Mijn redster in noodquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:41 schreef Misstique het volgende:
Hier ben ik al.
Nee, ga vooral door.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:08 schreef Blight het volgende:
Nouja. Tot zover dit boeiende gesprek over lieve meisjes?
Smurfenquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:21 schreef Blight het volgende:
In smurfenland.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Smurfen. Smurfin [afbeelding]. Zo komen we weer bij de lieve meisjes uit.
quote:Sean Smith: Beer and pussy. That's all I need.
Ronald Fisher: We gotta find ourselves a Smurfette.
Sean Smith: Smurfette?
Ronald Fisher: Yeah, not some tight-ass Middlesex chick, right? Like this cute little blonde that will get down and dirty with the guys. Like Smurfette does.
Donnie: Smurfette doesn't fuck.
Ronald Fisher: That's bullshit. Smurfette fucks all the other Smurfs. Why do you think Papa Smurf made her? Because all the other Smurfs were getting too horny.
Sean Smith: No, no, no, not Vanity. I heard he was a homosexual.
Ronald Fisher: Okay, then, you know what? She fucks them and Vanity watches. Okay?
Sean Smith: What about Papa Smurf? I mean, he must get in on all the action.
Ronald Fisher: Yeah, what he does, he films the gang-bang, and he beats off to the tape.
Donnie: [shouts] First of all, Papa Smurf didn't create Smurfette. Gargamel did. She was sent in as Gargamel's evil spy with the intention of destroying the Smurf village. But the overwhelming goodness of the Smurf way of life transformed her. And as for the whole gang-bang scenario, it just couldn't happen. Smurfs are asexual. They don't even have... reproductive organs under those little, white pants. It's just so illogical, you know, about being a Smurf. You know, what's the point of living... if you don't have a dick?
Sean Smith: [pause] Dammit, Donnie. Why you gotta get all smart on us?
Dat is ook altijd het eerste waar ik aan denk.quote:
Ik wil ooit STA van Tiek wel overnemen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:36 schreef Litso het volgende:
Best wel ja
Is er niet nog ergens een plekje voor Kuukske?
Hij's leukquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:36 schreef Blight het volgende:
Dat is ook altijd het eerste waar ik aan denk.
Ik ben z'n kloon.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:46 schreef Litso het volgende:
Je kent 'm?
Of juist niet.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:48 schreef Blight het volgende:
Miscommunicatie.
In dat geval begrijp ik het gewoon niet meer.quote:
Ofwel je bent de kloon van Donnie Darko, of er is toch een miscommunicatie.quote:
Nu snap ik het ook niet meer.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:56 schreef Litso het volgende:
Ofwel je bent de kloon van Donnie Darko, of er is toch een miscommunicatie.
Is er ook een Mr. communicatie?quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:56 schreef Litso het volgende:
[..]
Ofwel je bent de kloon van Donnie Darko, of er is toch een miscommunicatie.
Dat stukje over Smurfin komt uit Donnie Darko. Litso vraagt of je 'm kent (doelende op dat stuk van Donnie) en jij zegt dat je een kloon van 'm bent. We posten langs elkaar heen.quote:
Het is dat ik geen drumstel heb, anders was dit een uitstekende gelegenheid om de welbekende *padampam tisch!*-sound te spelen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
Is er ook een Mr. communicatie?
Ooohw. Ja weet je, ik vond het stukje leuk. En jij zei "dat is een leuk stukje". Dus ik qoute jou, met "Hij's leuk". En uiteindelijk snap ik geen hol van Donnie Darko (de film)quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:02 schreef Blight het volgende:
Dat stukje over Smurfin komt uit Donnie Darko. Litso vraagt of je 'm kent (doelende op dat stuk van Donnie) en jij zegt dat je een kloon van 'm bent. We posten langs elkaar heen.
Wellicht is dan een *rompompom tisch!*-sound beter op z'n plek.quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:03 schreef Blight het volgende:
[..]
Het is dat ik geen drumstel heb, anders was dit een uitstekende gelegenheid om de welbekende *padampam tisch!*-sound te spelen.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wellicht is dan een *rompompom tisch!*-sound beter op z'n plek.
*rompompom tisch!*
Alleen z'n banksaldo nog.quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:07 schreef Blight het volgende:
Je lijkt verdomme Jerry Seinfeld wel, rpp.
Die van nu past beter bij m'n ava.quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:08 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat zou een leuke ondertitel zijn
quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Alleen z'n banksaldo nog..
[..]
Die van nu past beter bij m'n ava. [afbeelding].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |