Iets over films, interne en externe markten.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan is het zinloos om te vragen waar het over ging![]()
Dat bedoel ik... Ik mis hier het breed aangekondigde bezuinigingsaspect...quote:
Ahh joh, da's genoeg om te wetenquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:39 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Iets over films, interne en externe markten.
Maar verder.
Niet begin volgend jaar. Nu, met terugwerkende kracht vanaf april.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Even uitgaande van mijn eigen (basis)salaris... Waar werk jij dat je, zonder uiterzonderlijk te presteren, nu al weet dat jij er begin volgend jaar 8,5 procent bij krijgt?
Daar zijn alleen de mensen die nu op zoek zijn naar een nieuwe baan bij de overheid een beetje het slachtoffer van.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat bedoel ik... Ik mis hier het breed aangekondigde bezuinigingsaspect...
Ik snap dat ook nooit... het boeit me echt geen reet wat al die lui verdienen maar verkoop dan geen "bezuinigingsaspect" verhaal.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat bedoel ik... Ik mis hier het breed aangekondigde bezuinigingsaspect...
Niet om de vragen die ik nu behoor te beantwoorden ook daadwerkelijk te kunnen beantwoorden.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Ahh joh, da's genoeg om te weten![]()
Dat is wat anders dan nu al weten dat je, puur door aanwezig te zijn, 8,5% salarisverhoging krijgt...quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet begin volgend jaar. Nu, met terugwerkende kracht vanaf april.
Het is weer een prachtvoorbeeld van symptoombestrijding.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar zijn alleen de mensen die nu op zoek zijn naar een nieuwe baan bij de overheid een beetje het slachtoffer van.
Ahh, dat is even minder dan. Mijn vriendin moet ook allerlei artikelen lezen en vragen beantwoorden. Ze wordt een beetje gek van het engels geloof ik overalquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:42 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Niet om de vragen die ik nu behoor te beantwoorden ook daadwerkelijk te kunnen beantwoorden.
Aanzienlijk. Ik was alsnog niet ontevreden. Mijn salaris is tenslotte niet van dien aard dat dat onder de inflatie komt.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan nu al weten dat je, puur door aanwezig te zijn, 8,5% salarisverhoging krijgt...
Wellicht dat ik het idd beter zou begrijpen als dit artikel in het Nederlands was geschreven.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Ahh, dat is even minder dan. Mijn vriendin moet ook allerlei artikelen lezen en vragen beantwoorden. Ze wordt een beetje gek van het engels geloof ik overal
Dat is te kort door de bocht.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:42 schreef AirwiN het volgende:
puur door aanwezig te zijn, 8,5% salarisverhoging krijgt...
Nee joh, zo behoren wij, het plebs, over ambtenaren te praten. Jeweetz.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is te kort door de bocht.![]()
Ook op tactische momenten afwezig zijn dan?quote:
Een arbeidsjaar erbij is een trede erbij, tot een bepaald maximum. Een aantal arbeidsjaren kan leiden tot een schaalverhoging, ook tot een bepaald maximum. Geef toe dat er maar een beperkte prestatiecomponent aanwezig is in het geheel.quote:
Daar doe ik vier jaar over.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed voor jou, maar eigenlijk schandalig... Daar moet je in het bedrijfsleven stevig voor onderhandelen...
TD. Wat een taal! Van jou!quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:47 schreef TwistedDarling het volgende:
En kijken of ik de enige ben die er niet uit komt kan ook al niet omdat dat hoerige webCT er constant uit ligt.
There is some internal problem. Contact your Server Administrator.
Hoerrr.
*mopper*
Voor een deel wel, voor een deel niet. Een subschaal (of een trede) erbij is inderdaad min of meer standaard en daarnaast krijgen we komend jaar salarisverhoging. Voor een deel is het echter mijn eigen verdienste.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een arbeidsjaar erbij is een trede erbij, tot een bepaald maximum. Een aantal arbeidsjaren kan leiden tot een schaalverhoging, ook tot een bepaald maximum. Geef toe dat er maar een beperkte prestatiecomponent aanwezig is in het geheel.
Ik bedoel maar... En ik deel jouw ervaring vanuit de afgelopen jaren 'toen het allemaal wat minder ging'.quote:
Dit is niets!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |