Hoezo zou ik me moeten verplaatsen in die stinkende hippie die het opneemt voor zogenaamd zielige mensen in een detentiecentrum?quote:Op donderdag 20 september 2007 11:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik accepteer andere meningen, tot uiterst rechts aan toe. Ik accepteer alleen geen domme rukkers die weigeren zich te verplaatsen in een ander en stiekem een hard pielemuisje krijgen van een meisje dat in haar been wordt gebeten.
Ik haal geen dingen bij van 4 jaar geleden, dus kijk eens in de spiegel voor je iemand kinderachtig of dom noemt.quote:Tevens open ik geen topics in KLB over hoe mijn moeder me bier weigert te brengen.![]()
Zwaktebod.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:53 schreef Floripas het volgende:
Tevens open ik geen topics in KLB over hoe mijn moeder me bier weigert te brengen.![]()
Kun je mijn topic ook nog vinden over hoe je de kleur van je schijt kan veranderen? Ik kan hem niet meer vinden...quote:Op donderdag 20 september 2007 11:53 schreef Floripas het volgende:
Tevens open ik geen topics in KLB over hoe mijn moeder me bier weigert te brengen.![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 12:00 schreef beelz het volgende:
dat dat luie werkschuwe
quote:Aangezien werken voor arbeiders is werk ik niet. Je hebt namelijk werkpaarden en sierpaarden en ik ben een sierpaard
Kom, jij, een kloon die inhoudelijk post, wil je echt niet aan de kant van meneer de werkloze bierpunker die nog bij zijn moeder woont scharen.quote:
Als ik die werkloze bierpunker moet voorstellen die nog bij zijn moeder woont dan moet ik je toch teleurstellen... ik ben niet werkloos en woon niet bij mijn moeder. Wat een bierpunker is zou ik zo niet weten maar ik hou van punk en drink graag bier dus als jij mij een bierpunker wilt noemen, ga dan gerust je gang, mag ik jou dan homowaterdrinkendeboomknuffelaar noemen?quote:Op donderdag 20 september 2007 12:06 schreef Floripas het volgende:
[..]
Kom, jij, een kloon die inhoudelijk post, wil je echt niet aan de kant van meneer de werkloze bierpunker die nog bij zijn moeder woont scharen.
Ik ben een meisje; ik drink graag bier; ik geef vrij weinig om het milieu; ik mag soms zelfs graag naar punk luisteren.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:09 schreef beelz het volgende:
[..]
Als ik die werkloze bierpunker moet voorstellen die nog bij zijn moeder woont dan moet ik je toch teleurstellen... ik ben niet werkloos en woon niet bij mijn moeder. Wat een bierpunker is zou ik zo niet weten maar ik hou van punk en drink graag bier dus als jij mij een bierpunker wilt noemen, ga dan gerust je gang, mag ik jou dan homowaterdrinkendeboomknuffelaar noemen?
wat heeft dat er nou mee te maken?quote:Op donderdag 20 september 2007 12:11 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ben een meisje; ik drink graag bier; ik geef vrij weinig om het milieu; ik mag soms zelfs graag naar punk luisteren.
En ik wil al niet met je geassocieerd worden.![]()
Je hebt het tegen floripasquote:Op donderdag 20 september 2007 12:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat heeft dat er nou mee te maken?
zwaktebodquote:Op donderdag 20 september 2007 12:13 schreef beelz het volgende:
[..]
Je hebt het tegen floripasDenk je nou echt dat daar logica inzit?
Dat ge-homo de hele tijd, vandaar.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
Niets.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:12 schreef zoalshetis het volgende:
Met zoalshetis heb ik héél aardige debatten gehad, anders.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:13 schreef beelz het volgende:
[..]
Je hebt het tegen floripasDenk je nou echt dat daar logica inzit?
Yep, en dan kun je om de parkeerplaatsen feestelijk te openen een tiental hippies tegen een tiental politiehonden laten schreeuwen om te kijken wie het eerst breektquote:Op donderdag 20 september 2007 12:13 schreef gronk het volgende:
Milieu, da's toch dat spul waar je prima parkeerplaatsen van kan maken?
Wannabe wat precies?quote:Op donderdag 20 september 2007 12:14 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Niets.
Dat bedoelde ik met 'interessant-doenerige-wannabe'.
homo is een afkorting van homoseksueel en dus ook geldend voor vrouwen ( meisjesquote:Op donderdag 20 september 2007 12:14 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat ge-homo de hele tijd, vandaar.
En eten.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:13 schreef gronk het volgende:
Milieu, da's toch dat spul waar je prima parkeerplaatsen van kan maken?
De lesbiennes die ik heb ontmoet hebben zichzelf nog nooit aangeduid als "homo".quote:Op donderdag 20 september 2007 12:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
homo is een afkorting van homoseksueel en dus ook geldend voor vrouwen ( meisjes)
lees mijn vervolg, wat ik later toevoegde.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:16 schreef Floripas het volgende:
[..]
De lesbiennes die ik heb ontmoet hebben zichzelf nog nooit aangeduid als "homo".
Ah, dank.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lees mijn vervolg, wat ik later toevoegde.
Ge-homo de hele tijdquote:Op donderdag 20 september 2007 12:14 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat ge-homo de hele tijd, vandaar.
Maar ze zijn het welquote:Op donderdag 20 september 2007 12:16 schreef Floripas het volgende:
[..]
De lesbiennes die ik heb ontmoet hebben zichzelf nog nooit aangeduid als "homo".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |