dat niet alleen...bedenk even dat de persoon met de luizen vast niet weken in zijn/haar kamertje heeft gezeten. die is naar de supermarkt geweest, heeft misschien in de bus gezeten, school, werk....etc.etc.quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:03 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Luizen weken in je haar laten is gewoon vies. Hoe je het ook bekijkt...
quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:47 schreef KaterPils het volgende:
Dreads zijn echt voor vieze linkse dierenactivisten enzo.
Vandaar dat de luizen zo van je houden.
scheer die smerige rotzooi dan af man viespeuk.quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:13 schreef Gutnre het volgende:
Ok, dan toch nog even:
We zijn er pas net achter gekomen dat er luizen zitten, maar de jeuk is er al wel heel lang, dus waarschijnlijk zitten ze er al langer.
Zal wel stinken, ranzig mannetjequote:Op dinsdag 18 september 2007 15:13 schreef Gutnre het volgende:
Ok, dan toch nog even:
We zijn er pas net achter gekomen dat er luizen zitten, maar de jeuk is er al wel heel lang, dus waarschijnlijk zitten ze er al langer.
uhuhquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:13 schreef Gutnre het volgende:
Ok, dan toch nog even:
ik heb 1 keer in mijn leven hoofdluis gehad. ik werd na 1 dag al gillend gek van de jeuk. op dat moment had ik een enorme bos krullen. ECHT WEL!! dat ik met een fijne luizenkam mezelf een mega afro heb gekamt!! (plus stinkende shampooquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:13 schreef Gutnre het volgende:
Ok, dan toch nog even:
Je praat de heletijd in de "we" vorm. Bedoel je daar: jezelf,de neten en de luizen mee?quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:18 schreef Gutnre het volgende:
Gruwelijke jeuk... Watjes...
Ja, pas nog in de krant, kammen, kammen, kammen en kammen, met een speciale kam, de neten kleven zich aan een haar vast, met wassen gaat dat niet weg.quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:06 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik bedenk me trouwens dat ze in het oudersforum vast wel een topic hebben over luizen en hoe je dat aan moet pakken. Misschien staan daar nog wel nuttige tips in?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:18 schreef Gutnre het volgende:
dat zeg ikquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, pas nog in de krant, kammen, kammen, kammen en kammen, met een speciale kam, de neten kleven zich aan een haar vast, met wassen gaat dat niet weg.
Sowieso TS, jij of degeen waar het over gaat is nu bezig e hele omgeving te besmetten
quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dat niet alleen...bedenk even dat de persoon met de luizen vast niet weken in zijn/haar kamertje heeft gezeten. die is naar de supermarkt geweest, heeft misschien in de bus gezeten, school, werk....etc.etc.
doe je goed TS beetje de halve natie besmetten met luizen
ja dat bedacht ik me ook alquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:23 schreef yvonne het volgende:
Sowieso TS, jij of degeen waar het over gaat is nu bezig e hele omgeving te besmetten
ja zal best , maar jij hebt Platjesquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:18 schreef Gutnre het volgende:
zou die daar beneden ook dreads hebben?quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:56 schreef milagro het volgende:
[..]
ja zal best , maar jij hebt Platjes![]()
iig de zusjes ervan
bij deze nominatie voor ranzigste topic '07quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
zou die daar beneden ook dreads hebben?
En in Nijmegen loopt nog wel meer draadharig tuig rond dat luizen een warm thuis kan verschaffen. Eigenlijk zijn die luizen gewoon de krakers van het dierenrijk!quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dat niet alleen...bedenk even dat de persoon met de luizen vast niet weken in zijn/haar kamertje heeft gezeten. die is naar de supermarkt geweest, heeft misschien in de bus gezeten, school, werk....etc.etc.
doe je goed TS beetje de halve natie besmetten met luizen
ah joh!! die blijven lekker goed in model enzo met al die restjes enzoquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:13 schreef LENUS het volgende:
[..]
bij deze nominatie voor ranzigste topic '07(DRIEWERF)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |