Bram van erkelquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:25 schreef Nembrionic het volgende:
een tuinschaar.
de foto is trouwens pommetje horlepiep. Maar wie 'm speelde weet ik niet.
Ik noem een Jaap Stobbe, een Loekie Knol, eenquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:25 schreef Nembrionic het volgende:
een tuinschaar.
Nee, dat is een regisseur...quote:
Ik zat met Bram Vermeulen in mijn hoofd maarja..quote:
Als je de vraag niet snapt moet je het gewoon vragen, en niet meteen denken dat je het goed hebt en alvast een nieuwe vraag stellen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:27 schreef MadMaster het volgende:
Je ziet toch alleen maar een veer en de vraag is 'Wat is dit?'
Dat ding kan aan van alles zitten, o.a. een nagelkniptang of een tuinschaar.
Whatever, ik ben weg...
Het was wel een veer van een tuinschaar, maar mijn vraagstelling was ook zodanig dat het duidelijk was wat ik bedoelde.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:25 schreef Nembrionic het volgende:
een tuinschaar.
Ik ben 't trouwens niet eens met het punt, ik heb geen tijd voor een vraag, anders had ik 'm wel beantwoordquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Berkery +1
Stand deel 1013:
ChopperMick 1
Deceit 1
Flitspaal 1
Berkery 1
Zoek de sig van Tong80 maar eens opquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:37 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er goed was aan jouw antwoord, maar ga jij maar door dan.
Ik heb al die opsmuk uitstaanquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:50 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Zoek de sig van Tong80 maar eens op![]()
Homdeck +1quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:01 schreef Homdeck het volgende:
Reiderland?
quote:As I lie here Thinking of you
I realize that nothing is new
Lying in my bed, thinking of you
I realize, nothing is new
You say you love me, But want success
I say you're lying, nothing has changed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |