Wel opvallend dat je de SP al heb uitgespeeld.quote:Op zondag 23 september 2007 22:08 schreef Morthill het volgende:
[..]
Opvallend hoge cijfers voor een game zonder een echt indrukwekkende SP beleving
eens. Zoals eerder gezegd vind ik de SP niet geweldig, maar ik heb ook pas 3 levels gespeelt. Tot nu toe niks nieuws onder de zon...quote:Op zondag 23 september 2007 22:08 schreef Morthill het volgende:
[..]
Opvallend hoge cijfers voor een game zonder een echt indrukwekkende SP beleving
Waar heb je dat spel gehaald dan?quote:Op maandag 24 september 2007 08:23 schreef Retarded het volgende:
[..]
eens. Zoals eerder gezegd vind ik de SP niet geweldig, maar ik heb ook pas 3 levels gespeelt. Tot nu toe niks nieuws onder de zon...
Unlike some other games..quote:Op maandag 24 september 2007 04:00 schreef piet_pelle het volgende:
Oke dus de hype wordt wel waargemaakt..
ik heb hem niet gekochtquote:Op maandag 24 september 2007 08:26 schreef bigore het volgende:
[..]
Waar heb je dat spel gehaald dan?
Das wel relaxtquote:Op maandag 24 september 2007 08:36 schreef Retarded het volgende:
[..]
ik heb mijn exemplaar geleend op m'n werk. Mooi he, die secundaire arbeidsvoorwaarden
anders lees je bovenstaande discussie, dat gewhine van mensen hierquote:Op maandag 24 september 2007 08:13 schreef bigore het volgende:
[..]
Wel opvallend dat je de SP al heb uitgespeeld.
Edge geeft geen 10 voor vervolgen, behalve als het om Mario gaat. Ik verwacht een 8 of 9.quote:Op maandag 24 september 2007 09:01 schreef SilverGun het volgende:
Vandaag is de EDGE score waarschijnlijk ook bekend, ben benieuwd.
Wel waar, Half-Life 2.quote:Edge geeft geen 10 voor vervolgen
Ik doelde meer op het feit dat Halo 3 niet uit is in Nederland en dat je dus al een oordeel hebt over de SP terwijl je die nog niet uitgespeeld kan hebben. maar goed, het is wel mogelijk dat je het spel hebt, en dus al uitgespeeld kan hebben. Als dat het geval is, mag je mijn opmerking vergeten. Mocht je de SP nog niet gespeeld hebbenquote:Op maandag 24 september 2007 08:52 schreef Morthill het volgende:
[..]
anders lees je bovenstaande discussie, dat gewhine van mensen hier
Hoe kom je eraan?quote:Op maandag 24 september 2007 12:20 schreef Robhimself.2 het volgende:
Kep m! (Al sinds zaterdag)![]()
Grafisch vind ik m nogal tegenvallen eerlijk gezegd, niet lelijk...... Het lijkt of sommige levels er beter uitzien dan anderen.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |