quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:12 schreef Mr-Coffee het volgende:
Komt die bus met een vrij hendig sjieke snelheid aangeslipt, steek ik m,n hand uit.
Steekt die baklul z,n middelvinger op en rijd gewoon keihard door.![]()
![]()
Nee....melk en suiker.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:15 schreef postmortum het volgende:
ben je een zwarte koffie?
quote:Steekt die baklul z,n middelvinger op en rijd gewoon keihard door.
Was bus 55 en het was 15-25.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:16 schreef Aibmi het volgende:
Als je weet welke buslijn het was, en de tijd, dan kun je toch gewoon een klacht sturen? Zij weten echt wel welke bus dat was en welke chaffeur er in reed.
Ik kon er anders niet om lachen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
HAHAHHAHAHAHAHA
als ze dat bij mij zouden doen zou ik ook fucking boos geweest zijn maar dit is wel uberdroog![]()
Als ik dat voor me zag gebeuren kwam ik niet meer bijquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
HAHAHHAHAHAHAHA
als ze dat bij mij zouden doen zou ik ook fucking boos geweest zijn maar dit is wel uberdroog![]()
Een middelvinger ook nog hequote:Op dinsdag 18 september 2007 18:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als ik dat voor me zag gebeuren kwam ik niet meer bij.
Hey,quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:12 schreef Mr-Coffee het volgende:
(lijn 56)
Ik woon in Vlaardingen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:28 schreef snorfiets het volgende:
[..]
Hey,
Hier in Roelofarendsveen hebben we ook een lijn 56![]()
En er is ook een kermis aan de gang![]()
![]()
xxx
Dit is dus niet uit den duim gezogen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:28 schreef MeneerMuis het volgende:
Wat mij opvalt is dat 90% van de topics in KLB gewoon uit de duim gezogen zijn, en totaal niet grappig meer zijn![]()
Slotje dus
daar zou ik niet heengaan met mijn stadsbusquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |