zo Nederlands als maar kanquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:42 schreef Bdijk het volgende:
Moet je maar niet als allochtoon de mediamarkt ingaan...
Misschien stond je gulp open.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:44 schreef ThaMadEd het volgende:
Ik liep laatst in de MM Utrecht met een schoudertas (kwam uit school). Loopt er zo'n beveiligingspipo naar mij toe, zit al heel vreemd naar die tas te staren en toen die langs me was gelopen ging die me nog nakijken ook
Heb daar twee maanden geleden voor 1000 euro een plasma gekocht, niet dat hij dat weet maar goed. Je wordt bij voorbaat al als verdachte behandeld door die pipo's.
Laat dat nou net precies hetgene zijn wat een echte dief ook zou zeggenquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:45 schreef FredvZ het volgende:
Heb bij dat soort gevallen altijd de neiging om nee te zeggen en net iets te hard te vragen waarom hij een betalende klant van diefstal verdenkt.
Nee, écht? Zou dat zijn werk niet zijn dan?quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:44 schreef ThaMadEd het volgende:
Je wordt bij voorbaat al als verdachte behandeld door die pipo's.
Nee, want als hij mij verdacht vindt omdat ik met een tas rondloop en hij naar die tas zit te loeren en achter mijn rug om ook doet hij zijn werk niet goed. Zoals ik al zei: er moet een gegronde reden zijn om iemand verdacht te vinden.quote:Nee, écht? Zou dat zijn werk niet zijn dan?
Omdat jij misschien geen betalende klant bent. Of een betalende klant die toch wat gepikt heeft. Snap het nouquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:45 schreef FredvZ het volgende:
Heb bij dat soort gevallen altijd de neiging om nee te zeggen en net iets te hard te vragen waarom hij een betalende klant van diefstal verdenkt.
In jouw fantasiewereld lopen boeven zeker ook met een streepjesshirt en een lapje voor de ogen?quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:47 schreef ThaMadEd het volgende:
maar er moet wel een reden zijn om iemand als verdacht te bestempelen (hele tijd heel schichtig rondkijken, heen en weer lopen).
Goede klantenbehandeling dan, als je bij voorbaat er al vanuit gaat dat iemand wat heeft gepikt zonder gegronde reden.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat jij misschien geen betalende klant bent. Of een betalende klant die toch wat gepikt heeft. Snap het nou
In jouw fantasiewereld zijn politie en beveiliging zeker altijd je beste vriendquote:In jouw fantasiewereld lopen boeven zeker ook met een streepjesshirt en een lapje voor de ogen?
Misschien omdat er veel wordt gestoeln?quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:49 schreef Vassili_Z het volgende:
MM is achterdochtig tegen iedereen. Zelfs tegen hun trouwste personeel.
Ik heb er gewerkt. MM kan beter op hun personeelsadvertenties zetten: moet symphatie hebben met de Gestapo.
Nee, je draait het om.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:49 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Goede klantenbehandeling dan, als je bij voorbaat er al vanuit gaat dat iemand wat heeft gepikt zonder gegronde reden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |