Volgens mij zitten er daar ook wel wat van tussen ja.quote:Op woensdag 19 september 2007 00:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ooh, geinig jah! het zag er wel bijzonder uit want op de cam leek het eerst of de tafel wat schommelde en ineens ging dat ding de lucht in. Best maf!
[..]
Van het oude jinglepakket?! zou wel weer eens de oude 3FM Activeradio jingles willen horen want die vond ik altijd wel kicken!
Hoi DaMook !![]()
* -Hans- gaat het laatste uur even boven checken... Tot volgende week Kevin en co en Fokkers tot morgen![]()
Ik moet er om 7 uur weer uit, dus laat ik Ekdom maar even quoten: "Ik zal kijken wat ik voor je kan doen!"quote:Op woensdag 19 september 2007 00:01 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hoi! blijven we nog een uurtje wakker? merci!
Geen idee, het was een random resultaat door te zoeken op 'girl guitar' op Google afbeeldingen.quote:Op woensdag 19 september 2007 00:09 schreef moveyourass-kevin het volgende:
wie is ut? (deze girl who plays guitar)
Ik ben er net dus dat uurtje gaat wel lukkenquote:Op woensdag 19 september 2007 00:01 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hoi! blijven we nog een uurtje wakker? merci!
Trustequote:Op woensdag 19 september 2007 00:25 schreef Sirolf het volgende:
Ik ga d'r met dit wakkerworden-liedje nu toch maar eens vandoor. Moet er iets na 7en weer uit.
Truste alvast!![]()
The Opposites, ja... Dom, lomp & famous. Briljant!quote:Op woensdag 19 september 2007 00:35 schreef DaMook het volgende:
Nederlandse rap, van wie weet ik niet, maar volgens mij van the opposits
.
Volgens mij verschillen we daarin een beetje heel erg van mening. Ik ga namelijk mee in de mening van DaMook. Dat nummer is écht heel ergquote:Op woensdag 19 september 2007 00:46 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
The Opposites, ja... Dom, lomp & famous. Briljant!
Is idd een f*cking K*T nummerquote:Op woensdag 19 september 2007 00:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij verschillen we daarin een beetje heel erg van mening. Ik ga namelijk mee in de mening van DaMook.![]()
En ja, nu ga ik écht slapen.
Daar hou ik je aanquote:Op woensdag 19 september 2007 00:58 schreef moveyourass-kevin het volgende:
sorry maar we gaan die eddie vedder niet halen (en domien opent met pearl jam wat natuurlijk ook niet handig is) Volgende week maken we het goed! truste!
quote:Op woensdag 19 september 2007 05:38 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
.. volgende week Opposites.. *bitches zitten aan m'n penis*
![]()
Nou, ik mag het toch niet hopen zegquote:Op woensdag 19 september 2007 05:38 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
volgende week Opposites.. *bitches zitten aan m'n penis*
![]()
Hier ben ik het niet mee eensquote:Op woensdag 19 september 2007 00:46 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
The Opposites, ja... Dom, lomp & famous. Briljant!
En die nare Giel vind het nog tof ookquote:Op woensdag 19 september 2007 08:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Godverdomme, Lange Frans, flikker een heeeeeeeeel eind op met je kutstem![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
De plaat is te goed; de oren van de huidige compleet geruïneerde groep luisteraars zouden dat niet aankunnenquote:Op woensdag 19 september 2007 09:44 schreef cosmick het volgende:
Persoonlijk vind ik dat "radio nowhere" veel te weinig voorbij komt. Why is that!!!!
quote:Op woensdag 19 september 2007 09:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De plaat is te goed; de oren van de huidige compleet geruïneerde groep luisteraars zouden dat niet aankunnen.
Dat zou je wel denken ja. Maarja, logisch zit de muziekredactie van 3FM toch niet in elkaarquote:Op woensdag 19 september 2007 10:15 schreef cosmick het volgende:
[..]. Als ze dit nu langzaam opbouwen.. en langzaam alle Pinks, Racoons, Krezips e.d. eruit bonjouren, dan moet het toch lukken?
Ik ben benieuwd hoe die vergaderingen gaan. Mensen komen met goede nieuwe cd's aanzetten, maar dan toch wordt er besloten om maar weer oude shit op de lijst te zetten.quote:Op woensdag 19 september 2007 10:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat zou je wel denken ja. Maarja, logisch zit de muziekredactie van 3FM toch niet in elkaar.
Geldt b.v. ook wel voor Alanis Morissette als ik mijn collega woolhat moet gelovenquote:Op woensdag 19 september 2007 10:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik wil het niet steeds over The Cardigans hebben, maar dat is perfecte radiomuziek. 3FM is echter bij de eerste cd blijven hangen.. de laatste twee hebben ze volledig genegeerd. Snap ik niet. Zo geldt het voor veel meer groepen en artiesten.
Zo is 't maar net. En dan kan een willekeurige dj wel het idee geven dat een megahit volkomen democratisch wordt gekozen. Zo werkt 't gewoon niet. Ik ben geen domme luisteraar. Volledig afhankelijk van de zak geld die de platenmaatschappij daar op tafel zet. Geen geld betekent niet draaien. Laat dj's eens wat meer hun eigen keuze draaien. Misschien dat ze dan ook wat enthousiaster zijn over de platen die ze draaien en je als je luisteraar niet het gevoel geven dat het maar weer een 'moetje' was dat ze even daarvoor instartten ... Platenmaatschappijen snijden zichzelf in de vingers: als je steeds maar dezelfde crap aanbiedt, ren ik niet enthousiast naar een cd-winkel om de nieuwste cd van ... te gaan halen. Als een dj de kans krijgt om zelf ontdekte muziek te draaien die ook nog eens GOED is, wordt vanzelf wel interesse gewekt en gaan mensen naar die cd op zoek in winkel of online. En dan ben ik bereid om daarvoor te betalen.quote:Op woensdag 19 september 2007 10:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe die vergaderingen gaan. Mensen komen met goede nieuwe cd's aanzetten, maar dan toch wordt er besloten om maar weer oude shit op de lijst te zetten.
Ik wil het niet steeds over The Cardigans hebben, maar dat is perfecte radiomuziek. 3FM is echter bij de eerste cd blijven hangen.. de laatste twee hebben ze volledig genegeerd. Snap ik niet. Zo geldt het voor veel meer groepen en artiesten.
Nu kun je zeggen dat de luisteraars gewoon altijd "losing my religion" en "paradise city" aanvragen, maar als je niets anders draait, dan weten ze ook niet beter. Taak van 3FM om ze op te voeden.
Maar het is waarschijnlijk gewoon zo dat de platenmaatschappijen van Blof, Racoon en Krezip bakken met geld achterlaten in ruil voor het continu draaien van de muziek. Want ik kan mij niet voorstellen dat iemand het serieus bijzonder vind.
Idd! Wie koopt er nog platen die megahit zijn? Die hoor je daarvoor al zovaak dat je ze neus uitkomen en dan moet de megahit-week nog komen. "Je ontdekte het hier!"; ook zo'n slogan. Nou, al "mijn" muziek heb ik toch echt via andere kanalen ontdekt.quote:Op woensdag 19 september 2007 1:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als een dj de kans krijgt om zelf ontdekte muziek te draaien die ook nog eens GOED is, wordt vanzelf wel interesse gewekt en gaan mensen naar die cd op zoek in winkel of online. En dan ben ik bereid om daarvoor te betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |