Ja da's waar. Het gebeurde mij met verschillende meisjes. En dus denk ik al gauw dat het wellicht aan mij zou moeten liggen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:45 schreef MouzurX het volgende:
tsja op msn kan het vanalles betekenen....
ik ben dan wel geen meisje meer, maar wel een vrouwmens, voeg me even toe, kijken we hoe lang ik het vol houd, en dan post ik mijn conclusie hier weerquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:41 schreef TripleChanger. het volgende:
Als een meisje redelijk snel afsluit op MSN met.. "ik moet nodig plassen", of "ik moet snel weg" of "ik moet gaan slapen", of "ik heb een grote afspraak en moet nu weg want ik ga naar het anne frank huis in Amsterdam..". Moet ze je dan niet? Is chatten dan te saai zijn met mij?
Zoja, Wat zijn volgens jullie dan wel leuke MSN gesprekken? Ik wil best "internet-sexen", maarja mischien is dat meisje daar niet van gedient en kan ik naar een verdere vriendschap wel fluiten ...*best tricky*
Beste fokkers, kunnen jullie mij helpen inzicht te vergaren?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:49 schreef milagro het volgende:
[..]
ik ben dan wel geen meisje meer, maar wel een vrouwmens, voeg me even toe, kijken we hoe lang ik het vol houd, en dan post ik mijn conclusie hier weer
zal ik mijn msn maar even sturen danquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:49 schreef milagro het volgende:
[..]
ik ben dan wel geen meisje meer, maar wel een vrouwmens, voeg me even toe, kijken we hoe lang ik het vol houd, en dan post ik mijn conclusie hier weer
'zeg, heb je wel eens ge cybersexed, lijkt je dat wat, ik zit hier namelijk al tien minuten met mijn pik te spelen, zo geil word ik van je "quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:10 schreef saaw het volgende:
mijn eerste gok is toch dat ze idd echt weg moeten
ik doe iig minder subtiel tegen iemand die zomaar uit het niets over internetsex begint op msn
Ik haal altijd mn beste scheldwoorden uit de kastquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:10 schreef saaw het volgende:
ik doe iig minder subtiel tegen iemand die zomaar uit het niets over internetsex begint op msn
'op naar het anne frankhuis maar weer'quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:12 schreef milagro het volgende:
[..]
'zeg, heb je wel eens ge cybersexed, lijkt je dat wat, ik zit hier namelijk al tien minuten met mijn pik te spelen, zo geil word ik van je "
Nou nee. Ik durf dat eerlijk gezegd niet.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:47 schreef erodome het volgende:
Ligt eraan, ben je net daarvoor over internetseks begonnen of niet?
Ik dacht laatst dat ze niet zo van lange gesprekken hield, dus ik redelijk snel afkappen en weg.quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:17 schreef SP het volgende:
je moet ook hard to get spelen, jij moet ze afkappen met iets onzinnigs, worden ze des te geiler van, probeer maar!
Ga dan naar een kroeg en zoek een vriendinquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:23 schreef TripleChanger. het volgende:
Met gozers praten is zoveel meer lolliger... Maar ik wil meisjes leren kennen :/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |