Mijn redster in noodquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:41 schreef Misstique het volgende:
Hier ben ik al.
Nee, ga vooral door.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:08 schreef Blight het volgende:
Nouja. Tot zover dit boeiende gesprek over lieve meisjes?
Smurfenquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:21 schreef Blight het volgende:
In smurfenland.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Smurfen. Smurfin [afbeelding]. Zo komen we weer bij de lieve meisjes uit.
quote:Sean Smith: Beer and pussy. That's all I need.
Ronald Fisher: We gotta find ourselves a Smurfette.
Sean Smith: Smurfette?
Ronald Fisher: Yeah, not some tight-ass Middlesex chick, right? Like this cute little blonde that will get down and dirty with the guys. Like Smurfette does.
Donnie: Smurfette doesn't fuck.
Ronald Fisher: That's bullshit. Smurfette fucks all the other Smurfs. Why do you think Papa Smurf made her? Because all the other Smurfs were getting too horny.
Sean Smith: No, no, no, not Vanity. I heard he was a homosexual.
Ronald Fisher: Okay, then, you know what? She fucks them and Vanity watches. Okay?
Sean Smith: What about Papa Smurf? I mean, he must get in on all the action.
Ronald Fisher: Yeah, what he does, he films the gang-bang, and he beats off to the tape.
Donnie: [shouts] First of all, Papa Smurf didn't create Smurfette. Gargamel did. She was sent in as Gargamel's evil spy with the intention of destroying the Smurf village. But the overwhelming goodness of the Smurf way of life transformed her. And as for the whole gang-bang scenario, it just couldn't happen. Smurfs are asexual. They don't even have... reproductive organs under those little, white pants. It's just so illogical, you know, about being a Smurf. You know, what's the point of living... if you don't have a dick?
Sean Smith: [pause] Dammit, Donnie. Why you gotta get all smart on us?
Dat is ook altijd het eerste waar ik aan denk.quote:
Ik wil ooit STA van Tiek wel overnemen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:36 schreef Litso het volgende:
Best wel ja
Is er niet nog ergens een plekje voor Kuukske?
Hij's leukquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:36 schreef Blight het volgende:
Dat is ook altijd het eerste waar ik aan denk.
Ik ben z'n kloon.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:46 schreef Litso het volgende:
Je kent 'm?
Of juist niet.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:48 schreef Blight het volgende:
Miscommunicatie.
In dat geval begrijp ik het gewoon niet meer.quote:
Ofwel je bent de kloon van Donnie Darko, of er is toch een miscommunicatie.quote:
Nu snap ik het ook niet meer.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:56 schreef Litso het volgende:
Ofwel je bent de kloon van Donnie Darko, of er is toch een miscommunicatie.
Is er ook een Mr. communicatie?quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:56 schreef Litso het volgende:
[..]
Ofwel je bent de kloon van Donnie Darko, of er is toch een miscommunicatie.
Dat stukje over Smurfin komt uit Donnie Darko. Litso vraagt of je 'm kent (doelende op dat stuk van Donnie) en jij zegt dat je een kloon van 'm bent. We posten langs elkaar heen.quote:
Het is dat ik geen drumstel heb, anders was dit een uitstekende gelegenheid om de welbekende *padampam tisch!*-sound te spelen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
Is er ook een Mr. communicatie?
Ooohw. Ja weet je, ik vond het stukje leuk. En jij zei "dat is een leuk stukje". Dus ik qoute jou, met "Hij's leuk". En uiteindelijk snap ik geen hol van Donnie Darko (de film)quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:02 schreef Blight het volgende:
Dat stukje over Smurfin komt uit Donnie Darko. Litso vraagt of je 'm kent (doelende op dat stuk van Donnie) en jij zegt dat je een kloon van 'm bent. We posten langs elkaar heen.
Wellicht is dan een *rompompom tisch!*-sound beter op z'n plek.quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:03 schreef Blight het volgende:
[..]
Het is dat ik geen drumstel heb, anders was dit een uitstekende gelegenheid om de welbekende *padampam tisch!*-sound te spelen.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wellicht is dan een *rompompom tisch!*-sound beter op z'n plek.
*rompompom tisch!*
Alleen z'n banksaldo nog.quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:07 schreef Blight het volgende:
Je lijkt verdomme Jerry Seinfeld wel, rpp.
Die van nu past beter bij m'n ava.quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:08 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat zou een leuke ondertitel zijn
quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Alleen z'n banksaldo nog..
[..]
Die van nu past beter bij m'n ava. [afbeelding].
Ze liegen!quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:54 schreef Blight het volgende:
Krijg nou tieten. http://wiki.fok.nl/index.php/SiemeN
Aangepast.quote:
Neuh.. da's echt mijn forumpje, daar blijf ik tot in den eeuwigheid.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik wil ooit STA van Tiek wel overnemen.
De nadruk lag dan ook op ooit. Of wellicht dat ik kan assisteren. Ooit.quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:07 schreef Misstique het volgende:
Neuh.. da's echt mijn forumpje, daar blijf ik tot in den eeuwigheid.
Ik luister..quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:13 schreef Blight het volgende:
We kunnen het lot een handje helpen, Kuuks..
quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:14 schreef Blight het volgende:
Niet dat ik Misstique ooit iets aan zou doen natuurlijk, maar Alexxxxx komt toch uit Friesland..
Je hoeft 'r toch niks aan te doen? Gewoon alle condooms kapotmaken, dan heeft ze er vanzelf een keer geen tijd meer voor.quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:14 schreef Blight het volgende:
Niet dat ik Misstique ooit iets aan zou doen natuurlijk, maar Alexxxxx komt toch uit Friesland..
Je kent Tiek. Tiek een kind bezorgen valt wel degelijk onder 'haar iets aan doen'.quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je hoeft 'r toch niks aan te doen? Gewoon alle condooms kapotmaken, dan heeft ze er vanzelf een keer geen tijd meer voor..
G.quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:59 schreef clumsy_clown het volgende:
HOMIES.
Ahuh!quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:59 schreef Blight het volgende:
[..]
Je kent Tiek. Tiek een kind bezorgen valt wel degelijk onder 'haar iets aan doen'.
Wat een pareltjes.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Vrouwen en korte gesprekken op MSN..
Kleurlingen en Hype..
Meisjes en wat ze nou eigenlijk willen..
En toen was ik R&P even zat.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:21 schreef Blight het volgende:
Dat doet allemaal maar. Pfffff.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:26 schreef Blight het volgende:
Ik wil verdomme lieve meisjes, Mer! Lieve meisjes! Da's al waar het om draait!
Ja, het zijn wel allemaal kuthoeren, maar toch hè. Soms zijn die kuthoeren best lief! En er is een wezenlijk verschil tussen lieve meisjes en onderdetrapzoenmeisjes.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:28 schreef clumsy_clown het volgende:
En voor je het weet sta je onder een trap te bekken met zo'n lief meisje, want 'ze keek zo onschuldig' en 'ze wilde zo graag'. Nee Siemen, we behoeden je ervan! Vrouwen zijn in essentie nou eenmaal kuthoeren. Hoe sneller je daar achter bent, des te sneller kan je de ware aard van een meisje zien en leren waarderen. Lieve meisjes zijn per definitie decepties en dat willen we je niet aandoen.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:27 schreef Misstique het volgende:
Okay.
Als ik je eerste post in dit topic eens bekijk, ben ik geneigd een andere conclusie te trekken.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:35 schreef Misstique het volgende:
EN IK BEN GODDOMME GÉÉN KUTHOER!!!
Ieuw.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:37 schreef Blight het volgende:
Zeg, dames? Who'd you rather?
Jan Smit, Aad van Toor of Paul de Leeuw?
None?quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:37 schreef Blight het volgende:
'Hier ben ik al.'quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als ik je eerste post in dit topic eens bekijk, ben ik geneigd een andere conclusie te trekken.
De titel was net 'Kuthoeren only', hm..quote:
Maar ten tijde van dat bericht stond er lieve meisjes. Dus.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:42 schreef Blight het volgende:
[..]
De titel was net 'Kuthoeren only', hm..
Maar ik sta aan jou kant hoor Tiek! Lieve meisjes! Tiek! Lief!!
Milagro ging iets dóen! Het kon leuk worden! Misschien! Kutmod!quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Vrouwen en korte gesprekken op MSN..
En toen was ik R&P even zat.
Hey! Die heb ik geGoogled gisteren!quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:37 schreef Blight het volgende:
Bijna!quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:43 schreef rompompom het volgende:
Oh, trouwens, die loterij voor een appartement, hè? Er worden er 21 gebouwd. Er waren 91 inschrijvingen. Ik ben nummer 79..
quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:43 schreef rompompom het volgende:
Oh, trouwens, die loterij voor een appartement, hè? Er worden er 21 gebouwd. Er waren 91 inschrijvingen. Ik ben nummer 79..
Bier? Een wachtlijst voor bier? Wat lijkt me dat vré-selijk!quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:21 schreef Kuukske het volgende:
Sta je nog voor meer dingen op een wachtlijst rpp?
Teh horror.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:30 schreef Q. het volgende:
Bier? Een wachtlijst voor bier? Wat lijkt me dat vré-selijk!
Wat ben je toch een schatje.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:37 schreef Nosh het volgende:
Kuukske ik kom je tegen in alle topics die er toe doen en de GC slowchat en dat bevalt me wel.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Wie heeft met de TT gefuckt?
Wie niet?quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Wie heeft met de TT gefuckt?
BeF maakt zijn status weer waar. En we gingen zo lekker.quote:
JD.quote:Op woensdag 19 september 2007 07:42 schreef JDude het volgende:
Hallo.
Aanval van dyscalculie?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:30 schreef Litso het volgende:
[..]
Zelfs van onderaf geteld ben je nummer 22. Klote
Hij was erg gevat, tot ik er achter kwam dat ik er 10 naast zatquote:
Neuh, ik kijk gewoon vrolijk verder. Ik ben in ieder geval wel wijzer geworden wat m'n max ongeveer is qua hypotheek.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:21 schreef Kuukske het volgende:
Sta je nog voor meer dingen op een wachtlijst rpp?
Dat is altijd handig om te wetenquote:Op woensdag 19 september 2007 10:47 schreef rompompom het volgende:
Neuh, ik kijk gewoon vrolijk verder. Ik ben in ieder geval wel wijzer geworden wat m'n max ongeveer is qua hypotheek..
Pacman is de énige klassieker.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:25 schreef Litso het volgende:
Niet zomaar een computerspelletje.
Een van de echte originele klassiekers!
Nuut!quote:Op woensdag 19 september 2007 13:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Pacman is de énige klassieker..
Je bent wel apetrots op je gepimpte FOK! hè?quote:Op woensdag 19 september 2007 13:36 schreef mcDavid het volgende:
bij mij ziet het er ongeveer zo uit:
[[url=http://www.picserver.nl/i/4INR438UR9F6/256/p.gif]afbeelding][/url]
Ik vind het helemaal niet mooi.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:58 schreef Blight het volgende:
[..]
Je bent wel apetrots op je gepimpte FOK! hè?
Nu wel.quote:Op woensdag 19 september 2007 01:47 schreef Nosh het volgende:
MOCCAH BEAR WE ZIJN GEEN ONDERTITELBUDDYS.
quote:Op woensdag 19 september 2007 14:38 schreef Litso het volgende:
En de W950i waar ik m'n zinnen op heb gezet is al tijden niet meer te koop
Bleek dat ik de W960i bedoelde maar in de loop van de tijd het typenummer vergeten benHij komt dit jaar nog uit in elk geval, dus dan heb ik binnenkort alsnog een hippe telefoon
quote:Op woensdag 19 september 2007 13:58 schreef Blight het volgende:
[..]
Je bent wel apetrots op je gepimpte FOK! hè?
Ik ook niet maar daar gaat het niet omquote:Op woensdag 19 september 2007 14:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet mooi..
Same here. Lame kut-TIM-clients van HP.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:50 schreef Misstique het volgende:
Nu zie ik ze. Was vergeten dat ik op mn werk geen bewegend beeld heb. Alle smilies staan ook stil..
Heb jij dat ook? Ik dacht dat t aan mijn pc lag namelijk.quote:Op woensdag 19 september 2007 18:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
Same here. Lame kut-TIM-clients van HP.! Er zit echt een videokaart in waar ik m'n vuilniszak niet tegenaan zou zetten!
Je vergeet dat Valentijnding!!!!quote:Op woensdag 19 september 2007 18:23 schreef clumsy_clown het volgende:
R&P heeft me geleerd dat Litso een zak hooi is en niet van me houdt, want hij heeft nog nooit bloemen voor me gekocht of een gedicht voor me geschreven. Nu moet ik het uitmaken.
Jullie waren okay. Maar ja. Het hoort zo volgens R&P.quote:Op woensdag 19 september 2007 18:23 schreef clumsy_clown het volgende:
R&P heeft me geleerd dat Litso een zak hooi is en niet van me houdt, want hij heeft nog nooit bloemen voor me gekocht of een gedicht voor me geschreven. Nu moet ik het uitmaken.
quote:Op woensdag 19 september 2007 19:16 schreef cerror het volgende:
Relaties zijn sowieso kut².
quote:Op woensdag 19 september 2007 18:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je vergeet dat Valentijnding!!!!
Volgens mij heb jij de meest leerzame posthistorie van alle users op FOK!quote:Op woensdag 19 september 2007 18:23 schreef clumsy_clown het volgende:
En dan gaan we samen verder?quote:Op woensdag 19 september 2007 19:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat was nerdy, kom op, dat zie je toch niet in films?
Laten we ze dumpen Tiek, ze verdienen het, de houten horken.
Wel eerst de Munchkin's jatten.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:42 schreef Misstique het volgende:
[..]
En dan gaan we samen verder?.
No prob, die liggen allemaal bij mij thuis.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wel eerst de Munchkin's jatten.
Ah, vandaar dat Litso ook weer modt.quote:Op woensdag 19 september 2007 20:28 schreef mcDavid het volgende:
Ik durf te wedden dat er toch niets van komt.
Aangezien Dago weer FA is.
quote:Op woensdag 19 september 2007 20:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat Litso ook weer modt..
Ja.quote:Op woensdag 19 september 2007 20:41 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ah, die dr. phill actie was van haar?
Ik kan het me niet herinneren.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:19 schreef mcDavid het volgende:
Tof.
Had ik overigens al eens gezegd dat Muse tof is?
Nee, en google ook niet echt! Leg uit!quote:Op woensdag 19 september 2007 22:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik kan het me niet herinneren.
Never state the obvious, ken je dat Engelse gezegde?
quote:Op woensdag 19 september 2007 19:16 schreef cerror het volgende:
Relaties zijn sowieso kut².
Ohhw, ik las er iets over op een ander forum.quote:
Damn, da's wel diep graven! Maar er staat me nog wel iets van bij ja.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:34 schreef nyny83 het volgende:
Ohja... hier postte ik ook nog af en toe iets he? Kent iemand me nog?
Kliekjesquote:Op donderdag 20 september 2007 10:37 schreef Blight het volgende:
Nee, maar dit is geen kliekje hè. Hier staat men altijd open voor nieuwe users.
quote:Op donderdag 20 september 2007 10:41 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben al in bezit van iets prachtig blauws. Met wit en grijs.
Húúúú. Muizen.quote:
Ik heb genoeg blauwtjes gelopen om gewoon mee te kunnen praten.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:41 schreef Kuukske het volgende:
En toch is dat niets vergeleken met mijn intens blije avatar!quote:Op donderdag 20 september 2007 10:41 schreef Kuukske het volgende:
[insert aai over bol smilie]quote:Op donderdag 20 september 2007 10:45 schreef mcDavid het volgende:
Ik heb genoeg blauwtjes gelopen om gewoon mee te kunnen praten.
quote:Op donderdag 20 september 2007 10:45 schreef Blight het volgende:
[..]
En toch is dat niets vergeleken met mijn intens blije avatar!.
En Tiek ook, trouwens.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:47 schreef Blight het volgende:
Ik ben wel eens toe aan een nieuwe sig.
Ik ook. Maar ik kan nooit iets fatsoenlijks verzinnenquote:
Dat.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:48 schreef mcDavid het volgende:
GODVER DIE KRAT BIER! [afbeelding], [afbeelding], [afbeelding]!!!!!!!!
Hé, dit is nog eens leuk werken.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:47 schreef mcDavid het volgende:
[[url=http://www.picserver.nl/i/5HK1Q6JQH7M1/512/p.jpeg]afbeelding][/url]
Ik win!
Ja, die kun je nu wel vergeten.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:48 schreef mcDavid het volgende:
GODVER DIE KRAT BIER! [afbeelding], [afbeelding], [afbeelding]!!!!!!!!
Ik denk dat ze aan het werk is.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:48 schreef KOYAANISQATSI het volgende:
Tiek Schmiek.
Waar is dat mens eigenlijk?
http://bash.org/?randomquote:Op donderdag 20 september 2007 10:49 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik kan nooit iets fatsoenlijks verzinnen
Wat mis ik?quote:Op donderdag 20 september 2007 10:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, die kun je nu wel vergeten.
McD zou van JD een krat HJ krijgen als McD geen foto's zou posten van de meet. De foto's waar JD echt heel beroerd op staatquote:Op donderdag 20 september 2007 10:50 schreef Blight het volgende:
Wat mis ik?
Okay,quote:Op donderdag 20 september 2007 10:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
McD zou van JD een krat HJ krijgen als McD geen foto's zou posten van de meet. De foto's waar JD echt heel beroerd op staat.
Behoorlijk jaquote:Op donderdag 20 september 2007 10:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
McD zou van JD een krat HJ krijgen als McD geen foto's zou posten van de meet. De foto's waar JD echt heel beroerd op staat.
Er zijn ergere geloof ik. Maar ik heb ook nog foto's van McDquote:
Als je die post, eis ik een krat HJ.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Er zijn ergere geloof ik. Maar ik heb ook nog foto's van McD.
Ik denk er even over na. Dat zou wel betekenen dat ik je weer kan zien hm.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:00 schreef mcDavid het volgende:
Als je die post, eis ik een krat HJ.
Welneen. Ik heb al iemand die me berooft van kratten HJ.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:08 schreef nyny83 het volgende:
Zie ik hier nou iets moois ontstaan?
Uiteraard. Vanzelfsprekend. Logisch. Dat hoort zo in een re-la-tie.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:14 schreef nyny83 het volgende:
Aha ok. Deelt ie ze wel met je dan?
HJquote:Op donderdag 20 september 2007 11:20 schreef nyny83 het volgende:
Hangt van je relatie af natuurlijk. En of je HJ lekker vindt...
Wat heeft Purno de Purno nu weer misdaan?quote:Op donderdag 20 september 2007 11:14 schreef Litso het volgende:
kankerpurno
Oeh bami.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:52 schreef nyny83 het volgende:
Bijna etenstijd trouwens. Helaas geen frituur dit keer... ik ga aan de bami/nasi gok ik.
Ja hoi. Ik was druk aan het werk.quote:
mwah... kheb een laptop, kan ik dus mee doen wat ik wil. Maar anders kan ik nog altijd mn W880i Walkman Phone gebruiken natuurlijkquote:Op donderdag 20 september 2007 11:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oeh bami.. Morgen maar eens maken denk ik.
Jullie boffen trouwens maar met al die muziekopties op je werk. Hier doet het geluid het niet eens in die pc's.
Ga je mee lunchen zo?quote:Op donderdag 20 september 2007 11:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja hoi. Ik was druk aan het werk.
Lunchen of "lunchenquote:
Mooi, ik zie je zo.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:12 schreef Blight het volgende:
Wat jij wil.
Ik hoop zeer zeker dat je ze gewoon post inderdaad.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik denk er even over na. Dat zou wel betekenen dat ik je weer kan zien hm.
Vergeet niet dat het netwerk er traag van wordt. Waarover vervolgens gezeurd wordt.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:41 schreef nyny83 het volgende:
Fijn, 9000 mp3's op een netwerkschijf. En mensen maar zeiken dat er geen schijfruimte meer is. En allemaal natuurlijk vrolijk mee in de backup
Inderdaad! En we mogen ook geen radio van m'n baas.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oeh bami.. Morgen maar eens maken denk ik.
Jullie boffen trouwens maar met al die muziekopties op je werk. Hier doet het geluid het niet eens in die pc's.
quote:Op donderdag 20 september 2007 13:50 schreef Blight het volgende:
Puick idee.
Er is vast wel iets dat je liever doet.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:32 schreef Blight het volgende:
Och, ja, och. Voetbal boven alles.
Nee, eigenlijk niet.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:39 schreef Misstique het volgende:
Er is vast wel iets dat je liever doet.
Vroeger was ik net zo als jij.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:02 schreef Blight het volgende:
Ja, maar da's anders knuffelen! Da's allemaal niet zo erg.
Maar dat geklef met z'n tweetjes...
quote:Op donderdag 20 september 2007 15:17 schreef Blight het volgende:
Niet dat ik er zo over denk trouwens. Relaties zijn kut.
quote:Op donderdag 20 september 2007 15:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Vroeger was ik net zo als jij.
Toen ontmoette ikDago
en kreeg ik een vreselijke relatie.
.
Nevàààààààhh.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:23 schreef Blight het volgende:
Och ja, Tiek. Straks is het jij, Dago, 1000 baby's en een labrador. Ook leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |