mr-Coffee het volgende:
Stond ik vanmiddag bij de bushalte
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |