quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:16 schreef rusketier het volgende:
Ik heb er nog wel 25000, wil je 1 hebben?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:16 schreef rusketier het volgende:
Ik heb er nog wel 25000, wil je 1 hebben?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:27 schreef zangerbob3 het volgende:
50 euro voor headhunterz, showtek, zany, dana en een foute hardcore afsluiter![]()
![]()
10 november I love Techno...quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:34 schreef MrDice het volgende:
[..]
![]()
Jij gaat zeker liever voor 89 euro naar de Police toe? Of is Frans Bouwer meer jou dingetje?
Weer zo'n technoliefhebber die muziekstijlen waar die niet van houd afkraakt..quote:
Tja ieder zijn eigen ding dan maar. Beetje jammer om zo tegen Hardstyle aan te schoppen als je zelf toch ook in de dance scene zit.quote:
jumpstyle hoort toch ook thuis in de dance scene, mag je dat dan ook niet bashen..quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:44 schreef MrDice het volgende:
[..]
Tja ieder zijn eigen ding dan maar. Beetje jammer om zo tegen Hardstyle aan te schoppen als je zelf toch ook in de dance scene zit.
de jump meuk op tv hoort wat mij betreft niet thuis in de dance scene, dat is commercieel gepeupel. En de jump zoals ik die op Decibel heb gezien was prima te pruimen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:54 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
jumpstyle hoort toch ook thuis in de dance scene, mag je dat dan ook niet bashen..![]()
iets met 40.000 en 90 min?quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:35 schreef Just_Shut_Up het volgende:
*mompelt iets over DefQon 1*
No shit sherlock..quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:28 schreef fathank het volgende:
Tjah, hardstyle is voor mensen die van hardstyle houden...
quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:30 schreef LENUS het volgende:
Is toch een redelijke prijs, zeker als je het gaat vergelijken met concerten van U2, Eagles, Stones e.d.
Ik ook.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:39 schreef MrDice het volgende:
[..]
50 euro voor een feest van 10 uren... vind het een koopje eigenlijk.
Maak daar maar het dubbele van hoor.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:55 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Ik ook.
Bter als 25/30 eur voor een concert van nog geen 2 uur,
Eeeh, Eagles stonden tijdje terug in ik meen gelredome voor 100 euro voor concert van 2 uurtjesquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:55 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Ik ook.
Bter als 25/30 eur voor een concert van nog geen 2 uur,
Police was zoals gezegd ook 89 euro...quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:07 schreef het.ismij het volgende:
De tering,..
In nog geen 100 Jaar,..
al hoewel k dat wel voor bv defqon over heb![]()
Ik ook wel maar dan moeten ze wel te koop zijnquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:07 schreef het.ismij het volgende:
De tering,..
In nog geen 100 Jaar,..
al hoewel k dat wel voor bv defqon over heb![]()
Combinatie ticketbox/ticketonline zoals met Qlimax en niemand kan meer klagen. Als je echt wou, kon je makkelijk kaarten scoren. Altijd wel een vriend/familielid aanwezig om eventjes paar kaartjes op te halen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:22 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ik ook wel maar dan moeten ze wel te koop zijn.
Ik hoop dat ze van die klerezooi hebben geleerd en dat ze de kaarten voor een deel via FRS verkopen.![]()
Ja, ook toen de website down wasquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:26 schreef MrDice het volgende:
[..]
Combinatie ticketbox/ticketonline zoals met Qlimax en niemand kan meer klagen. Als je echt wou, kon je makkelijk kaarten scoren. Altijd wel een vriend/familielid aanwezig om eventjes paar kaartjes op te halen.
Hij is goed hequote:
'de website'?quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:26 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ja, ook toen de website down was.
Ik had het ook over DefQon 1 en toen jij op mijn reply reageerde had ik het over DefQon 1. Excuses voor de verwarringquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:42 schreef MrDice het volgende:
[..]
'de website'?
Als jij het over Defqon hebt moet je wellicht nog een keer lezen... De combinatie van ticketbox (in de winkel) en ticketonline is een prima combo. Dan kun je inderdaad best iemand voor je naar de winkel sturen. Defqon had volgens mij alleen maar webverkoop. En dat liep op een drama uit.. dus volgens mij bevestig je alleen maar mijn post. Beetje vage reactie![]()
Betaal liever het dubbele voor The Stones dan de helft voor Qlimax.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:30 schreef LENUS het volgende:
Is toch een redelijke prijs, zeker als je het gaat vergelijken met concerten van U2, Eagles, Stones e.d.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:14 schreef stribe het volgende:
Wil ik vandaag 'n kaartje kopen is het uitverkocht.
In 2 dagen 25000 kaarten verkocht. Dat is toch fokking nie normaal meer...
Soms moet je toch even jumpend gezien worden in bepaalde tenten.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:54 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
jumpstyle hoort toch ook thuis in de dance scene, mag je dat dan ook niet bashen..![]()
Illegale Freetekno feestenquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:34 schreef MrDice het volgende:
[..]
![]()
Jij gaat zeker liever voor 89 euro naar de Police toe? Of is Frans Bouwer meer jou dingetje?
Hoeveel man gaan er in dat bozzini gebeuren?quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:23 schreef Maikuuul het volgende:
Het lijkt me wel vet om te gaan ... maar 50 euro
Terwijl je in principe ook naar NopeIsDope kan gaan in de Bozzini voor 17.50
Kan je voor de 32.50 die je bespaard zuipen
Maar ik drink heul niet zoveel
Een stuk minder als bij qlimax dat wel.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:27 schreef DAMH het volgende:
[..]
Hoeveel man gaan er in dat bozzini gebeuren?
daarom, de kans op een dronken ghb sletje is vueel kleinerquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:32 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Een stuk minder als bij qlimax dat wel.
Daar hebje wel een punt
ja dat is idd nog het ergste, van die honden die vet veel kaarten opkopen en dan met vette winst verkopen. Ik weiger om zo me kaarten te kopen want dan werk je het alleen maar in de hand. Als niemand nou zo kaarten kocht hadden die bedrijven ook geen reden om te bestaan.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:32 schreef DAMH het volgende:
Btw wat nog erger is, zijn die maffia gasten van ONLINETICKETSHOP.. hoe komen die aan zoveel kaarten? en dan ook meteen die kaarten voor 90euro verkopen ipv 50,, wat een nazi's...
zag ze toen een keer bij Radar zitten die amsterdamse honden,, beetje popiejopie praten, wij kopen ze op en dan met dikke winst doorverkopen,, echt dat dit niet aangepakt kan worden...
vertel.. ik heb al wel een kaartje hoorquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:45 schreef -skippybal- het volgende:
Dat Gelredome ben je binnen 5 minuten binnen. Zonder kaartje wel te verstaan!
Noisecontrollersquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:41 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Weer zo'n technoliefhebber die muziekstijlen waar die niet van houd afkraakt..![]()
.
Gewoon, een beetje improviseren.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:56 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
vertel.. ik heb al wel een kaartje hoor![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |