Je was zeker in de war omdat ik ook zo'n schattig kontje heb...quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja. Ik bedoelde die andere Airwin..
Dat krijg je als je ouder wordt.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:04 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Q was gewoon wat in de war.
Gekke Q.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:04 schreef TwistedDarling het volgende:
Q was gewoon wat in de war.
Grolsch.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Grolsch is op de Hamsterbonus bij AH.
Ik wilde het niet zeggen....quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je was zeker in de war omdat ik ook zo'n schattig kontje heb...
Goh, geen internet meer op je werk doet écht rare dingen met je.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:05 schreef Q. het volgende:
Grolsch..
Ik heb geen bier in huis. Huuuu!.
Sowieso is het niet direct logisch om AirwiN te betitelen als schattig, lief en klein. Die eerste twee valt nog wel een boompje over op te zetten, maar klein?quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:03 schreef Kuukske het volgende:
Ik snap het niet meer. TD quotte míj toch?
Ja, ik ga ook even een bakkie Senseopleur maken. En dan kom ik terug met mijn tieten. Zonder bier.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:05 schreef TwistedDarling het volgende:
Zo. Bier en tieten dan maar.
Of koffie. Jaaa, ik ga even koffie maken.
En blonde manen en foezelige boezem?quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je was zeker in de war omdat ik ook zo'n schattig kontje heb...
Immer.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:06 schreef dawg het volgende:
Wat een liefde en slijmerij in dit topic.
Omdat jij het bent dan.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan kom ik terug met mijn tieten. Zonder bier.
Vergeleken met een mammoet ben ik klein en nietig...quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sowieso is het niet direct logisch om AirwiN te betitelen als schattig, lief en klein. Die eerste twee valt nog wel een boompje over op te zetten, maar klein?
En verdacht beweeglijk.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vergeleken met een mammoet ben ik klein en nietig...
Tijd voor zelfmoord.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Goh, geen internet meer op je werk doet écht rare dingen met je.
Gelieve een ander traject te pakken dan Amersfoort-Utrecht. Pak de trein naar Den Haag maar.quote:
Ik zat te denken aan Soestduinen. Hoe laat kom jij daar langs?quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gelieve een ander traject te pakken dan Amersfoort-Utrecht. Pak de trein naar Den Haag maar.
Jep. Me.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:07 schreef Litpho het volgende:
Omdat jij het bent dan.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gelieve een ander traject te pakken dan Amersfoort-Utrecht. Pak de trein naar Den Haag maar.
Nee hoor: daar hebben ze bier. Weet ik uit ervaring.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Q gaat zo te lezen naar groningen.
Als dat niet dodelijk is.![]()
Stopt de trein daar ook weer eens. Kwart over zeven zoiets.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan Soestduinen. Hoe laat kom jij daar langs?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee hoor: daar hebben ze bier. Weet ik uit ervaring.
En Logician. Want die is tof.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijne stopte daar pas ook: vastgelopen remmen. Stonk wel aardig.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Stopt de trein daar ook weer eens. Kwart over zeven zoiets.
Ik heb nog wel wat adresjes van voormalige scharrels...quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Is dat zo?quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:12 schreef Kuukske het volgende:
Q gaat naar die ene meet?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die ene?
Q gaat toch naar alle meets![]()
Duh! Ik heb al eeuwen geen Groningen-meeting overgeslagen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:12 schreef Kuukske het volgende:
Q gaat naar die ene meet?
Of meeting in het algemeen for that matter. Behalve de OUD-meeting van afgelopen zondag.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Duh! Ik heb al eeuwen geen Groningen-meeting overgeslagen.
Ja dat is waar. Hoewel hij bij de JD/Kuuk/Housewarming ende verkapte R&P meet gewoon aan de cola zat hoor.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:13 schreef Godlike02 het volgende:
Die ene?
Q gaat toch naar alle meets![]()
Ik woonde daar destijds letterlijk om de hoek. Kwam er niet voor niets zo ongeveer dagelijks. Naar Groningen zou dat een beetje ver zijn geweest.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is dat zo?.
Ik sta bij de rest van mijn statement.
Ik moest Twingo'en.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Hoewel hij bij de JD/Kuuk/Housewarming ende verkapte R&P meet gewoon aan de cola zat hoor.
En de Fotomeet waar AirwiN moest invallen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Of meeting in het algemeen for that matter. Behalve de OUD-meeting van afgelopen zondag.
Dat is waar.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:15 schreef Q. het volgende:
Ik moest Twingo'en.
Ik kan het woord cola niet meer lezen of horen, zonder aan Q z'n uitspraak van het woord cola te denken...quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Hoewel hij bij de JD/Kuuk/Housewarming ende verkapte R&P meet gewoon aan de cola zat hoor.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Of meeting in het algemeen for that matter. Behalve de OUD-meeting van afgelopen zondag.
Misschien was het sinas hoor, maar vertel?quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:16 schreef AirwiN het volgende:
Ik kan het woord cola niet meer lezen of horen, zonder aan Q z'n uitspraak van het woord cola te denken...![]()
TRU hielden toch Solse Gat meets? Zonder er in te flikkeren helaas.quote:
Hoooomooooo!quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan het woord cola niet meer lezen of horen, zonder aan Q z'n uitspraak van het woord cola te denken...![]()
Ik denk dan doorgaans: "Wat een mooi weer om bier te drinken. "quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:17 schreef Kuukske het volgende:
Hebben jullie wel eens zo'n moment; dat je naar buiten kijkt; de sluierbewolking zweeft voorbij, de maan is al gedeeltelijk belicht door de zon, de hemel is verder nog lichtblauw. En dat je dan precies de goede muziek luistert om je gemoedstoestand te beschrijven?
Klinkt dat dan net zo als cola?quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
TRU hielden toch Solse Gat meets? Zonder er in te flikkeren helaas.
Maar hoe zeg jij dat dan? "Cóla" "Cóóóó-La" "Co-Lá" ?quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:19 schreef Q. het volgende:
Echt, ik ben al twee en een half jaar weg uit het Ooooostn maar het blijft me achtervolgen. En ik ben geen eens een tukker!
Ik heb geprobeerd over het water te lopen waar jezus dat ook deed maar mij lukte het niet. Misschien moet ik meer oefenen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Al kunnen die gasten waarschijnlijk over water lopen.![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Maar hoe zeg jij dat dan? "Cóla" "Cóóóó-La" "Co-Lá" ?
Op zn Twents.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Maar hoe zeg jij dat dan? "Cóla" "Cóóóó-La" "Co-Lá" ?
Dank Air.quote:
Boeien. Dat beetje water onderin is niet voldoende om hun val te breken.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hadden we met dat laatste niet een handje moeten helpen?
Al kunnen die gasten waarschijnlijk over water lopen.![]()
Tijd voor een Cóóóó-Laoke meet!quote:
Met allemaal Tukkerse krakers?quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Boeien. Dat beetje water onderin is niet voldoende om hun val te breken.
Ja leuk. Waar, wanneer en hoelaat?quote:
Ik kan prima doorgaan voor kraker. Alleen niet voor Tukker.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:25 schreef Litpho het volgende:
Met allemaal Tukkerse krakers?
Q. leert het je welquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik kan prima doorgaan voor kraker. Alleen niet voor Tukker.
Tof. Ik was altijd al goed in talen.quote:
Je zal maar Disco heten met je achternaam.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:41 schreef TwistedDarling het volgende:
Discóóóó. Ook zoiets.
Je bedoelt FOK! neem ik aan?quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:45 schreef nixxx het volgende:
fokking trage ^^^%*&^%*msn
nee, das nog beter dan msn.. of het moet de kabel naar engeland zijn dat kan ook ..quote:
Wanneer komt ze naar Nederland dan? Zit ze daar tijdelijk? Enlighten me Niets.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:51 schreef nixxx het volgende:
nee, das nog beter dan msn.. of het moet de kabel naar engeland zijn dat kan ook ..
:Relaties.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:53 schreef nixxx het volgende:
heel snel! voor een paar daagjes en dan weer terug
en dan duurt het wat langer voor we elkaar weer zien
Uitgepat? Wat doet ze daar in vredesnaam?quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:53 schreef Litpho het volgende:
Ja, wanneer is ze uitgepat?
Jij gelukhebbert!quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:54 schreef Q. het volgende:
Oeh, stiekem had ik toch nog bier.
expatquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Uitgepat? Wat doet ze daar in vredesnaam?
Expat? Expeditie?quote:
Ik heb slechts HBO gedaan dus ik snap niet alles in één keerquote:
Expatriate. Forens met visie.quote:
Oh. En onder het genot van nostalgische muziek. Feescht!quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:56 schreef Q. het volgende:. Herfst.
. Er gaat niets boven in het halfdonker zitten, trillend van de kou, starend naar de regendruppels op het raam onder het genot van een zwaar biertje. Welk een gelukzalig gevoel.
.
expatriatequote:
Dat, maar dan met koffie en een strakblauwe hemel.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:56 schreef Q. het volgende:. Herfst.
. Er gaat niets boven in het halfdonker zitten, trillend van de kou, starend naar de regendruppels op het raam onder het genot van een zwaar biertje. Welk een gelukzalig gevoel.
.
in een mooi heuvelachtig stil parkquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat, maar dan met koffie en een strakblauwe hemel.
Nee! Herfst! Regen! Depressies!quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat, maar dan met koffie en een strakblauwe hemel.
Oké.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:57 schreef Litpho het volgende:
Expatriate. Forens met visie.
Oké.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:57 schreef nixxx het volgende:
expatriot
Zal ik het verder maar aan jou overlaten? Het is min of meer jouw tekst tenslotte.quote:
Ja!quote:
Dan wil ik nu warme chocomel met extra slagroom en een emmer om het in uit te kotsen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:57 schreef Q. het volgende:
Nee! Herfst! Regen! Depressies!
En Rum?quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan wil ik nu warme chocomel met extra slagroom en een emmer om het in uit te kotsen.
Welja. Dat maakt het kotsen wat warmer in de keel.quote:
*Knuffelt warm.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |