hmmja.. verder weet ik het niet.. de thermen ben ik vergeten.. weet wel leerlingen van iets.. ajaquote:
Ben weer terug en ik zie dat de boel vlotgetrokken is, maar anders had ik hier wat anders neergezet...quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:33 schreef rdanjel het volgende:
[..]
Als je de vraag niet snapt moet je het gewoon vragen, en niet meteen denken dat je het goed hebt en alvast een nieuwe vraag stellen.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:37 schreef MadMaster het volgende:
Hongarije
ja, net. Maar je antwoord is eigenlijk wel goed. Krijg je nu een punt, of ben je gewoon te laat ?quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:41 schreef RoofingBurner het volgende:
oh, de vraag over de NSB agenten is ingetrokken?
De vorige vraag stond 1.17 uur open...quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:47 schreef Deceit het volgende:
te laat klaar, maar vraag is vraag, niet te snel een andere
Als een vragenstellen een nieuwe vraag stelt en de oude niet zelf beandwoord er er nog geen ander goed antwoord staat mag er atijd een punt worden gegeven als iemand hem correct beantwoordquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:42 schreef steekbal het volgende:
[..]
ja, net. Maar je antwoord is eigenlijk wel goed. Krijg je nu een punt, of ben je gewoon te laat ?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:07 schreef steekbal het volgende:
joop van der reijden ?
moeilijk hoor, maar dit is toch wat preciezer...quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:14 schreef MadMaster het volgende:
Mi Amigo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |