quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:12 schreef Mr-Coffee het volgende:
Komt die bus met een vrij hendig sjieke snelheid aangeslipt, steek ik m,n hand uit.
Steekt die baklul z,n middelvinger op en rijd gewoon keihard door.![]()
![]()
Nee....melk en suiker.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:15 schreef postmortum het volgende:
ben je een zwarte koffie?
quote:Steekt die baklul z,n middelvinger op en rijd gewoon keihard door.
Was bus 55 en het was 15-25.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:16 schreef Aibmi het volgende:
Als je weet welke buslijn het was, en de tijd, dan kun je toch gewoon een klacht sturen? Zij weten echt wel welke bus dat was en welke chaffeur er in reed.
Ik kon er anders niet om lachen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
HAHAHHAHAHAHAHA
als ze dat bij mij zouden doen zou ik ook fucking boos geweest zijn maar dit is wel uberdroog![]()
Als ik dat voor me zag gebeuren kwam ik niet meer bijquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
HAHAHHAHAHAHAHA
als ze dat bij mij zouden doen zou ik ook fucking boos geweest zijn maar dit is wel uberdroog![]()
Een middelvinger ook nog hequote:Op dinsdag 18 september 2007 18:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als ik dat voor me zag gebeuren kwam ik niet meer bij.
Hey,quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:12 schreef Mr-Coffee het volgende:
(lijn 56)
Ik woon in Vlaardingen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:28 schreef snorfiets het volgende:
[..]
Hey,
Hier in Roelofarendsveen hebben we ook een lijn 56![]()
En er is ook een kermis aan de gang![]()
![]()
xxx
Dit is dus niet uit den duim gezogen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:28 schreef MeneerMuis het volgende:
Wat mij opvalt is dat 90% van de topics in KLB gewoon uit de duim gezogen zijn, en totaal niet grappig meer zijn![]()
Slotje dus
daar zou ik niet heengaan met mijn stadsbusquote:
Wat is knoeste arbeidquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:12 schreef Mr-Coffee het volgende:
Stond ik vanmiddag bij de bushalte, om huiswaarts te keren na een dag knoeste arbeid.
Komt die bus met een vrij hendig sjieke snelheid aangeslipt, steek ik m,n hand uit.
![]()
Ik denk wtf is dit voor homofiele shizzle, kon het nummer van de bus niet meer achterhalen anders was er nu een klacht bij de RET gedeponeerd.
RET.![]()
Chauffeurs met een attitude.![]()
Nou moest ik dus met de tram helemaal door Schiedam heen en de andere bus (lijn 56) pakken richting mijn o zo geliefde Vlaardingen, wat dus ruim een minuut of 20 langer duurde, terwijl ik met de 55 (de bus die deze actie bij mij pleegde)er een heel stuk korter over doe.
Dus door die homo met z,n arrogante middelvinger (volgende keer zaag ik deze er af) miste ik niet alleen de bus (55) maar dus ook een directe verbinding huiswaarts. (op een paar haltetjes met de 56 na dan, want ook met de 55 moet ik nog ff overstappen, maar dat duurt niet zo fakking lang als vanmiddag)
Zet er *HIER* een punt achterquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:09 schreef Samson het volgende:
Die buschauffeur mag je gewoon niet. Punt.
Als ik zo die foto van de TS zie dan denk ik niet dat dat zo snel zal gebeurenquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
De volgende keer dat je instapt kijk je hem aan en zeg je dreigend: "Hee jong... wat was dat voor gezeik gisteren?" terwijl je hem bij zijn kraag pakt.
Stond ik vanmiddag bij de bushalte, om huiswaarts te keren na een dag knoeste arbeid.
![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:28 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Zet er *HIER* een punt achter
Haha Lolquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:12 schreef Mr-Coffee het volgende:
knoeste arbeid.
hahaha LOL gpwned door een vmbo-er met een grootrijbewijsquote:Steekt die baklul z,n middelvinger op en rijd gewoon keihard door.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:22 schreef nietzman het volgende:
Je taalgebruik past niet bij je hoofd, TS.
Was op uitnodiging van, en niet op eigen initiatief.quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:24 schreef --- het volgende:
En wie komt er ooit nog bij het pannenkoekenhuis... lutser
alleen bejaarden
heul geen slotjequote:Op zaterdag 22 september 2007 14:38 schreef Mr-Coffee het volgende:
Slotje please.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:37 schreef Buschetta het volgende:
[afbeelding]
Met zo'n kop heeft TS nog geluk dat hij niet gruwelijk hard geschept is en het nog kan navertellen....
TS gaat nog veel van dit soort dingen in z'n leven meemaken.....
TS is zelf ook vmbo-erquote:Op woensdag 19 september 2007 19:18 schreef ukga het volgende:
[..]
Haha Lol
[..]
hahaha LOL gpwned door een vmbo-er met een grootrijbewijs![]()
![]()
![]()
HIJ LIJKT OP HERMANquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:37 schreef Buschetta het volgende:
[afbeelding]
Met zo'n kop heeft TS nog geluk dat hij niet gruwelijk hard geschept is en het nog kan navertellen....
Hij zag je dus gewoon ECHT aan voor Herman Berghuisquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:37 schreef Buschetta het volgende:
[afbeelding]
Neen lutser, lees gewoon de bordjesquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:32 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Buschauffeurs.
Laatst reed ik in de bus naar huis. Ik zat helemaal vooraan. Druk op de stopknop en loop naar de voordeur om uit te stappen. Sta ik daar een paar seconden terwijl die chauffer me daar ziet staan. Ik draai me om en vraag of ik er uit mag.
"Achter uitstappen" Flikker een eind op, lul. Er was niemand die in wou stappen, dan mag ik er godverdomme toch wel uit bij de dichtstbijzijnde deur?!
maar jij bent dan ook veel stoerder dan TSquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:13 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik had een taxi aangehouden, was hem gevolgd, waarna ik fijn alle ruiten van de bus in elkaar had geslagen, terwijl ik alle banden lek prik
Ben je gek? Weet je hoeveel oude lijken er in de bus stappen? Als je daarop gaat wachten komt de bus straks te laat bij jouw of mijn halte aan.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:33 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Of van die chauffeurs die gewoon van de halte wegrijden terwijl een oud vrouwtje nog in het gangpad loopt op zoek naar een zitplek. Ze vloog direct een paar meter naa voren. Ontslaan dat soort gasten.
Stond ik vanmiddag bij de bushalte
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |