In de leer bij de meester.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat dat betreft heeft CL nu baat bij wat ze door jouw gestalk van haar heeft geleerd.![]()
Hoe ging het gesprek?quote:
Blijkbaar goed.quote:
Ga je netto verdienen wat je nu bruto verdient? Zo ja, dan heb je een leuke aanbieding liggen...quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:11 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Welnee, de aanbieding van het gesprek valt zojuist in de mailbox.
Zeg me dat de Sinterklaasartikelen nog niet in de winkels liggen.quote:
Dit gaat vast niet over het vuilnis van Twists buren.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:11 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Welnee, de aanbieding van het gesprek valt zojuist in de mailbox.
Al 2 weken.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:14 schreef Plato1980 het volgende:
Zeg me dat de Sinterklaasartikelen nog niet in de winkels liggen.
Al drie weken!quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als jij dat graag wil...quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja okequote:
Je hoorde wat de koningin net zei: we moeten het dak repareren als de zon schijnt, dus de koopkracht zal er amper op vooruit gaan.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga je netto verdienen wat je nu bruto verdient? Zo ja, dan heb je een leuke aanbieding liggen...
Over een maand zullen de kerstbomen wel al in de Bijenkorf staan.quote:
Ik krijg dan toch het gevoel dat, zodra het gaat regenen, we dan niet automatisch droog zitten...quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je hoorde wat de koningin net zei: we moeten het dak repareren als de zon schijnt, dus de koopkracht zal er amper op vooruit gaan.
Nee dan krijgen we weer eerst het zuur.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik krijg dan toch het gevoel dat, zodra het gaat regenen, we dan niet automatisch droog zitten...
Dat was in het verleden wel zo ?quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik krijg dan toch het gevoel dat, zodra het gaat regenen, we dan niet automatisch droog zitten...
Zure regen, om de metafoor even compleet te houden.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee dan krijgen we weer eerst het zuur.![]()
Ja, wat we nu krijgen is het zoet.. Politiek...quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee dan krijgen we weer eerst het zuur.![]()
Nee, maar toen werd er ook niet gedweept met het feit dat 'het dak gerepareerd moet worden als de zon schijnt'.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat was in het verleden wel zo ?
Dat is zo jaren tachtig.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zure regen, om de metafoor even compleet te houden.
Ik vermoed dat ze altijd het dak repareren als het droog is maar het nooit geroepen hebbenquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, maar toen werd er ook niet gedweept met het feit dat 'het dak gerepareerd moet worden als de zon schijnt'.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga je netto verdienen wat je nu bruto verdient? Zo ja, dan heb je een leuke aanbieding liggen...
Zo ver gaat mijn kennis niet, dus Plato, verbeter mij als het niet klopt... Volgens mij was de tendens om bij economische groei de burger mee te genieten en de ellende bij achteruitgang lekker te laten liggen voor de opvolgers.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze altijd het dak repareren als het droog is maar het nooit geroepen hebben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |